Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת מובנית :(


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיים ברכב מערכת מובנית.

כל מה שקשור להתקנת פאנל , בין אם זה בניית פייבר או מתחת להגה או בתא כפפות לא מעשי .

מה שנותר לעשות זה לעבוד עם המערכת הקיימת ולקנות מעבד צלילים עם ליין דרייבר ואיקולייזר שמספיק ל 2 מגברים

דוגמת 3SIXTY :) מה שאני מבקש זה המלצות לרכיב שיאפשר לי לעשות זאת , לחבר לפחות 2 מגברים לסט קומפוננט ומגבר מונו לסאב ואיקוליזר , אין תקציב אני מעוניין לשמוע מה טוב ומה לא :) אני לא באמת זקוק לכל האופציות של ה 3SIXTY וגם כי הוא יקר , משהו ב 1000 יהיה נחמד

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם
קיים ברכב מערכת מובנית.

כל מה שקשור להתקנת פאנל , בין אם זה בניית פייבר או מתחת להגה או בתא כפפות לא מעשי .

מה שנותר לעשות זה לעבוד עם המערכת הקיימת ולקנות מעבד צלילים עם ליין דרייבר ואיקולייזר שמספיק ל 2 מגברים

דוגמת 3SIXTY :) מה שאני מבקש זה המלצות לרכיב שיאפשר לי לעשות זאת , לחבר לפחות 2 מגברים לסט קומפוננט ומגבר מונו לסאב ואיקוליזר , אין תקציב אני מעוניין לשמוע מה טוב ומה לא :) אני לא באמת זקוק לכל האופציות של ה 3SIXTY וגם כי הוא יקר , משהו ב 1000 יהיה נחמד

 

לי יש את ה 3SIXTY המוצר מעולה אין שום דבר (מנחתים ליין דרייברים) שמשתווה לו והיתרון הגדול

 

הוא מיישר את כל התדרים בהתקנה שלו וכהה אין הרבה מה לכוון

פורסם

אני אוהב לכוון .

וכל דבר מישר תדרים בזמן ההתקנה קוראים לזה ליין דרייבר .

אין אלטרנטיבה זולה יותר ?

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

גם לי יש מערכת מובנית ומה שאני עושה זה לחבר אקולייזר וזהו. ממנו יש יציאות למגברים, ממנו אכוון את כל המערכת (לא דווקא הרוקפורד 3SIXTY). מספיק גם אקולייזר טוב + בשביל מערכת טובה. מקווה שעזרתי :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מנחת.

יש כאלה שמגיעים לאיכות די טובה.

ברור שעדיין יש איבוד איכות, כי המערכת המובנית מגבירה, והמנחת מנחית חזרה, אבל זה לא עד כדי כך מורגש.

 

(אם אתה רוצה מנחת טוב במחיר טוב - ה"פ)

פורסם
אני אוהב לכוון .

וכל דבר מישר תדרים בזמן ההתקנה קוראים לזה ליין דרייבר .

אין אלטרנטיבה זולה יותר ?

 

אמת , התכוני לומר שהוא מתאר את זה בגרף שתוכל לראות מעשית שהוא מיישר

פורסם

מצטער, אין!

 

גם אם תביא את המנחת הכי טוב בעולם ותשתמש בחוטי RCA עם הסיכוך הכי משובח ואחרי זה תקנה איזה אקולייזר יד שניה של אודיוקונטרול או משהו טוב של מא-אודיו או אודיובאהן (בתחום האקולייזרים והפרוססורים יש להם מכשירים מעולים! אל תזלזל)

 

אתה גם תעבור את המחיר של 3sixty הדגם החדש יותר (גרסא 2 ) (שאפשר לרכוש אותו בארה"ב ב200 דולר - רמז...) ואתה עדיין תישאר בלי פונקציות קריטיות כמו טיימאליימנט (טיימקורקשיין) למשל...

 

תשים לב שלדגם הפשוט יותר (גרסא 1) אין טיימקורקשיין - לא שווה את ההשקעה אם אתה יכול להוסיף עוד 50 דולר ולקנות את הטוב יותר.

 

אתה רוצה משהו טוב?

 

תשקיע!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה לא נשמע הגיוני כל כך ...

בכל מקרא , אני לא מחפש להפיק SQ מטורף ממורל טמפו וסאב פשוט ...

וה3 סיקסטי עולה 400 דולר ... גרסא 2

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

תבודק שוב ב sonicelectronix.com אני חושב שהמחיר שלהם לגרסא 2 הוא 300 דולר (כנראה שטעיתי במחירים) - זה סה"כ 1200 שקל, כולל שילוח ומיסים זה צריך להיות גג 2000 שקל. שלא תחשוב שאני מזלזל בכסף, אני האחרון שיזלזל בכלשהוא סכום - אבל כשאתה מדבר על בין לבחור בציוד כזה או כזה - בשביל התקנה טובה, אתה תסיים בהשקעה של סכומים דומים לכאן או לכאן.

