Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לפני כשבוע חזרתי מטיול של חודש בחול שבחודש הזה הרכב עמד ללא תנועה.

כשבדקתי את המצבר הוא היה גמור אז חיברתי קבלים ואז ההזעקה התחילה לפעול, וכשניתקתי את הקבלים עשיתי נסיעה קצרה

חזרתי לחניה כיביתי את האוטו ושוב אין מצבר אז לא יכלתי לנעול את האוטו עם האזעקה, אז שוב חיברתי קבלים ואז סגרתי עם האזעקה.

למחרת שוב לא היה מצבר ולא היה לי איך לפתוח את האוטו אז שוב פתחתי עם מפתח והלא היה מצבר אז היה צליל שכיאילו ניתקו את המצבר (למי שמכיר) וזה כנראה עבד כל הלילה הצליל הזה ולמחרת עד שהחלפתי מצבר ושוב ניתקתי את המינוס במצבר ושוב קבלים ובקיצור האזעקה פתאום החליטה שנמאס לה והיא לא רוצה לעבוד יותר ושבקה חיים ובנוסף היא לא מגיבה לפעולות של השלט כאילו אין תיקשורת בינה לבין הביפר. למרות שבביפר יש סימן שהוא כאילו משדר משהו אחרי לחיצה.

החלפתי מצבר וניסיתי לכבות ולפתוח אותה עם המפתח בסירנה אבל חוץ מטיק קטן כזה זה לא עושה שום רעש.

ניסיתי לנתק את המוח ולהחזיר ולא עזר.

ניסיתי להחליף בטריה בשלט ועדין אין תיקשורת.

ניסיתי לגעת בחוטים של הסירנה איפה שמתחבר ל + של המצב וזה עשה מן רעשים כאילו זה רוצה לעבוד אבל כלום.

למשהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? אולי סינכרון שאני לא יודע איך עושים. אולי לאזעקה יש בטריה פנימית שניגמרה?

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם

ערב טוב

תנסה את הפעולות הבאות:

תלחץ על הכפתור עם בסימן של הכוכב עד שתגיע לסימון של הפעלה קולית(הציור עם הסירנה בלי האיקס)

כשהסמן עליה תלחץ לחיצה ממושכת על הכפתור עם הכוכב השלט יעשה 2 צפצופים ואחרי שניה 3 צפצופים.

זה איפוס שלט ביפר של גארד,מקווה שזה יצליח

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

מוכר,היה לי אותה בעיה,רק שלא הלך לי מצבר,פשוט השלט הראה שיש תיקשורת עם הרכב אבל לא באמת הגיב.

תחליף סוללה,ככה אמר לי המתקין שלי,באמת עזר.

כניראה איזה באג של האזעקה.:-)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני מקווה שאיפוס השלט יעזור, אם לא, יש לנסות לנתק את המחברים החשמלים מהאזעקה לדקה, לחברו ולנסות שנית.

 

אם הכל לא יסתדר, ואני מקווה שכן, גש למתקין מורשה של גארד.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אני מקווה שאיפוס השלט יעזור, אם לא, יש לנסות לנתק את המחברים החשמלים מהאזעקה לדקה, לחברו ולנסות שנית.

 

אם הכל לא יסתדר, ואני מקווה שכן, גש למתקין מורשה של גארד.

 

בברכה

דני

 

 

אהלן דני.

ניסיתי לאפס את השלט הוא ציפצף פעמים ואז שלוש פעמים אבל כלום לא ישתנה מבחינת התיקשורת.

החלפתי בטריה וגם לא עזר לצערי.

 

איפה נימצאים המחברים שדיברת עלייהם? וכמה יש? נראה לי שזה הבעיה באמת

פורסם

צריך להגיע למוח האזעקה. כדי לאתרו, אתה יכול לעקוב אחרי החוטים שמגיעים אל הסירנה , ואשר מחוברים למח האזעקה, או לחילופין מאנטנת הביפר שמודבקת לחלון, לעקוב אחרי החיווט.

 

אני לא פוסל שתאלץ אולי בסופו של תהליך להחליף את המוח (תממש אחריות לאזעקה אם היא פחות משנה) , יתכן וקפיצת מתח עת חיבור ו/או ניתוק הכבלים גרמה לנזק למח האזעקה .

 

אבל ראשית, נסה לנתק את המחברים, לפחות את מחבר הזרם הגדול הראשי.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
צריך להגיע למוח האזעקה. כדי לאתרו, אתה יכול לעקוב אחרי החוטים שמגיעים אל הסירנה , ואשר מחוברים למח האזעקה, או לחילופין מאנטנת הביפר שמודבקת לחלון, לעקוב אחרי החיווט.

 

אני לא פוסל שתאלץ אולי בסופו של תהליך להחליף את המוח (תממש אחריות לאזעקה אם היא פחות משנה) , יתכן וקפיצת מתח עת חיבור ו/או ניתוק הכבלים גרמה לנזק למח האזעקה .

 

אבל ראשית, נסה לנתק את המחברים, לפחות את מחבר הזרם הגדול הראשי.

