Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סוזוקי סוויפט - שנת 86

אחרי צבע, אחרי אוברול, אחרי מלא שיפורים קטנים, עם רדיו דיסק ו4 רמקולי פיוניר...

החלפתי עכשיו 4 צמיגים ציריות ובולמים...

ועוד שבוע היא גם תהיה אחרי טסט

בקיצור האוטו במצב המקסימלי שיכול להיות לאוטו שנת 86

במחירון שלו הוא שווה 6300 - עד כמה אפשר למתוח את זה ליותר ?!

מהו המחיר המקסימלי שאני אוכל לקבל עליו ..?

(יש לקחת בחשבון שהושקעו באוטו בסביבות ה5K שקל על האוברול לפני חודש ...)

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

פורסם

מחירון הוא לרכב במצב שאתה מתאר.

 

מעל המחירון לרכב משופר או בעל נתונים יוצאי דופן.

 

מתחת למחירון בהתאם להזנחה והמידת ההשקעה שיצטרך הקונה להשקיע.

 

ובכל מקרה, מכירה של מכונית היא מפגש רצונות בין מוכר לקונה, כך שמדובר בנושא תיאורטי לחלוטין. כשתמכור את האוטו - תדאג לזה.

×
×
  • תוכן חדש...