Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני לא מעט זמן עלה לי רעיון לבנות גריל לסאב בצורת סמל של VW (יש לי גולף) אחרי הרבה מחשבה, בסוף שבוע בעזרת חבר ואבא שלו (תודה רבה על הריתוכים!!) יצא לנו לבנות את זה, השחזתי קצת בבית ליטשתי וצבעתי והתוצאות לפניכם, הסאב הנ"ל בבניה יעודית לגולף יושב בדיוק בפינה - וכנראה בסופ"ש ירופד מחדש באותה נשימה עם כל הבניה שאני מקווה לעשות בסופ"ש, תמונות מוגמרות יהיו אחרי סופש בתקווה

 

תהנו

PB250001.JPG

PB250002.JPG

PB250003.JPG

פורסם

מדהים !

עיצוב חדיש מקורי מגניב ! אני לא ראיתי דבר כזה , נראה ממש טוב .

רק צריך להסתכל על זה בצורה של הסמל כי אם אתה לא יודע שזה הסמל זה נראה כמו X עם עוד שני מתכות בצדדים !

בקיצור יפיפה ! אולי תנסה לסדר לי משהו של יונדאי =) או כמו האופנוע שלי R1

תהנה וממש נהנתי לראות

יעקב

 

ד"א מה תופס את הגריל @?!# זה יכול להיות תופסן כזה של שיער ???? שבור ל 2 ?@!#

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

תתחדש! נראה טוב! תמשיך כך אני אוהב אנשים יצירתיים!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

סוף סוף משהו מעניין בתחום היצירה בפורום שהוא לא מפיבר!

 

יפה מאוד! - טיפ - תוסיף בW לכל חלק של האות עוד ברזל ותעשה את זה עבה יותר ככה שהW יהיה מודגש הרבה יותר ואם יש לך אפשרות בחלל שנוצר בתוך האות W להלחים פלחי מתכת ולצבוע אותם בכחול כהה בפנים - אז כבר יש לך ממש, אבל ממש סמל מקורי של פולקסווגן.

 

רק שלא תחשוב שאני אומר את זה כי אני חושב משהו רע על העבודה, להיפך אני מוריד את הכובע בפניך!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

איזה יופי לראות דברים חדשים..

ניסיתי ליצור סמל בצורת עכביש... אבל עם דיסק ומולטילוק זה כמע בילתי אפשרי

קבל ח''ח =]

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

יפה מאוד! - טיפ - תוסיף בW לכל חלק של האות עוד ברזל ותעשה את זה עבה יותר ככה שהW יהיה מודגש הרבה יותר ואם יש לך אפשרות בחלל שנוצר בתוך האות W להלחים פלחי מתכת ולצבוע אותם בכחול כהה בפנים - אז כבר יש לך ממש, אבל ממש סמל מקורי של פולקסווגן.

:mm_yeah:

 

כל הכבוד - מקורי ויצירתי :)

פורסם

חרא סאב (סתם אני מגזים - הוא סביר)

של קאנווד

אני לא זוכר את הדגם אפילו, הוא 400RMS נחמד בתיבה הזאת הוא מוציא SQ לא רע, קיקים חדים וממוקדים אבל פה ושם יש קצת מריחות שהוא לא מצליח לרסן,

פורסם

מגניב!

יופי של עבודה ומחשבה. את זה עוד לא ראינו בפורום.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם
סוף סוף משהו מעניין בתחום היצירה בפורום שהוא לא מפיבר!

 

יפה מאוד! - טיפ - תוסיף בW לכל חלק של האות עוד ברזל ותעשה את זה עבה יותר ככה שהW יהיה מודגש הרבה יותר ואם יש לך אפשרות בחלל שנוצר בתוך האות W להלחים פלחי מתכת ולצבוע אותם בכחול כהה בפנים - אז כבר יש לך ממש, אבל ממש סמל מקורי של פולקסווגן.

 

רק שלא תחשוב שאני אומר את זה כי אני חושב משהו רע על העבודה, להיפך אני מוריד את הכובע בפניך!

 

בהחלט כדאי. +1

פורסם
חרא סאב (סתם אני מגזים - הוא סביר)

של קאנווד

אני לא זוכר את הדגם אפילו, הוא 400RMS נחמד בתיבה הזאת הוא מוציא SQ לא רע, קיקים חדים וממוקדים אבל פה ושם יש קצת מריחות שהוא לא מצליח לרסן,

 

 

קנווד זה פיוניר פאנצ'י חסר ליטוף - אבל הוא טוב ממנו ועדיף עליו בהרבה, סה"כ לקנות CVR במקום 306C זה כמו לקנות P2 במקום סאב של קנווד.

 

לפחות זה מה שאני חושב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני כבר למעלה משנה מאוהב בסאב מסויים - סרווין ואגה V-MAX 10 אינץ' הסידרה הקודמת עם הספוג הכתום, מאוד מדוייק נותן קיק מאוד חזק ונקודתי, מאוד אוהב אותו....

 

אגב היה לי באותו C306, וגם C305 ואת שניהם פחות אהבתי מהקאנווד הם היו מאוד מרוחים לטעמי....כאילו כל פעם שיש קיק אחרי זה יש איזה "טעם לוואי" כזה אחריו,

×
×
  • תוכן חדש...