Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי הונדה סיויק שנת 95 עם כרית אוויר בהגה

קניתי הגה ספורט והתקנתי אותו אבל יש לי בעיה עם הצפצפה כל פעם שאני מסובב את ההגה הכבל מסתובב גם כן.

אני מפחד שהוא יתקע לי אז ניתקתי אותו בנתיים.

למשהו יש פיתרון בשבילי?

 

דרך אגב בהגה המקורי יש מין מתאם כזה שהכבל מתחבר אלייו והמתאם מסתובב בניפרד ולכן הבעיה לא עולה.

 

ועכשיו יש לי בעיה נוספת, בגלל שעשיתי בדיקה מב קורה עם הכבל אז הוא נקרע מהסיבובים ועכשיו אני לא מוצא מאיפה

הוא נקרא.

משהו אולי יודע איפה אני יכול למצא את הכבל האבוד? או אולי איפה נמצאת הצפצפה לעזזל?

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם

כבל מסתובב? סכנת נפשות.

 

נראה שחסר מתאם מסויים, או שהדבר אינו מתאים לאוטו שלך.

 

ניתן לעשות לחצן צופר בצד, מאוד לא נוח, לא בטיחותי, ולא מומלץ. בשעת לחץ, לא זוכרים את הכפתור שבצד.

 

שלא לדבר על כרית אוויר, שאיננה, או לא תפעל.

 

החזר את המקורי, או התקן הגה מתאים .

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני לא יכול לעזור לך אם הבעיה של הצפצפה , אני רק יכול לתת לך עצה להחזיר את ההגה המקורי עם כרית האויר לרכב משני סיבות

1. אם אני לא טועה ביצעת שינוי אסור ברכב ולכן אתה תכשל בטסט

2. במקרה של תאונה חלילה מלבד הפגיעה הקשה יותר אתה עלול למצוא עצמך ללא ביטוח כלל

חברת הביטוח תעשה הכל "להתנער" ממך בגלל הורדת כרית האויר.

 

את רכבת ההגה המקורי בצע במוסך שיודע לעבוד עם כריות אויר.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אומנם חברת הביטוח תנסה להתנער עקב חוסר בכרית אוויר בהגה, אבל אני בספק אם בפוליסה שלו יש דרישה ל-2 כריות אוויר.

בדרך כלל שואלים אם יש כריות אוויר או אין, לא בודקים כמה יש.

פורסם

נכון שבהתחלה חברת הביטוח לא בודקת אבל לאחר תאונה הרכב נבדק ע"י גורמים מחברת הביטוח ואז הם עושים בעיות

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

תודה רבה לכולם על עצות..

גם אני חשבתי שאין מתאם כנראה שאני יעשה צופר בצד

עד שאני יחליט להחזיר את המקורי, למרות שלא נראה לי שאני מסוגל לוותר על ההנאה הזאת

זה כמו להתרגל לנסוע על פיאט אחרי מרצדס.

 

שוב תודה לכולם אחלה פורום.

פורסם

ממש לא מומלץ לעשות צופר בצד, הרפלקס שלך בשעת הצורך הוא ללחוץ על ההגה ולא לחשוב ולהיזכר איפה שמת כפתור בצד.

 

תנסה לדעתי לחשוב על איזה שיטה שהצופר ישב בהגה.

×
×
  • תוכן חדש...