Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני נהג חדש שמחזיק ברשיון שנה .

עד עכשיו נהגתי על מאזדה 3 אוטומטית של אמא שלי ואני עומד לקנות אוטו ראשון שיהיה שלי בלבד.

 

הפיג'ו 207 שאני מתכוון אליה היא ידנית עם מנוע 1600 .

 

הפרמטרים הבאים הם אלו שחשובים לי ( לא בהכרח בסדר הזה ) :

 

- תחזוקה

- בטיחות

- התנהגות בכביש

- צריכת דלק

 

אם תוכלו להציע רכבים ידניים עם מנוע 1600 שעונים על הדרישות זה יהיה אחלה.

 

תודה מראש (:

פורסם

המכונית שעליה אתה מדבר עולה כ-130 אלף שקלים - זה התקציב שלך?

 

בפרמטרים שציינת ה-207 טובה מאוד (מלבד תחזוקה שזה נעלם). התנהגות הכביש שלה טובה גם כן, אבל בקרת היציבות לא מתנתקת (אם זה משמעותי עבורך).

 

אפשר כמובן לחסוך כסף ולקנות משהו אחר. ה-207 יקרה יחסית לגודל ולתמורה ביחס למשפחתית, אבל היא מכוונת לנישה מאוד ספציפית שיכול להיות שמתאימה לך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה יכול להוסיף עוד קצת ונסוע על רכב מוגדש (אם זה מעניין אותך) כגון איביזה FR. יש לו יותר מוניטין באמינות מאשר ה207 שהיא עדיין חדשה בשוק.

 

אבל הכי חשוב בתור נהג חדש הוא, שתיסע בזהירות! ותלמד את הנהיגה כמו שצריך :-D

ay-ahzakot.co.il

פורסם

התקציב הזה הוא המקסימום שאני יכול להוציא .

 

ובגלל העובדה שאני בכל זאת רק שנה על הכביש אני רוצה רכב אטמוספרי.

פורסם
תבדוק את ההונדה סיויק טייפ אר החדשה. היא ממש יפה, היא הונדה אז בטח אמינה, ועונה על כל הפרמטרים שהצגתה.

ומה היא קשורה? היא עולה 120K מעל התקציב!!!

פורסם

סליחה על החטטנות, אבל רק כדי להבין שאנחנו משדרים באותה פאזה:

התקציב שבידיך אמור לכלול גם את שאר העלויות הכרוכות ברכב או שמדובר בתקציב נטו המיועד כולו אך ורק לרכישה?

שים לב שביטוח חובה+מקיף יוסיף למשוואה בקירוב עוד 10K (בל נשכח את העובדה שאתה נהג חדש), רישיון יכול להגיע לעוד אלפיה, ונכון שמדובר כאן ברכב חדש, אבל תמיד יש את אותן הוצאות שלא ניתן לצפותן מראש.

איני חלילה מנסה להוציא לך את הרוח מהמפרשים, אני רק רוצה לעזור לך לקבל החלטה מושכלת שתמנע ממך הפתעות לא נעימות בעתיד.

 

בהצלחה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
ניתנת לניתוק, אבל רק עד מהירות מסויימת (50 קמ"ש אם אני לא טועה).

 

שזה, במילים אחרות, בלתי מתנתקת... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אכן שקלתי אם להוסיף הסתייגות מסויימת, אך לבסוף החלטתי לדבוק בעובדות היבשות עקב חוסר נסיון בתחום.

 

אגב, האם ניתן להוציא פיוז במקרה זה או שהוא משבית מערכות קריטיות נוספות?

פורסם

חייב להודות שאינני יודע.

 

בכל מקרה, יכול להיות שזה לא באמת משנה לפותח השרשור, ובמקרה הזה ה-207 יכולה דווקא להתאים לו יפה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...