Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלט "נהג חדש" 15 ש"ח

שלט נהג חדש רוב המורים מביאים בחינם. גם אין דבר כזה "אגרת תיאוריה". יש אגרת טסט 116 ש"ח והיא כוללת בתוכה את התיאוריה. לגבי מחיר הנפקת רישיון - רישיון לנהג חדש תוקפו לשנתיים והוא עולה 136 ש"ח. לגבי שיעור ב-75 ש"ח - כנראה מדובר בשיעור של 30 דק' - לא שווה.

 

שהכתבים של מעריב יעשו שיעורי בית

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממש חוצפה החיוב עבור טסט פנימי,בזמני לא היו דברים כאלה,בסה"כ המורים מתחלפים בניהם,מחייבים את התלמיד ב-120ש"ח+90 ש"ח עבור שיעור,עוד דרך לעשוק

פורסם

הטסט הפנימי הוא חובה שהטילו על מורה הנהיגה.

לא החלפת מורים אלא מבחן שרשאי לערוך מנהלו המקצועי של בית הספר לנהיגה.

מנהל מקצועי, שלמד וקיבל את האישור לבחון.

שיעשה זאת בחינם? בהתנדבות? או שאולי מורה הנהיגה יסבסד לכם את המבחן?

צאו מהסרט. מחירי שעורי הנהיגה מגוחכים, גם כשהם העלות 100 ש"ח.

מורה שמציע שעור ב75 או ב70 ש"ח , אין לי שמץ של מושג איך הוא מתפרנס מהעבודה.

פורסם
בדיקת ראיה אצל אופטומטריסט מורשה 40 ש"ח. חינם, כל קופת חולים עובדת עם איזה אופטיקה והבדיקה חינם.

אגרה למבחן תאוריה 40 ש"ח. אגרת תאוריה וטסט עלו 116

35 שיעורי נהיגה 3500 ש"ח. עשיתי 28 שיעורים שזה המינימום, ב90 לשיעור שזה 2520

טסט פנימי 150 ש"ח. שטויות, המצאה של גנבים, לי לא היה כזה בכלל.

טסט חיצוני 350 ש"ח. 300 בזמני ועברתי ראשון.

אגרה עבור הטסט 116 ש"ח. שולמה כבר בזמן תשלום אגרת התאוריה.

הנפקת קישיון הנהיגה 373 ש"ח. 136 ש"ח לרישיון נהג חדש התקף לשנתיים

שלט "נהג חדש" 15 ש"ח. המורה הביא לי מתנה.

 

סה"כ 4584 ש"ח. 3072, כשעברתי תאוריה ראשונה וטסט ראשון ומינימום שיעורים. כל זאת לפני שנה בדיוק.

בהנחה שעברתם בהצלחה את הטסט והתאוריה הראשונה.

 

 

"מעריב"

מוסף עסקים

16/12/07.

 

 

ל'

איזה שטויות כל הכתבה הזאת. מוגזם.

:-) just smile
פורסם

35 שיעורים זה בטח ממוצע.

 

אפילו דוגמא אישית - אחותי עשתה 50 שיעורים (ואני מכיר עוד הרבה שעשו גם יותר מיזה) וטסט ראשון ואני 31 שיעורים וטסט ראשון. טסט פנימי לא היה לא לי ולא לה.

 

והעלות היא 90 שקל לשיעור(40 דקות) והיום רוב המורים בחיפה לוקחים 100 שקל.:idea:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

שיעורי נהיגה - חינם (עשיתי מעל 40 בישביל הכיף :) )

תיאוריה - 116 שקל עם אני לא טועה.

טסט ראשון - גם בחינם.

טסט שני - 416 שקל.

 

סך הכל - 532 ש"ח

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
מחירי שעורי הנהיגה מגוחכים, גם כשהם העלות 100 ש"ח.

 

מחזק,

 

הנה לכם כמה דוגמאות להמחשה.

