Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

א.יש לי מזדה לנטיס 99 ויש לי דבר מה זה מוזר...

כשאני מוריד את החלון ומחזיק את הכפתור של החלון גם כשבוא למטה אני רואה שהטורים יורדים{כשאוטו במקום}

האם זה בעיה באוטו?

ב.על הגג מרגישים מן חיספוס כזה כאילו זה נייר זכוכית..ניסיתי ווקס וזה לא עוזר יש משהו אחר??

ג.מהההבדל בין ווקס לפוליש ואיזה וקסים טובים,האם הצב הוא ווקס טוב.

פורסם

כשהחלון ירד לגמרי למטה ואתה ממשיך ללחוץ על המתג יש תצרוכת זרם גבוהה הגורמת לעומס על האלטרנטור הגורם לעומס מכני על המנוע וסבובי המנוע קצת יורדים.

עם גמר ירידת או עלית החלון עד הסוף יש להפסיק הלחיצה על המתג כי תצרוכת הזרם הזאת עלולה לגרום לשריפת מנוע החלון.

שים לב לתשובה המירה ובשעות המשונות של הליילה.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

(ככב זה אצל כולם).

הוא ענה לך כבר אני אני אתייחס לשאלה השניה שלך-

תעשה פוליש עדין, ואח"כ תכסה בווקס.

 

פוליש - מוריד שכבה פגומה של צבע,וחושף שיכבה חדשה. לאחר פוליש חובה לעשות ווקס על מנת לשמור על השכבה "החדשה" שנחשפה.

 

ווקס - מעיין ציפוי שעווה, השומר על הצבע. מומלץ לעשות פעמיים בשנה-

לפני הקיץ- לשמור מהשמש.

לפני החורף- ככה המים של הגשם ממשיכים לרדת ולא "נתפסים" באוטו. (גם קל לך לנקות את האוטו אם אתה מנקה לבד).

 

ישנו ווקס של טרטל,הם הכי טובים מנסיון איתם כבר הרבה זמן.

לאחרונה ראיתי ווקס על ציפוי "טפלון". זה אותו ציפוי שיש לך במחבט עדי שהחביתה לא תידבק ללר צורך בשמן.

לפני 3 שבועות עשיתי ווקס עם טפלון לאוטו, תוצאות מדהימות,ברק קבוע, ומים וטל של הלילה לא נתפסים האוטו ולכן אין "סימני מים".

בהצלחה

I30 CW

פורסם
כשאני מוריד את החלון ומחזיק את הכפתור של החלון גם כשבוא למטה אני רואה שהטורים יורדים{כשאוטו במקום}

האם זה בעיה באוטו?

לא, טבעי לגמרי. תקרא מה שרפי לין רשם לך בנוגע למנוע החשמלי של החלון.

 

 

על הגג מרגישים מן חיספוס כזה כאילו זה נייר זכוכית..ניסיתי ווקס וזה לא עוזר יש משהו אחר??

מהההבדל בין ווקס לפוליש ואיזה וקסים טובים,האם הצב הוא ווקס טוב.

בצע חיפוש בפורום לווקס / פוליש.

מה צבע הרכב שלך ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
(ככב זה אצל כולם).

הוא ענה לך כבר אני אני אתייחס לשאלה השניה שלך-

תעשה פוליש עדין, ואח"כ תכסה בווקס.

 

פוליש - מוריד שכבה פגומה של צבע,וחושף שיכבה חדשה. לאחר פוליש חובה לעשות ווקס על מנת לשמור על השכבה "החדשה" שנחשפה.

 

ווקס - מעיין ציפוי שעווה, השומר על הצבע. מומלץ לעשות פעמיים בשנה-

לפני הקיץ- לשמור מהשמש.

לפני החורף- ככה המים של הגשם ממשיכים לרדת ולא "נתפסים" באוטו. (גם קל לך לנקות את האוטו אם אתה מנקה לבד).

 

ישנו ווקס של טרטל,הם הכי טובים מנסיון איתם כבר הרבה זמן.

לאחרונה ראיתי ווקס על ציפוי "טפלון". זה אותו ציפוי שיש לך במחבט עדי שהחביתה לא תידבק ללר צורך בשמן.

