Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר - מי מלך בכמות שירי הMP3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה זה, תחרות "למי יש יותר מדי זמן פנוי לבד בבית מול המחשב להוריד שירים בקאזה"? :p

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
הלו, שאני לא אתחיל למחוק, אה? :p:wink::twisted:

 

אוליי דווקא כן :)

 

תגיד ומה כל כך רע בטראנסים ????

 

נזכרתי שכשביקשת פעם משהו כמו סטים .. לא רצית טראנסים ...

 

מה רוק יותר טוב ??

 

---------

רשימה של הדיסקים שלי מחר ( היום לא חוזר מהטכניון עבודות בית מזויי****)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני דווקא מאמין ל joker2k :wink:

 

לי בכל אופן יש הארד דיסק של 110 גיגה לשירים.

יש לי אולי 5 גיגא שירים כרגע.

פורסם
... כרגע עומד על למעלה מ 450 דיסקים של MP3... חישוב ממוצע של 100 שירים לדיסק (הערכה)

 

יוצא 45,000 שירים ... כל הסוגים שיש.

:D...

 

וזה מקוטלג בצורה כלשהי?

 

לקחת בחשבון את העובדה שדיסקים הם מדיה שנפגעת? כלומר יש סיכוי גדול שחלק מהם כבר לא עובדים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

מה רוק יותר טוב ??

 

 

 

אהההה

 

 

 

 

כן!

 

אני פשוט לא יכול לדמין אנשים יושבים בבית ושומעים מוזיקה אלקטרונית :?

זה המוזיקה היחידה שהמחבר נהנה יותר ממי ששומע אותה

 

אה כן,אני לא מתכוון להתווכח על זה עם משהו שצריך את אמא שתשב לידו בזמן שהוא נוהג. :twisted:

 

הכל ברוח טובה,גלעד "היקר" :wink:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

מר גלעד היקר,

הינך נטול סמכות החלטה בנוגע לנושא זה.

העדפת סגנון מוזיקה אחד על פני השני, הינה פעולה סובייקטיבית לחלוטין.

אילו היה קיים קונצנזוס בהעדפת סגנון אחד - עולמינו היה משעמם, חשוב על כך :idea:

 

חן חן, ושלום.

172

פורסם

בערך 30-35GB של מוזיקה אלקטרונית משובחת (פיסכודלי, פרוגרסיב טרנס), הכל שחרורי קבוצות, לא קזה ולא בולשיט. מעל 192kbps.

 

עכשיו, זאת איכות! :D

פורסם
בערך 30-35GB של מוזיקה אלקטרונית משובחת (פיסכודלי, פרוגרסיב טרנס), הכל שחרורי קבוצות, לא קזה ולא בולשיט. מעל 192kbps.

עכשיו, זאת איכות! :D

 

המשפט שלך מנוגד לעצמו....

 

אלקטרוני ואיכות לא הולכים ביחד... :wink:

 

הראל,

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
בערך 30-35GB של מוזיקה אלקטרונית משובחת (פיסכודלי, פרוגרסיב טרנס), הכל שחרורי קבוצות, לא קזה ולא בולשיט. מעל 192kbps.

 

עכשיו, זאת איכות! :D

 

DUH

SAME HERE BUT 3years back archive...

 

psycz,mfg,gem,mycel,upe,mph,ys,psi,ipz.

 

and lets not talk about accses i have... :lol:

 

p.s

i own one of the group up here :wink:


×
×
  • תוכן חדש...