 

מחרי שעת עבודה במוסכים מורשים בין 160-200 ש"ח.

נסיעה של שעה במונית (למשל חדרה- נתב"ג) תעלה לכם גם באיזור 200 ש"ח.

טכנאים שונים, שעובדים לפי שעות, לוקחים באיזור 50 - 60 דולר לשעה.

 

לעומת כל אלו, מחיר של 100 ש"ח לשעור נהיגה, נראה זול מאוד.

 

אגב, כשאני למדתי נהיגה, לפני 13 שנה, מחיר השעור היה 40 ש"ח, ז"א שהיום זה יקר פי 2.5

מחיר הדלק, לעומת זאת, עלה פי 4.

 

 

פורסם
חבר שלי עשה קבלנות והמורה לקח לו 75 ש"ח.

אני זוכר אח שלי עשה רישיון ולקחו לו 70 ש"ח לשיעור.

 

הרוב לוקחים 70 לדעתי.

אני לא ממש מעודכן, אבל בקרוב בעזרת השם אני אתחיל לעשות רישיון וכל התהליך ואני התעדכן.

 

בשרון, לפחות באזור שלי, הרוב לוקחים 80 ומעלה. הכי נמוך ששמעתי זה 80.

סוזוקי ג'ימיני ידני.

פורסם
שיעורי נהיגה - חינם (עשיתי מעל 40 בישביל הכיף :) )

תיאוריה - 116 שקל עם אני לא טועה.

טסט ראשון - גם בחינם.

טסט שני - 416 שקל.

 

סך הכל - 532 ש"ח

 

ניב

 

איך זה חינם?!! אבא שלך מורה נהיגה או משהו? או אחד מהמשפחה שלך?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
בשרון, לפחות באזור שלי, הרוב לוקחים 80 ומעלה. הכי נמוך ששמעתי זה 80.

 

באיזור פ"ת המחירים עלו ל100 ש"ח, היה ניסיון להעלות את המחירים ל 110 ש"ח אך בינתיים ללא הצלחה.

יש עדין מורים שמלמדים עבור סכומים נמוכים מ 100 ש"ח.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מחזק,

 

הנה לכם כמה דוגמאות להמחשה.

 

מחרי שעת עבודה במוסכים מורשים בין 160-200 ש"ח.

נסיעה של שעה במונית (למשל חדרה- נתב"ג) תעלה לכם גם באיזור 200 ש"ח.

טכנאים שונים, שעובדים לפי שעות, לוקחים באיזור 50 - 60 דולר לשעה.

 

לעומת כל אלו, מחיר של 100 ש"ח לשעור נהיגה, נראה זול מאוד.

 

אגב, כשאני למדתי נהיגה, לפני 13 שנה, מחיר השעור היה 40 ש"ח, ז"א שהיום זה יקר פי 2.5

מחיר הדלק, לעומת זאת, עלה פי 4.

ומחיר של מנתח פלסטי הוא 3500$,אז מה?המורה לנהיגה צריך יותר?

פורסם
ומחיר של מנתח פלסטי הוא 3500$,אז מה?המורה לנהיגה צריך יותר?

 

אל תקפוץ בראש.

תחשוב על כך שמהסכום הזה לא נשאר כמעט.

לא מדובר על להתעשר, מדובר על להתפרנס בכבוד.

פורסם

כמו שכבר אמרו, גם הפלסטיק החדש תקף לשנתיים ועלותו 136 (או שאולי זה רק לנהג חדש?)

שיעורים נעים בין 70-120 כתלות במשך השיעור (יש שיעורים של חצי שעה וכאלה של שעה)

טסט פנימי - מעולם לא שמעתי שגובים בעבורו תשלום.

טסט חיצוני - המחיר משתנה בין מורה למורה (או אולי בין בתי ספר), אני שלמתי 350 ש"ח לטסט+חצי שיעור לפניו ביוני האחרון.