 

בברכה

דני

 

 

שלום דני את האמת שכבר פירקתי את המוח והחזרתי.. כשאני נוגע בקבל הגדול שמתחבר אל המוח מתחיל לעבוד האיתותים

אבל זה לא עוזר בימיוחד לאזעקה. את האמת שעל הדרך ראיתי שיש לי שני לחצנים (כפתורים) לייד המוח אחד שחור ואחד אדום כזה אני מניך שאתה יודע למה אני מתכוון. יש לך מושג מה הם עושים? כי לחצתי ולא קרה שום דבר.

פורסם

האחד לתכנותים (אתה צריך את החוברת תכנותים שמגיעה בתוך קופסת האזעקה)

 

השני, הוא למיטב זכרוני, "נגד חטיפת הרכב" , אם כן, אסור להפעילו, מסוכן. (לדעתי). למיטב זכרוני, בבדיקות שערכתי, הוא מגיע כלא פועל, לא מגיב, ועדיף שכך.

 

ניתן לנסות לבצע הליך תכנות לשלט, על ידי הלחצן הזה, לפי הוראות תכנות שיש בחוברת ההיא, אם לא יעזור, לבדוק את כל נתיכים האזעקה (או אפילו כבר עכשיו) , אם לא, ללכת לממש אחריות לאזעקה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
האחד לתכנותים (אתה צריך את החוברת תכנותים שמגיעה בתוך קופסת האזעקה)

 

השני, הוא למיטב זכרוני, "נגד חטיפת הרכב" , אם כן, אסור להפעילו, מסוכן. (לדעתי). למיטב זכרוני, בבדיקות שערכתי, הוא מגיע כלא פועל, לא מגיב, ועדיף שכך.

 

ניתן לנסות לבצע הליך תכנות לשלט, על ידי הלחצן הזה, לפי הוראות תכנות שיש בחוברת ההיא, אם לא יעזור, לבדוק את כל נתיכים האזעקה (או אפילו כבר עכשיו) , אם לא, ללכת לממש אחריות לאזעקה.

 

בברכה

דני

 

 

אוו קיי דני תודה רבה על העזרה.

אין לי אחריון ואין לי ספר של האזעקה כי קניתי את האוטו וכבר האזעקה הייתה, ובלי שום קשר האוטו אצלי כבר יותר משנה

אז לא נראה לי שיש אחריות.

תודה בכל זאת אני ילך למתקין ונראה כבר כמה הוא יכך ומה הייתה הבעיה למרות שנראה לי שהמח נדפק.

פורסם

שלום לכולם.

 

הלכתי היום למתקין של האזעקות, הוא פתח את המח ומה שגילינו זה שהיה קצר והטרנזיסטור שרוף צריך להביא טרנזיזטור חדש ולהלחים. בכל מקרה הוא לקח לי 300 שקל עם העבודה ופירוק והרכבה.

אני מקווה שזה הסתדר אחרי ההלחמה. לגבי המחיר זה יקר?

 

בכל מקרה תודה לכל מי שעזר אחלה פורום.

פורסם

סביר והוגן. יש להביט אל "חצי הכוס המלאה".

 

כמה כסף הוא חסך לך? הוא חסך! , גם היה הוגן, שכן היה יכול לנסות למכור לך אזעקה חדשה, אבל הוא בחר בדרך הישרה, וגבה על זה תשלום. מגיע לו.

 

בנושא אחר: כאשר אתה מגיב להודעה שמעליך, אין צורך לצטט אותה. מובן שהתגובה עונה להודעה שמעל. אם אתה עונה לאחת ההודעות הראשונות ו/או העליונות, או אז ניתן לצטט.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום אנשים יקרים

יש לי את אותה הבעייה-חוסר תקשורת בין השלט לאזעקה אתמול קרה לי בפעם הראשונה שלא הייתה תקשורת.

הקודן מאפשר ללחוץ את הקוד אך כשאני מנסה להתניע הוא לא נותן לי-מתבטא בתאורה חלשה מאוד בלוח מחוונים כאשר הרכב עומד רק סוויץ פתוח(מחכה שיגמר CHECK ENGINE) ואז מנסה להתניע,המנורות נכבות ונדלקות,מתחילים צלילים של נקישות ואי אפשר לעשות כלום! המתנתי 5 דקות בלי לעשות כלום-לא יודע מה קרה,הכול חזר לקדמותו אוטו נוסע הכול בסדר מרגיש נהדר...

הפעם השנייה קרתה היום,לא הופתעתי אך חשבתי ש5-10 דקות של המתנה כמו אתמול יסדרו את זה...אך לא!

עכשיו בכלל אין אפשרות לעשות כלום,אין תקשורת וכלום לא מגיב רעש נקישות מתמשך.

נעלתי את האוטו עם מפתח עכשיו השאלה היא מה עושים חיכיתי שעתיים! ועדיין אותו דבר...

אין אפשרות לנטרל את האזעקה אני לא מבין גדול בזה,איפסתי את השלט ושום דבר לא קורה.

המצבר נבדק ונמצא תקין אך אין אפשרות להתניע...

 

אני אפילו לא יכול לנסוע למתקין או משהו

האעזקה הגיעה עם הרכב וגם לי אין אחריות.

אשמח אם מישהו יידע אותי לגבי מוסך/מתקין שיכול לעזור לי באזור השרון (כפר סבא,רעננה)

 

רב תודות

×
×
  • תוכן חדש...