Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=36750

סאב - 700 ש"ח כולל תיבה

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23401

קומפוננט - 450 ש"ח

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=369933

רדיו דיסק - 700 ש"ח

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=150281

מגבר - 550 ש"ח

 

+200 שקל התקנה

------------------------

סה"כ: 2600 ש"ח

כולל חיווט

 

מה אתם אומרים ללכת על זה?

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

סה"כ מחירים מעולים ורכיבים אחלה!

אם יש משהו שכדאי להשקיע בו עוד טיפה זה במגבר (למרות שיחסית למחיר הוא אמור לתת תמורה מדהימה).

 

בהצלחה שיהיה!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אתה בעצם לקחת את ההמלצה של הפורום בתקציב שלך, אחלה רכיבים לתקציב!

לפי דעתי ישמע טוב מאוד .

המחיר להתקנה קצת נמוך, שים לב שעושים התקנה כמו שצריך. על התקנה איכותית משלמים.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

eden_sti אני לא יכול לדעת אם הבן אדם מקצועי או לא ובאמת שאני מוכן לשלם עוד כמה שקלים כדי שההתקנה תיהיה מקצועית רק אני צריך מקום שיהיה קרוב לאיזור מגורים שלי, מקום מוכר שלמישהו יש ניסיון איתם. אני מחדרה ואין לי בעיה לנסוע עד לאיזור תל אביב או חיפה אבל אני צריך לדעת שיש מישהו מקצועי שעומד מאחורי זה.

 

yogev_k תפנה אליי בפרטי אני יפנה אותך לבן אדם

 

$DRAGSTER& אם אני ירגיש צורך בעתיד אני יוסיף מונובלוק

 

MR.sUB התגובה שפונה לeden_sti מופנת גם אליך

 

 

תודה רבה לכולכם אני כנראה ילך על זה למרות שאני צריך לעשות עוד כמה בדיקות אחרונות ואני יריץ עניינים.

אריאל vbmenu_register("postmenu_1497907", true);

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

בחיפה יש לך את דני זומשטיין, שהוא גם מנהל פה בפורום.

אבל, אני חושב שהוא בחו"ל כרגע, אז הוא לא יוכל לעשות "בדיקת איכות" להתקנות שמתבצעות אצלו כמו שהוא עושה תמיד.

 

שלח לו ה"פ ותראה מה הוא יענה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
בחיפה יש לך את דני זומשטיין, שהוא גם מנהל פה בפורום.

אבל, אני חושב שהוא בחו"ל כרגע, אז הוא לא יוכל לעשות "בדיקת איכות" להתקנות שמתבצעות אצלו כמו שהוא עושה תמיד.

 

שלח לו ה"פ ותראה מה הוא יענה.

 

אמיר

מה הכינוי שלו בפורום?

אריאל

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

×
×
  • תוכן חדש...