Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיקת ראיה אצל אופטומטריסט מורשה 40 ש"ח.

אגרה למבחן תאוריה 40 ש"ח.

35 שיעורי נהיגה 3500 ש"ח.

טסט פנימי 150 ש"ח.

טסט חיצוני 350 ש"ח.

אגרה עבור הטסט 116 ש"ח.

הנפקת קישיון הנהיגה 373 ש"ח.

שלט "נהג חדש" 15 ש"ח.

 

סה"כ 4584 ש"ח.

בהנחה שעברתם בהצלחה את הטסט והתאוריה הראשונה.

 

 

"מעריב"

מוסף עסקים

16/12/07.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגרה לתאוריה עולה 116 ש"ח אם אני לא טועה. הנפקת רישיון הנהיגה עלתה לי 136 ש"ח.

הטסט הפנימי עלה לי 120, ועשיתי רק 28 שיעורי נהיגה. לא 35.

 

אולי זה העדכון החדש שאומרים שיבוא, יכול להיות?

פורסם
בדיקת ראיה אצל אופטומטריסט מורשה 40 ש"ח.

אגרה למבחן תאוריה 40 ש"ח.

35 שיעורי נהיגה 3500 ש"ח.- ממתי עושים 35 שיעורים? אני יודע שעושים 28.

טסט פנימי 150 ש"ח.- מה ההבדל בין טסט פנימי לחיצוני? יש טסט רגיל וזהו.

טסט חיצוני 350 ש"ח.- כנ"ל.

אגרה עבור הטסט 116 ש"ח.

הנפקת קישיון הנהיגה 373 ש"ח.

שלט "נהג חדש" 15 ש"ח.

 

סה"כ 4584 ש"ח.

בהנחה שעברתם בהצלחה את הטסט והתאוריה הראשונה.

 

 

"מעריב"

מוסף עסקים

16/12/07.

 

 

ל'

באדום.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

טסט פנימי עושה לך מורה מבית הספר לנהיגה שלך ולא המורה שלימד אותך.

וזה בכדי לראות אם אתה באמת מוכן לטסט, או שבאמת חבל על הכסף שלך. כדאי שתמשיך ללמוד.

זה בסה"כ "מכין" אותך מבחינה מנטלית אם אתה עובר את הטסט הפנימי.

פורסם

המינימום שיעורים הוא 28, אבל בממוצע עושים 30 ומשהו. (35 אצלי)

יש טסט פנימי ויש טסט חיצוני.

הפנימי נועד לדעתי לגבות עוד כסף, אך הוא גם עוזר לך להתמודד מול אדם שאינו המורה שלך.

סוזוקי ג'ימיני ידני.

פורסם
. הנפקת רישיון הנהיגה עלתה לי 136 ש"ח.

 

הרשיונות החדשים תקפים ל 10 שנים ולכן גם מחירם עלה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

טסט פנימי - לא זכור לי שעלה כסף..

 

אגב, שאלה שקצת קשורה בנושא אבל לא כל כך, חבל לפתוח עליה דיון:

לאחרונה הגיע לי בדואר טופס לחידוש רשיון. לאחר שנגמר לי הרשיון (זה מהפלסטיק) הלכתי לשלם את האגרה לרשיון החדש בדואר, כעת נשארו לי בערך שלושה חודשים ברשיון שחתום ע"י הדואר.

כעת מה עליי לעשות? להצטלם לתמונה חדשה, ואז יחלו בתהליך הוצאת רשיון הפלסטיק החדש שלי ?

אשמח לעזרה, תודה,

אלון.

8)
פורסם

ואם כבר מדברים, חבר שלומד נהיגה לרכב פרטי, הציעו לו 75 שקל לשיעור. נניח שהוא יעשה 40 שיעורים, זה 3000 שקל. זה סביר בהחלט.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

עליך להצטלם על מנת שהתמונה החדה שלך תכנס למערכת ועל מנת שינפיקו לך את הרישיון החדש.

כמו כן כדאי 3 שבועות לפני לבדוק שאכן הרישיון החדש נמצא בדרך.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ואם כבר מדברים, חבר שלומד נהיגה לרכב פרטי, הציעו לו 75 שקל לשיעור. נניח שהוא יעשה 40 שיעורים, זה 3000 שקל. זה סביר בהחלט.

 

מחירי שיעור הנהיגה עלו, ולדעתי שיעור ב 75 ש"ח הוא מחיר מעולה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ואם כבר מדברים, חבר שלומד נהיגה לרכב פרטי, הציעו לו 75 שקל לשיעור. נניח שהוא יעשה 40 שיעורים, זה 3000 שקל. זה סביר בהחלט.

חבר שלי עשה קבלנות והמורה לקח לו 75 ש"ח.

אני זוכר אח שלי עשה רישיון ולקחו לו 70 ש"ח לשיעור.

 

הרוב לוקחים 70 לדעתי.

אני לא ממש מעודכן, אבל בקרוב בעזרת השם אני אתחיל לעשות רישיון וכל התהליך ואני התעדכן.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

ואוו אני לא יודע איך זה בערים אחרות אבל בתקופה הזאת בעכו המורה שלי לשעבר לוקח 85, בתקופה שלי אותו דבר , טסט פנימי 70 שקל , 20 שיעורים + טסט (ראשון בלי אגרה דרך אגב) יצא 2000 עגול.

 

ובנוסף לכל שלט נהג חדש על חשבון המורה :p

206 XS

פורסם

אז רגע.. אם עולה בין 75ל-120 ש"ח שיעור נהיגה על רכב פרטי, אז כמה יעלה על משאית מעל 15 טון?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

על משאית מעל 15 טון שיעור יעלה 200 ש"ח ל 40 דקות.

שיעור על רכב פרטי עולה 100 ש"ח.

המחירים השתנו בתחילת החודש.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הרשיונות החדשים תקפים ל 10 שנים ולכן גם מחירם עלה.

 

 

 

 

ל'

 

רישיון חדש מונפק לשנתיים בלבד.

 

לגבי 35 שיעורים - זהו ממוצע, לא המינימום.

 

ואגרת תאוריה עולה 40 (החל מלפני חודש בערך)


×
×
  • תוכן חדש...