Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלוםף

יש לי סוזוקי בלנו מודל 99 אוטו', לאחרונה שנתי לב שצריכת הדלק של האוטו עלתה משמעותית. מה יכולות להיות הסיבות לכך?

יש לי פילטר אויר חדש, פלאגים חדשים והאוויר בצמיגים מלא...

תודה לעונים.

פורסם

אני נוסע כל יום כבר מספר שנים באותו המסלול, בחודש האחרון שמתי לב שהאוטו אוכל הרבה יותר דלק. ההבדל הוא משמעותי ולא זעום - ככה שסביר להניח שבאמת הצריכה השתנתה. אופי הנסיעה שלי לא השתנה.

פורסם

לפי מס' הפעמים שאני מתדלק. כבר שנים שאני מתדלק פעם בחמישה-שישה ימים, בחודש האחרון התחלתי לתדלק פעם ב3-4.

פורסם

יכול להיות שיש בעייה עם חיישנים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

חיישן אויר בסעפת יניקה, למדא...

 

אולי באותה תחנה ש-leosard מתדלק הדלק לאחרונה ירד באיכות שלו?

 

עריכה:

לצורך דיאגנוסקיטה, אני הייתי מנסה תוסף דלק איכותי לניקוי מערכת הדלק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בדיקת צריכת דלק לא בודקים ע'פ מספר הפעמים שיוצא לך לתדלק.

 

ממלאים מיכל מלא, נוסעים כמה שיותר ואז מתדלקים שוב פול ורואים כמה נכנס ומחלקים את המרחק במספר הליטרים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בס"ד

הייתה לי אותה בעיה ,

מה שעשיתי פתחתי את המקום של המסנן אויר

והשפרצתי כמות נדיבה של מנקה קרבורטורים לכיוון המזרקים (המצערת)

יש לבקש ממישהו שישב ברכב וילחץ על הגז (ע"מ לפתוח את המעברים שהחומר ניקוי יכנס פנימה,

לאחר הפעולה הזו צריכת הדלק שלי חזרה למה שהיה קודם.

תעדכן אותי אם זה עזר לך,

חיים,

פורסם

בענין צריכת הדלק

מיצטער אבל לא ראיתי תשובה נכונה

צרינת דלק בודקים נכון קח

1 קודם כול ממלאים דלק עד הסוף כימעט עד המיכסה

2 נוסעים ברכב ממוצע ניסעה גם בין עירונית וגם עירוניתכ 100 ק"מ

3 כשמגעים ל-100 ק"מ ניכנסים לתחנה הקרובה וממלאים מיכל מלא

כימעט עד המיכסה ומחשבים חשבון פשוט 100 ק"מ לחלק לדוגמא

ל- 10 ליטר זה אומר 1 ל- 10 וזה אומר על כול 10 ק"מ 1 ליטר

ואים האוטו לפי הואות יצרן צורך 30 אחוז יותר יש להיכנס למוסך ליבדוק

זיהום אויר ואת מערכת ההזרקה

אפשריות אפשריות נוספות הם ניקוי הזרקה למזרקים ע"י מיכשורים מתאמים

אסור לנקות מיצערת בעזרת ספרי קרבורטור זה הורס חישן טמ"פ הנימצא ברוב

המקרים במיצערת או חישנים שונים

המלצות טובות לוקחים מיבעלי מיקצוע

בהצלחה

פורסם

מזה משנה אם נוסעים 100K או 432K ומחלקים במספר הליטרים שנכנסו?

 

לדעתי ככל שהטווח בין תדלוק לתדלוק גדול יותר כך הסטייה קטנה יותר והבדיקה משקפת יותר את הממוצע.

 

שי

×
×
  • תוכן חדש...