Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.מה אתם אומרים על הונדה סיוויק שנת 2006 דגם LS עברה 50 אלף קילומטרים , רוצים עליה מחיר מחירון [97 אלף שקלים ] (של דצמבר אך אני כנראה אקח אותה בינואר לאחר הורדת המיסים , לא חושב שזה יהיה כל כך משמעותי ליד 2 אך זה עוד שבועיים כך שזה לא נורא לחכות עוד קצת).

ההונדה עצמה בעלת שריטות קלות אך בכל הצדדים של האוטו("שריטות חנייה) , למשהו יש הערכה כמה עולה צביעה של דפיקות חניה מאחורה ובצדדים? פסים קלים בלבד אין כמעט בעיות פח?

 

 

2.אני רוצה לחתום זיכרון דברים עם המוכר , אך לא יודע איך החתימה תיהיה פיקטיבית , עו"ד לא כל כך בא בחשבון , רוצים קצת הרבה על נוכחות בעת חתימה.

האם נוטריון זו אופציה טובה וקיימת? , שמעתי שבאים לנוטריון וחותמים איתו על החוזה וכל החתימות פיקטיביות , האם יש עוד דרכים?

 

 

3.הבנתי שרצוי לבדוק אצל רשם המשכונות לפני שקונים אוטו כדי לראות אם יש בעיות של מישכון או משהו דומה לאוטו , יש לכם משהו אמין דרך האינטרנט שאפשר לבדוק "בלי לזוז מהכיסא" וכמובן בלי לגרור את שני הצדדים למשרד הפיזי?

האם יש עוד דברים שצריך לבדוק לפני שקונים? (משהו במשרד הרישוי ? )

 

 

4. איך מתבצע תהליך העברה מהצעד הראשון לאחרון? , הבנתי שעושים העברת בעלות דרך הדואר , וזהו? מי שיודע מחיר העברה אשמח לדעת , כמו כן על מי התשלום על זה?(מה בדרך כלל הסיכום בין הצדדים).

 

 

5. האם הקומפיטסט בראשון לציון ברחוב משה בקר (אזור תעשייה חדש) או באזור התעשייה הישן הינם אמינים?

 

 

תודה רבה לכם.:wink:

פורסם
א. קרא בעיון את הדביקים בראש הפורום.

ב. קומפיוטסט בא"ת הישן אמין, עובד בו קומפי (עמית) ממנהלי הפורום לשעבר.

קראתי הכל קיבלתי תשובה רק ל4 כל השאר פתוחים

פורסם

שים לב ש"שריטות" בכל האוטו אינן ניתנות לתיקון בקלות - בדרך כלל צריך לצבוע את כל החלק (פגוש או דלת) - ואז ההוצאה משמעותית וכשאתה רוצה למכור, מסתבר בבדיקה שחלקי הרכב עברו צביעה, ותמיד החשד הוא שמדובר בפגיעה רצינית. אני מציע לך לעבור עם המוכר אצל צבעי כדי לקבל הערכה.

לגבי זכרון-דברים: באתר מוטוקאר אפשר להוריד חוזה סטנדרטי.

שיעבוד אפשר לברר רק במשרד הרישוי, אבל הרגע הקובע הוא העברת הבעלות בבנק הדואר - ברגע שהרכב משועבד, אמורה להופיע אזהרה במחשב לגבי רשיון-הרכב ופשוט לא ניתן לעשות העברה (ישנם נוכלים שמצליחים לעקוף זאת, אבל במקרה כזה, לא יעזור שום "זכרון דברים")

פורסם

עלות העברת בעלות בדואר - 180 ש"ח

שריטות "חניה" ניתן להוריד עם דלק/טרפנטין אך הכי בטוח - פוליש.

בדיקת אוטו - 450 ש"ח.

זיכרון דברים - יש לחפס שני עדים (אפילו סתם במקום בו נחתם ההסכם) ולהחתימם על החוזה

חובה לרשום מחיר סופי בזמן החתימה על זיכרון דברים וכדאי להוסיף סעיף "כנס" במידה והחוזה מופר

 

בהצלחה!

 

הכי חשוב - בדוק רשיון רכב - שלא ירמו אותך עם "יד". חפס בצד שמאל למעלה בסעיף "מס' בעלים קודמים". יד 2 צריך להיות רשום 01

בהצלחה!

פורסם

 

הבנתי שרצוי לבדוק אצל רשם המשכונות לפני שקונים אוטו כדי לראות אם יש בעיות של מישכון או משהו דומה לאוטו , יש לכם משהו אמין דרך האינטרנט שאפשר לבדוק "בלי לזוז מהכיסא" וכמובן בלי לגרור את שני הצדדים למשרד הפיזי?

האם יש עוד דברים שצריך לבדוק לפני שקונים? (משהו במשרד הרישוי ? )

 

 

כנס לאתר של רשם המשכונות(מישכון/שיעבוד):

 

http://www.justice.gov.il/MOJHeb/Maskonot/

 

בדיקה במאגר עולה בערך 28 ש"ח, התשובה מגיעה בפקס/בטלפון/מייל, ולאחר מספר ימים באופן רישמי לביתך.

(אגב, אם אתה הולך פיזית למשרדי הרשם, נוכחת בעל הרכב איננה דרושה, אתה צריך רק מס' רישוי הרכב)

 

במשרד הרישוי, אתה יכול לוודא את אמיתות הנתונים שברשיון הרכב, וכן היסטוריית בעלים קודמים ועיקולים אם ישנם.

(במשרד הרישוי שני הצדדים חייבים להיות נוכחים).

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

×
×
  • תוכן חדש...