Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אחרי כל הסקירה ו סריטה שנהיה לי מהנושא הלחטטי לשאולה שאל כזו

האם זה ישפיע על החשמל ברכב (מאזדה 3) של חיבור נוסף של רדיו דיסק

הכוונה היא

http://miata.fosketts.net/index.php?title=J-01

יש פו פירוט כל יציאה מהיא...

ולחבר על היציאה של הפאנל הקיים(פיצול)

לחבר שחור ל אדמה צהוב ל 12 V ו אדום ל VCC זה בסדר? לא ישפיע..?

ו השאר אני ידחוף אותו בתא כפפות וככה פטרתי תבעיה

 

בתודה מראש..:p

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם

אתה לא צריך 2 מכשירים באותו רכב פשוט תקנה תושבת פלסטיק (יש בחנויות

עולה בסביבות 400 שח) במקום המכשיר המקורי ובתוך המתאם להרכיב את המכשיר החדש

פורסם

הבעייה היא שהוא מבטל לי תצג של המזגן וכל זה...ו זה סיפור אחרי זה..

אז מעדיף שיהיה 2 כי בכל מקרה יש לי תציוד שיושב על ארון (פאנל מגבר סאב רמקולים)

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

×
×
  • תוכן חדש...