Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1)רוני loud AND clear מחולון

2)משה מ-י.מ.ר

3)דרור מ-שי אהובי

4)ואת שי אהובי

 

אחלה אנשים הלואי ויהיו עוד. אני לא מכיר את כולם. אבל את האנשים האלה שהספקתי להכיר

 

תמיד אני אשבח אותם ותמיד רק מילים טובות

פורסם

הסבר פרט נמק והבא דוגמאות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני קניתי מערכת ממזמן מראש השנה ומהיום הראשון של ההרכבה היה רעש של אלטרנטור

והסיפור ידוע עם החנות שקניתי ממנה אבל זה לא משנה כרגע

 

הכרתי את רוני מ-loud AND clear בחור זהב משכמו ומעלה והוא ישב איתי על המערכת לבדוק מהיכן מקור הרעש

פרקנו את כל הרכב והוא עזר לי להרכיב את כל החוטים והוציא מערכת חדשה שלמה עד שעלינו על הבעיה

הבעיה היתה המגבר בסופו של דבר. וגם עזר לי לשנות את כל השמיעה ברכב הבנאדם תותח

 

משה מ-י.מ.ר עזר לי לבחור את החלקים שאני צריך שיתיאימו לי ומוצרים איכותיים ולא להפגיז לי מוצרים בשביל להרוויח עלי.וגם מייעץ

כמו שיש חנויות שמוכרים לך מה שיש להם ברווחים אסטרונומים. ומבלי למרוח אותך. בנאדם ישר הגון וחייכן

 

דרור ואהובי שי הכירו את הסיפור שהיה לי ושהלכתי אליהם התיחסו אלי בהבנה למרות שהם לא חייבים לי כלום

את הציוד לא קניתי ישירות מהם אבל דרור בחור זהב היה מוכן לנסות לגשר על הצדדים למרות הכל הסברתי לו שיש

בעיה עם המגבר אמר לי אין בעיה תביא אותו ונטפל בזה ואוהבי שי עם חיוך קיבל ממני את המגבר ואמר לי אל תדאג יהיה בסדר

 

אז אני משבח את 4 האנשים האלה ושירבו כמותם

פורסם

לארבעתם יש ציוד מעולה ומארבעתם תמיד אני אקנה ציוד כי השירות שלהם אמין והם אנשים חמים

 

ואלו האנשים שהיתי מפקיד את הרכב שלי אצלם בעיניים עצומות, אני יודע שהם יספקו את הסחורה

 

ואת הסאונד וכל לקוח שיגיע אליהם יצא עם :-D ויגיד תודה וזה כבר מנסיון :-D:-D:-D !!!

 

לארבעתכם תודה רבה!

 

אז בקיצור לכל מי שיש בעיה עם הציוד לרכב אני ממליץ בחום לפנות לאנשים האלו כיוון שאלו אנשים שבאמת

 

אפשר לסמוך עליהם ולהיות רגועים כאשר אלו מטפלים ברכב שלכם, אלו האנשים שיודעים לייעץ ולעזור בצורה הטובה ביותר!

 

בקיצור - מומלץ בחום! פשוט אנשים נפלאים, אכפתיים ומיוחדים במינם!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...