Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

מחר בבוקר אני עומד לקנות קורולה 1999 אוטומט 1.6

רציתי לקבל מידע לגבי נקודות תורפה של הרכב בשנה זו ועל מה להתמקד בבדיקה

בתודה מראש סוחו

פורסם
שלום חברים

מחר בבוקר אני עומד לקנות קורולה 1999 אוטומט 1.6

רציתי לקבל מידע לגבי נקודות תורפה של הרכב בשנה זו ועל מה להתמקד בבדיקה

בתודה מראש סוחו

 

רכב מאד אמין, מבוקש וסחיר.

 

לעיתים הבעלים נוטים להזניח את הרכב עקב שרידותו הגבוהה להזנחה.

 

אין נקודות תורפה ספציפיות, ולכן אני ממליץ לבדוק את הדברים השגרתיים:

 

ממליץ בחום לבדוק- מספר בעלים, סוג הבעלים (חברה, ליסינג או פרטי), שכן קורולות רבות שירתו בציי רכב (לא מומלץ).

 

לבדוק ספר טיפולים, שים לב ששנתון 99 דורש טיפול תקופתי כל 10K, לעומת דגם 2001 ומעלה הדורש טיפול כל 15K.

 

לשים לב, אם ולכאשר הוחלפה רצועת התזמון (משנתון 2001, אין רצועת תזמון אלא שרשרת שאינה דורשת החלפה).

 

כמובן, שאסי תאונות וכו'...

 

אם הכל כשורה, אקזמפלר פרטי, שמור עם ק"מ סביר- מומלץ מאד, הרכב ייחטף גם אם לא דרכך...

 

מקווה שעזרתי ובהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

מה רע ברכב ליסינג או השכרה לשעבר? זה באמת חשוב מה היה הרכב בעבורו?

 

המצב הנוכחי של הרכב הוא זה שראוי לשים אליו לב - ליסינג/השכרה... מתייחס לערכו הכלכלי של הרכב בלבד!!

 

ראוי לא לפסול על הסף רכב בגלל "עברו".

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
מה רע ברכב ליסינג או השכרה לשעבר? זה באמת חשוב מה היה הרכב בעבורו?

 

המצב הנוכחי של הרכב הוא זה שראוי לשים אליו לב - ליסינג/השכרה... מתייחס לערכו הכלכלי של הרכב בלבד!!

 

ראוי לא לפסול על הסף רכב בגלל "עברו".

 

בצע חיפוש בפורום, אולי אחרי רפרוף קל, תבין מהי משמעות עבר הרכב.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
בצע חיפוש בפורום, אולי אחרי רפרוף קל, תבין מהי משמעות עבר הרכב.

 

עידן

 

עידן - איני צריך המלצות מזרים אני מתבסס על נסיוני שלי ברכישת רכבים - ואני עושה זאת שנים רבות והייתי מעורב במאות עיסקאות קנייה ומכירה.

 

לעבר הרכב יש ביטוי בערכו הכלכלי בלבד - ובמידה ומצב הרכב טוב אין לפסול אותו בגלל עבר כליסינג או כהשכרה!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אם הרכב היה מליסינג שווה לבדוק ואפילו לקנות (בתנאי שמצבו טוב), אבל אם הרכב שירת כרכב השכרה אז כדאי להתרחק כי הרכב הזה עבר התעללות מ500 (אולי יותר) אנשים שונים.

פורסם
אם הרכב היה מליסינג שווה לבדוק ואפילו לקנות (בתנאי שמצבו טוב), אבל אם הרכב שירת כרכב השכרה אז כדאי להתרחק כי הרכב הזה עבר התעללות מ500 (אולי יותר) אנשים שונים.

 

שטויות....רכבי ליסינג גומעים נסועה רבה יותר לאורך זמן רב יותר, בידי אנשים שאינם בעלי הרכב.

 

בהשכרה מחברה מוכרת (אוויס, בדגט, אלדן) הרכבים עוברים טיפולים מסודרים, הרכבים בדר"כ לא יוצאים למכירה עם נסועה של יותר מ-40,000 ק"מ. ושוב, יש לי נסיון רב עם רכבי השכרה לשעבר (אני רוכש רק "יפניות" שמבוקשות בשוק) ואין איתן שום בעייה. הן נרכשו יותר בזול וימכרו לאחר מכן במחיר מופחת.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

×
×
  • תוכן חדש...