Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי טיוטה קורולה שנת 2003 דגם GLI

ואני רוצה להחליף את המערכת המובנת במערכת שיש לי 50X4 PIONEER 560

עכשיו השאלה שלי מאיפה אני קונה מתאם למערכת שיבוא במקום המערכת המובנת וכמה זה עולה?

 

דבר שני יש לי מגבר 320 RMS עם 4 יציאות

וסאב PIONEER 800

השאלה שלי אם זה מספיק הרמקולים המובנים שישי באוטו או שכדאי שאני יקנה במקומם קומפוננטים ויחבר אותם למגבר.

או שאני יביא רמקולים 6X9 ואני יחתוך את המכסה של הבאגז' ויחבר אותם למגבר

 

 

בברכה

גל

פורסם

גל,

 

אתה יכול לנסות להשיג מתאם כזה אצל גיל קאר. רצ"ב קישור: http://www.gil-car.co.il/html/index.htm חברת גיל קאר נותנת את השרות ליוניון מוטורס. אני לא הצלחתי להשיג מתאם כזה לטויוטה קאמרי, בסוף בניתי מתאם כזה לבד.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אז ככה:

 

מערכת: PIONEER 560MP

רמקולים : מובנים של הטויוטה (זוג טויטרים זוג רמקולים קדמיים וזוג רמקולים אחוריים)

רמקולים: 330W PIONEER 6X9

 

מגבר QUAKE : 320RMS

סאב: פיונייר 800

 

השאלה שלי היא האם שווה לי להתקין את הרמקולים 6X9 דבר שצריך הרבה עבודת חיתוך...

או שלחבר את המגבר לרמקולים המקוריים של הרכב?

 

בברכה.

פורסם

בוקר טוב ,

לדעתי עדיף להשקיע בסט קומפוננט כגון - JBL GTO או מורל פולס או FOCAL A1

ולחבר את המגבר אליהם ואל הסאב

 

זו תוספת של 600-700 ש"ח שווה לכל הדעות אני חושב .

בהצלחה .

×
×
  • תוכן חדש...