Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יש לי שאלה קטנה

אני מחפש לי מערכת לאוטו (רנו מגאן קופה)

והציעו לי מערכת כזאת:

רמקולים קומפוננט 200 וואט של KENWOOD

לא זוכר כמה RMS

 

סאב "12 450 וואט. 200RMS של JBL

 

ומגבר 600 וואט 4X50RMS ארבע יציאות של JBL

השאלה שלי אם המגבר חזק מספיק?

או שצריך מגבר נפרד לסאב? או משהו אחר...?

 

ואם כן אז יש לי גם רמקולים 6X9

220 וואט של KENWOOD

 

אם כדי לצרף אותם גם לעסק בתור רמקולים אחוריים.

או עדיף להישאר רק עם הקומפוננט בתור רמקולים קדמיים?

 

שכחתי לציין שיש לי כבר פאנל .... של סוני

 

תודה אלי

פורסם

בעיקרון המגבר יספיק לקומפוננט הקדמי, או לאחורים, אבל עדיף לך לחבר את הקומפוננט למגבר, אבל הסאב יקבל רק 100rms מהמגבר, שזה חצי מההספק שהוא יכול לקבל, ככה שעדיף לך לחבר לו מגבר בנפרד, ואת המגבר הזה לחבר לאחוריים והקדמיים.

פורסם

רמקול לא מוציא עוצמה

רמקול יכול לקבל עוצמה .. אז זה לא משנה אם קנית את הרמקול הכי גדול והכי "חזק" בעולם

אם אתה לא נותן לו את העוצמה המבוקשת הוא יהיה חלש ...

פורסם

וואלה תודה חברים....

בשעה טובה קניתי את המערכת (הזמנתי עדיין לא הרכבתי)

 

אני יוסיף לה איזה מגבר קטן משהו 200-300 וואט רק 2 יציאות בשביל הסאב

יספיק לי לא?

 

והמגבר הנ"ל יהיה כמו שאמרת Kiryati לאחוריים ולקומפוננט

 

אתם יכולים לבוא לשמוע...

כשהיא תיהיה מורכבת

 

תודה אלי

×
×
  • תוכן חדש...