לפני 3 שבועות עשיתי ווקס עם טפלון לאוטו, תוצאות מדהימות,ברק קבוע, ומים וטל של הלילה לא נתפסים האוטו ולכן אין "סימני מים".

בהצלחה

 

הדבר היחיד שאמרת פה שהיה נכון זה לגבי הטרטל ווקס שהוא באמת מצויין וגם אני אוהב להשתמש בו והמטליות שלו מושלמות למריחת ווקס, חוץ מזה לא לעשות פוליש, כבר אמרתי את זה 100 פעם ואני אגיד את זה שוב, הפוליש מוריד הרבה יותר משכבה מתה של צבע, זה מה שהוא עושה בתאוריה בפועל הוא מוריד הרבה יותר וזה מאוד לא בריא לאוטו ואחרי כמה זמן דוהה הצבע, במקום זה תעשה ווקס פעם בחודש, חודש וחצי ולא חצי שנה (אם כל הכבוד אחרי חצי שנה לא נשאר זכר לווקס גם לא אחרי 3 חודשים), תחנה את האוטו בצל או שתכסה אותו ותשטוף פעם בשבוע, שבועיים לפי הנוחות והזמן שיש לך, פוליש זה ל"תיקון" של הצבע שכבר נדפק, שריטות, כתמים וכו... הוא לא נועד כדי לשמור על הצבע, אם אין לך שריטות או כתמים אל תעשה פוליש, כדי לשמור על הצבע ולא לתקן אותו אתה צריך לשטוף פעם ב..., לעשות ווקס פעם ב... ולשמור על האוטו מכוסה ומוצל, זה הכל.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
צבע הרכב שלי שמפניה/בז'

 

מדובר בצבע מטאלי - ועל צבע מטאלי לא עושים פוליש, רק ווקס _מתאים_.

 

בצע חיפוש בפורום, היו המון דיונים בנושא.

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/search.php

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

הדבר היחיד שאמרת פה שהיה נכון זה לגבי הטרטל ווקס שהוא באמת מצויין וגם אני אוהב להשתמש בו והמטליות שלו מושלמות למריחת ווקס, חוץ מזה לא לעשות פוליש, כבר אמרתי את זה 100 פעם ואני אגיד את זה שוב, הפוליש מוריד הרבה יותר משכבה מתה של צבע, זה מה שהוא עושה בתאוריה בפועל הוא מוריד הרבה יותר וזה מאוד לא בריא לאוטו ואחרי כמה זמן דוהה הצבע, במקום זה תעשה ווקס פעם בחודש, חודש וחצי ולא חצי שנה (אם כל הכבוד אחרי חצי שנה לא נשאר זכר לווקס גם לא אחרי 3 חודשים), תחנה את האוטו בצל או שתכסה אותו ותשטוף פעם בשבוע, שבועיים לפי הנוחות והזמן שיש לך, פוליש זה ל"תיקון" של הצבע שכבר נדפק, שריטות, כתמים וכו... הוא לא נועד כדי לשמור על הצבע, אם אין לך שריטות או כתמים אל תעשה פוליש, כדי לשמור על הצבע ולא לתקן אותו אתה צריך לשטוף פעם ב..., לעשות ווקס פעם ב... ולשמור על האוטו מכוסה ומוצל, זה הכל.

 

בקשר לפוליש- תגיד כמה שאתה רוצה! לכל אחד יש את ההוכרחות והידיעות למה משהו מסויים (לאו דווקא פוליש,אפילו שמן) טוב או לא.

בזמנו קניתי טויוטה לבנה. רק לאחר שעשיתי את הפוליש הבנתי שבעצם היא לא הייתה לבנה, אלא לבן צהבהב. הפוליש נתן לה גוון לבן לבן (לבן כחלכל למי שמבין בצילום).

 

בקשר לווקס כל חודש- מיותר לחלוטין, ביזבוז כסף ועייפות,אלא אם כן אתה רוצה שרירים בידיים.

לא ישאר לך זכר לווקס גם לאחר שבוע, אם תנקה את הרכב במכונות.המכונות לא רק שמורידות את הווקס אלא שורטות את הצבע (שריטות קלות עגולות).

