Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכל חברי הפורום יש לי מערכת פיוניר 7650 סט קידמי סאונד סטורם סט אחורי דרגסטר סאב 10 של ברץ שתי מגברים של רוקפורד קבל התקנה נכונה ומדויקת אם חיווט ממש איכותי מבית דרגסטר ורוקפורד....

ועכשיו כשפחות אן יותר אתם יודעים על מה מדובר וחיפשתי בכל הפורום הרבה הרבה זמן ולא מצאתי פתרון לבעיה שלי .... השאלה היא כזאת כל פעם אחרי שאני מפעיל את המערכת ברקע מופיעה צליל "רוח" אם אשר לתאר צליל אז זה בערך ככה : ססססססססססס....... יש את זה בשירים ברקע בין השירים זה לא מושפע מכלום פרט לעוצמת הווליום כשהיא עולה גם עוצמת הרעש עולה ....

מה אני עושה ממה זה נגרם ואיף אפשר לפתור את זה ..

תודה רבה לכל העונים לילה טוב וחלומות נעימים

פורסם

יש מצב שזה קורה אם המינוס והRCA עוברים באותו צד של הרכב...

אבל ממה שאתה מתאר דבר ראשון הייתי בודק RCA .

לי היו רעשים מתגברים עם ההילוכים (בעיה מוכרת בעיקר בפיוניר) , נפתר בעזרת מסנן רעשים.

 

בהצלחה.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

בובליל , זה קורה שהRCA והפלוס עוברים צמוד לשני ברכב.

אתה מדבר על רחש סטטי , תבדוק אולי הRCA תקול.

 

תבדוק אם הRCA והחוט + הראשי לא עוברים אחד על השני.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

זה קורה בכל הדיסקים גם המקוריים חשבתי שזאת בעיה בארסיאי אבל הרעשים נשמעים גם בקומפוננט הקידמי וגם באחורי זה אומר ששתי הארסיאי דפוקיםוהסיכוי לזה קלוש חוץ מזההארסיאי הם של רוקפורד 100 שח ליחידה וחשבים לדי איכותים לרמת המערכת שיש לי... אני פשוט לא יודעה מה לעשות

פורסם

בעיית חיווט . את אותה הבעיה קיימת גם אצל מערכות ביתיות . הקבלים נוגעים אחד בשני מה שגורם לרעש של אוויר כזה.

אם לא אז כדי מאוד לפנות למתקין שלך הבעיה הייתה כאן בהתקנה ! לא במשהו אחר שבוצע כאן (אלה אם כן "שרפת" איכשהו את הרמקולים , אבל אני לא חושב )

שוב אני חושב שהבעיה היא בכבל RCA עובר צמוד יחד .

אם אתה יודע לשחק עם העניין תיגש לרכב בעצמך ותנסה לפתור את הבעיה .

"עוד דבר אחד" אם יש ברשותך להשיג כבל RCA אחר להעביר אותו דרך הדלת או משהו כזה רק כדי לבדוק אם זאת הבעיה כדי לך לנסות .

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

קאצה, אכן טעות שלי התכוונתי לפלוס כמובן.

וכמו שאמרתי קודם לכן זה נשמע כמו בעיית RCA.

 

עצם זה שהRCA של רוקפורד לא מונע ממם ליהיות תקול. תנתק אותם מה HU (כל פעם RCA אחר אם אתה אומר שזה מכל הארבעה) ותבדוק אם זה ממשיך להשמיע רעשים.

אחרי שתשלול את זה סופית תיידע כי אין טעם שאתה לא בודק והבעיה ממשיכה על סמך זה ש"הכבל של רוקפורד וזה בטוח לא זה".

 

 

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

לשחק אני יודעה כי את הבניות וההתקנה עשיתי בעצמי ולא בפעם הרשונה הארסיאי אוברים צמוד אחד לשני כל השלוש אז כן אני הולך לפתוך הכל ולראות מה הולך

תודה רבה לכל העונים ויעדכן אתכם בהקדם תודה לכל העונים

פורסם

לפי מה שזכור לי , חוץ מהסיבה הראשונה לרעש כזה שהיא שהRCA והקבל פלוס נוגעים אחד בשני או שיש בקבל RCA פגם או קרע ,

יכול להיות שהרעש נובע מכיוון לא נכון של הגיינים במגבר? תקנו אותי בבקשה אם אני טועה.

 

מרון.

פורסם

זה קורה לך במעבר בין שירים?

במהלך הקריאה של הדיסקים?

אין קשר למנוע (דומם/ מונע)

אין קשר לווליום. (חלש / חזק)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אז ככה זה קורה כל הזמן כשהמנועה דומם מונע בפאוז בנגינת שיר ברדיו במעבר בין שירים וכו'...

הארסיאיי שלושתם וקבל הפלוס בשני צדדים שונים של הרכב

עוצמת הצליל מושפעת רק מהווליום ומהכיוון של ה trebel במערכת (צלילים גבוהים).

כשאני מעלה את הגבוהים גם הכח של הצליל הזה עולה וחוץ מזה בדקתי את עניין הארסיאי לפני שעה וכמעט בטוח שהוא לא ניזוק כי אם כן אז שלושתם ניזוקו או אם בעיה. :cry:

פורסם

לדעתי זה הרעש של המכשיר!

יש את זה לעוד מכשיר שאני מכיר של פיוניר דגם 750 פרימייר.

זה רעש של המערכת הפנימית! אין לזה קשר לRCA. ל+ לרמקולים לכלום! זה מהמכשיר

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...