שלט מקבלים מ"אור ירוק" (הדבר היחיד שמצאתי יעיל בכל הסיפור...) וגם אחד מהמורה - בחינם כמובן!

מינימום שיעורים הוא לא 28 שיעורים, אלא 21 שעות עם מורה (כלומר 21 שיעורים של שעה או 42 של חצי שעה).

 

 

MY TWO CENTS

 

ערב טוב

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

הנתונים היבשים האלה ממש אבל ממש יבשים.

על "רטוב" על רישייון הולך הרבה יותר מכיוון שהיום לעבור טסט ראשון זה ממש קשה.

ורוב התלמידים עוברים טסט ראשון עד שלישי כך שצריך לשלם אגרה כמה פעמים וגם למורה על הטסט כמה פעמים,

ויש לציין שהמורים בימינו לא מתחשבים בכלל ויש לי חבר שאחרי 8 טסטים (בחור מסכן) המורה שלו עדיין לוקח לו 350 על כל טסט

לדעתי ממש ביזיון! ולא רק זאת אלא שמורים אחרים שהוא רוצה לעבור אליהם כדי שיעזרו לו רוצים לקחת ממנו 450 ש"ח בגלל שהוא לא למד אצלהם ורק ניגש לטסט דרכם. לפחות שיעשו הנחה, אני שעברתי טסט רביעי לפני זמן קצר, אמרתי למורה במפורש שאני לא מתכוון לשלם לו ושהוא חוצפן ממדרגה ראשונה הכסף הזה הוא מכיסי הפרטי ואני משקיע הרבה יזע ודם בעבודה שיתחשב לפחות ,כרגע הוא ממשיך להתקשר ולדרוש את כספו, הוא ממש יכול לחפש אותי בדפי זהב.

פורסם
הנתונים היבשים האלה ממש אבל ממש יבשים.

על "רטוב" על רישייון הולך הרבה יותר מכיוון שהיום לעבור טסט ראשון זה ממש קשה.

ורוב התלמידים עוברים טסט ראשון עד שלישי כך שצריך לשלם אגרה כמה פעמים וגם למורה על הטסט כמה פעמים,

ויש לציין שהמורים בימינו לא מתחשבים בכלל ויש לי חבר שאחרי 8 טסטים (בחור מסכן) המורה שלו עדיין לוקח לו 350 על כל טסט

לדעתי ממש ביזיון! ולא רק זאת אלא שמורים אחרים שהוא רוצה לעבור אליהם כדי שיעזרו לו רוצים לקחת ממנו 450 ש"ח בגלל שהוא לא למד אצלהם ורק ניגש לטסט דרכם. לפחות שיעשו הנחה, אני שעברתי טסט רביעי לפני זמן קצר, אמרתי למורה במפורש שאני לא מתכוון לשלם לו ושהוא חוצפן ממדרגה ראשונה הכסף הזה הוא מכיסי הפרטי ואני משקיע הרבה יזע ודם בעבודה שיתחשב לפחות ,כרגע הוא ממשיך להתקשר ולדרוש את כספו, הוא ממש יכול לחפש אותי בדפי זהב.

 

 

"המחיר לטסט" שערורייתי, המורה משאיר את האוטו לשעה-שעה וחצי ומרוויח 700-800 ש"ח (שני נבחנים) בזמן שהוא נח. בזמן הטסט הוא מרוויח יותר מחצי ממה שהוא עושה בזמן דומה.

 

וכמו שכבר צויין, זה לא כל כך קל לעבור טסט ראשון. בטסט ראשון מכשילים על כל טעות קטנה לעומת טסטים אחרים שמבליגים על כאלה דברים.

עם כל השינויים שעוברת חיפה בזמן האחרון, קשה להבין מה הולך באזור הטסטים. בלילה אחד הפכו רחוב ראשי בקריית אליעזר לתעלת בלאומילך.


×
×
  • תוכן חדש...