Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבעל סופר לנסר לשעבר אני יכול לומר לך בוודאות שזה כבל הספידומטר! שום דבר לא יעזור לך אלא רק להחליף אותו.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
כבעל סופר לנסר לשעבר אני יכול לומר לך בוודאות שזה כבל הספידומטר! שום דבר לא יעזור לך אלא רק להחליף אותו.

 

גם אני חושב שאין פה משהו אחר.

החלפת את הכבל "הפנימי", כלומר רק את החלק המסתובב,

או שגם את ה"בידוד" הפלאסטי שלו?

פורסם

שלום

גם לי ברכב היתה אותה בעייה , אני החלפתי את כבל הספידומטר ומאז אין רעש והספידומטר לא רועד.

צירפתי תמונה שמסבירה איך לנתק את הכבל מהתושבת בדשבורד.

בעיקרון אופן ההחלפה הוא די פשוט :

1. לנתק את הכבל מתיבת ההילוכים .

2. לנתק את הכבל מהתושבת הפנימית בתא הנהג.

3. יש לקשור חוט לקצה הכבל בתא הנהג.

4. למשוך את כבל הספידומטר לכיוון תא המנוע.

לאחר שהוצאנו את הכבל הישן יש לקשור את החוט לכבל החדש ולמשוך אותו חזרה לכיוון לוח השעונים.

וכמובן להרכיב את כל החלקים חזרה.

ניתן לראות את סדר פירוק לוח השעונים בפרוייקט שעשיתי לשינוי התאורה.

בברכה

ששי

כבל.jpg

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

פורסם

איך בדיוק המנגנון עובד שם?

 

הכבל מסתובב בתוך הלוח שעונים, ואז יוצר שם איזה השראה חשמלית או משהו כזה?

 

איך המערכת עובדת?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
שלום

גם לי ברכב היתה אותה בעייה , אני החלפתי את כבל הספידומטר ומאז אין רעש והספידומטר לא רועד.

צירפתי תמונה שמסבירה איך לנתק את הכבל מהתושבת בדשבורד.

בעיקרון אופן ההחלפה הוא די פשוט :

1. לנתק את הכבל מתיבת ההילוכים .

2. לנתק את הכבל מהתושבת הפנימית בתא הנהג.

3. יש לקשור חוט לקצה הכבל בתא הנהג.

4. למשוך את כבל הספידומטר לכיוון תא המנוע.

לאחר שהוצאנו את הכבל הישן יש לקשור את החוט לכבל החדש ולמשוך אותו חזרה לכיוון לוח השעונים.

וכמובן להרכיב את כל החלקים חזרה.

ניתן לראות את סדר פירוק לוח השעונים בפרוייקט שעשיתי לשינוי התאורה.

בברכה

ששי

 

תודה רבה על הסבר :)

אולי אתה יודע מה עלות של כבל ?

אבל בכל זאת תודה רבה גם על התמונה

פורסם
שלום

גם לי ברכב היתה אותה בעייה , אני החלפתי את כבל הספידומטר ומאז אין רעש והספידומטר לא רועד.

צירפתי תמונה שמסבירה איך לנתק את הכבל מהתושבת בדשבורד.

בעיקרון אופן ההחלפה הוא די פשוט :

1. לנתק את הכבל מתיבת ההילוכים .

2. לנתק את הכבל מהתושבת הפנימית בתא הנהג.

3. יש לקשור חוט לקצה הכבל בתא הנהג.

4. למשוך את כבל הספידומטר לכיוון תא המנוע.

לאחר שהוצאנו את הכבל הישן יש לקשור את החוט לכבל החדש ולמשוך אותו חזרה לכיוון לוח השעונים.

וכמובן להרכיב את כל החלקים חזרה.

ניתן לראות את סדר פירוק לוח השעונים בפרוייקט שעשיתי לשינוי התאורה.

בברכה

ששי

 

לא ניסית להחליף רק את הכבל הפנימי?

זה חוסך הרבה כאב ראש למי שלא יודע לפרק

פורסם

הכבל מסתובב בתוך הלוח שעונים, ואז יוצר שם איזה השראה חשמלית או משהו כזה?

 

אין שום קשר לחשמל, הכבל מסתובב במהירות מסויימת לפי התמסורת בגיר, ובמד הטורים יש תמסורת נוספת שמממירה את הסיבובים של הכבל לתזוזה של המחוג.

 

הכבל אמור לעלות בסביבות ה-100 שקל.

פורסם

הכבל (מקורי מהחברה ) עולה 384 ש"ח כולל.

עדיף בד"כ להרכיב חלק מקורי , בגלל התאמת החלקים .

לפני שקניתי את החלק המקורי בדקתי גם חלקים תחליפים , ושמתי לב שהגומיה שמתחברת לקיר האש קטנה או גדולה מדי.

עדיף תמיד להח' את כל המכלל .

ודבר נוסף למד הטורים אין כבל מיכני , הוא מקבל את הקריאה מהחיווט .

 

בברכה

 

ששי

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

פורסם

אולי בדקת תחליפים אוניברסליים, לדעתי חייבים להיות תחליפיים לרכב הספציפי שיתאימו במדויק. לדעתי גם זה לא חלק שצריך לקנות מקורי, אין פה שומדבר בטיחותי או בכלל משהו שמפריע לנסיעה במידה והוא מתקלקל, אבל כל אחד בדעתו.

פורסם
אולי בדקת תחליפים אוניברסליים, לדעתי חייבים להיות תחליפיים לרכב הספציפי שיתאימו במדויק. לדעתי גם זה לא חלק שצריך לקנות מקורי, אין פה שומדבר בטיחותי או בכלל משהו שמפריע לנסיעה במידה והוא מתקלקל, אבל כל אחד בדעתו.

 

אתה צודק בהחלט אין צורך לקנות כבל מקורי זה מדובר במודל 95 ,גם אני חשבתי למצוא כבל תחליפי אבל קודם לפרק את הכבל תקול וללכת איתו לחנות שמוכרת חלקי חילוף לרכב ולאתים ביניהם.

×
×
  • תוכן חדש...