פוליש מוריד שריטות אלה.

I30 CW

פורסם

 

הדבר היחיד שאמרת פה שהיה נכון זה לגבי הטרטל ווקס שהוא באמת מצויין וגם אני אוהב להשתמש בו והמטליות שלו מושלמות למריחת ווקס, חוץ מזה לא לעשות פוליש, כבר אמרתי את זה 100 פעם ואני אגיד את זה שוב, הפוליש מוריד הרבה יותר משכבה מתה של צבע, זה מה שהוא עושה בתאוריה בפועל הוא מוריד הרבה יותר וזה מאוד לא בריא לאוטו ואחרי כמה זמן דוהה הצבע, במקום זה תעשה ווקס פעם בחודש, חודש וחצי ולא חצי שנה (אם כל הכבוד אחרי חצי שנה לא נשאר זכר לווקס גם לא אחרי 3 חודשים), תחנה את האוטו בצל או שתכסה אותו ותשטוף פעם בשבוע, שבועיים לפי הנוחות והזמן שיש לך, פוליש זה ל"תיקון" של הצבע שכבר נדפק, שריטות, כתמים וכו... הוא לא נועד כדי לשמור על הצבע, אם אין לך שריטות או כתמים אל תעשה פוליש, כדי לשמור על הצבע ולא לתקן אותו אתה צריך לשטוף פעם ב..., לעשות ווקס פעם ב... ולשמור על האוטו מכוסה ומוצל, זה הכל.

 

בקשר לפוליש- תגיד כמה שאתה רוצה! לכל אחד יש את ההוכרחות והידיעות למה משהו מסויים (לאו דווקא פוליש,אפילו שמן) טוב או לא.

בזמנו קניתי טויוטה לבנה. רק לאחר שעשיתי את הפוליש הבנתי שבעצם היא לא הייתה לבנה, אלא לבן צהבהב. הפוליש נתן לה גוון לבן לבן (לבן כחלכל למי שמבין בצילום).

 

בקשר לווקס כל חודש- מיותר לחלוטין, ביזבוז כסף ועייפות,אלא אם כן אתה רוצה שרירים בידיים.

לא ישאר לך זכר לווקס גם לאחר שבוע, אם תנקה את הרכב במכונות.המכונות לא רק שמורידות את הווקס אלא שורטות את הצבע (שריטות קלות עגולות).

פוליש מוריד שריטות אלה.

 

אם תשטוף את האוטו ביד הוא יצא לך הרבה יותר נקי, תחסוף כסף ולא תצטרך לעשות פוליש כי לא יהיו לך שריטות... חוץ מזה אני חושב שכבר אמרתי שלבן זה אחד מהצבעים היחידים שאפשר לעשות להם פוליש, אם תעשה לאוטו שלי פוליש אתה תראה כ"כ הרבה אדום על המגבת שזה יראה כאילו כרגע ניגבת שלולית דם, אפילו ווקס מוריד קצת צבע לאדום ולצבעים מטליים בכלל אסור פוליש. בקשר לווקס פעם בחודש שזה מיותר, זה לא מיותר! ומה הקשר לבזבוז כסף? אתה קונה קופסא אחת של ווקס מספיקה לך לשנה ועולה משהו כמו 30 ש"ח למיטב הערכתי וזכרוני, אפילו ויקי קנפו יכולה להרשות את זה לעצמה, בקשר לעייפות, אוקי זה קצת מעייף אז באותו יום אל תלך למכון, בקשר לבזבוז זמן, אם מישהו אוהב את המכונית שלו אז הוא יכול למצוא לעצמו את השעה וחצי ביום שישי נגיד לפני המפגש לעשות לה שטיפה+ווקס לבד כמובן, או ביום שבת בטוח יש זמן ומי שלא מוצא את הזמן ומעדיף לשים את האוטו במכונה שתשרוט אותו ואז לעשות פוליש כנראה לא אוהב את האוטו שלו מספיק ואם הוא לא אוהב את האוטו שלו ולא אכפת לו ממנו אני לא רואה מה מקומו בפורום זה...

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

×
×
  • תוכן חדש...