 

מנחת טוב יעלה לך בין ה200 ל300 שקלים ואני מניח שאתה צריך לפחות שניים - בוא נאמר 500.

 

חוטי RCA טובים - אתה הולך להשקיע כאן מינימום 200 שקל להערכתי. כבר 700.

 

אקולייזר סביר - בוא נאמר משהו הכי פשוט יעלה לך לפחות את ה100 דולר בשביל שהוא יהיה שווה משהוא - כבר הגעת לסביבות ה1100 שקלים...

 

לא חבל?

 

תנסה לברר כמה יעלו לך מנחתים טובים + חוטים טובים (ואתה חייב חוטים טובים כשמדובר במנחתים - יש לי המון נסיון בזה, אני מדבר על RCA) + אקולייזר סביר - ואתה בקלות מגיע למחיר מאוד קרוב אם לא יותר יקר מפשוט לקנות פרוססור טוב.

 

עדיף כבר להשקיע קצת יותר וללכת על משהו בטוח וגם טוב יותר מאשר סתם לזרוק כסף לפח.

 

חוטי RCA טובים יכולים גם להגיע בקלות לכמה מאות שקלים וברגע שאתה מתעסק עם מנחתים - רעשים זה הדבר הכי מעצבן, רוב הסיכויים שאתה תהיה חייב להשקיע בחיווט טוב אם לא מעולה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ה3SIXTY איכזב אותי מאוד בHU מובנה ברכב..

 

קניתי 3SIXTY.2 בשביל לא להחליף את הHU המובנה ולשנות את הקונסולה של הרכב, ולוותר על צ'ינג'ר בתוך הHU של 6 דיסקים MP3, ושליטה מההגה..

 

אחרי כיוונים באוטופרט ונסיון ל"מומחים" אחרים, שום דבר לא עזר לסאונד, עדיין יש עיוותים וחסר המון צלילים.

הHU הוא של קלריון, שנחשבים מוצלחים יותר מאחרים..

 

אחרי שקצת סבלתי מהסאונד, החלטתי לשים קיט לדשבורד ולשנות את המבנה, והוספתי DVD של קנווד.

עכשיו עם כיוונים שאני עשיתי (לא הספקתי עדיין ללכת למישהו אחר) שומעים בכמה רמות מעל הHU המקורי שהיה.

:wink:
פורסם
ה3SIXTY איכזב אותי מאוד בHU מובנה ברכב..

 

קניתי 3SIXTY.2 בשביל לא להחליף את הHU המובנה ולשנות את הקונסולה של הרכב, ולוותר על צ'ינג'ר בתוך הHU של 6 דיסקים MP3, ושליטה מההגה..

 

אחרי כיוונים באוטופרט ונסיון ל"מומחים" אחרים, שום דבר לא עזר לסאונד, עדיין יש עיוותים וחסר המון צלילים.

הHU הוא של קלריון, שנחשבים מוצלחים יותר מאחרים..

 

אחרי שקצת סבלתי מהסאונד, החלטתי לשים קיט לדשבורד ולשנות את המבנה, והוספתי DVD של קנווד.

עכשיו עם כיוונים שאני עשיתי (לא הספקתי עדיין ללכת למישהו אחר) שומעים בכמה רמות מעל הHU המקורי שהיה.

 

אולי היית צריך להתייעץ עם מישהו מהאתר העולמי של רוקפורד בישראל עדיין לא מוכנים לטכנולוגיה כזאת חחחחחחחח

 

3SIXTY ויזארד

פורסם

אני יתן את טיפת המידע שאני יוכל לעזור פה ,

כמובן שנצא מתוך נקודה פשוטה שכזאת - עם רדיו מקורי קשה מאד להגיע לרמת גבוהה של איכות .

 

3SIXTY - מכשיר מעולה - מחיר בשמיים (בארץ) דורש עוד עלויות כגון מחשב כף יד\לפטופ +בלוטוט וכו .

מנחתים - פשוט מוצר גועלי ! אני לא אוהב להשתמש איתם

אקולייזרים - פה אני מוצא נחמה מאחר והמוצר זול נותן אופציות טובות מאד וניתן להגיע לרמה טובה מאד של סאונד

ישנם כאלה עם היי אינפוט כך ששזה עוזר מאד

יש 3 יציאות של RCA כולל שליטה מלאה על סאב

 

לכן לדעתי האופציה הטובה למחיר היא אקוליזרים .

×
×
  • תוכן חדש...