Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכי גדול שזכור לי היה 25" של מאגנט האגרסור.

היום יש את ה22" של MTX אבל הוא בקושי בהאמר H1 נכנס.

 

http://www.magnat.de/content/carhifi/archiv_product_detail_en.asp?p=130616&pl=7,%208&s=10

 

http://www.mtx.com/caraudio/products/subwoofers/jackHammer.cfm

 

העניין שיש סאבים קטנים יותר פיזית שדוחפים הרבה יותר למשל:

http://www.ground-zero-audio.com/english/05_pw18.htm

או

http://www.ground-zero-audio.com/english/05_pw15xq.htm

או

http://www.ddaudio.com/dd/caraudio/woofers.asp?series=z

60Inches.jpg

פורסם

לא מוצא בעיה בלהכניס 18" אפילו 2...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני בספק גדול אם תמצא סאב 18" שנמכר בארץ. גם 15" דיי קשה להשיג.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ולמה בכלל אתה צריך סאב כזה גדול?? אתה מדבר פה על להגביר אותו עם מגבר של 100 דולר. מגבר כזה לא יזיז אותו.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
ולמה בכלל אתה צריך סאב כזה גדול?? אתה מדבר פה על להגביר אותו עם מגבר של 100 דולר. מגבר כזה לא יזיז אותו.

אמיר

 

מגבר אני יקנה תואם לסאב,

ראיתי סאב של JBL 15''

 

שאלה.

מה ההבדל באינצ'ים של הסאבים?האויר משו כזה נכון?

פורסם
זה לא מדוייק, זה תלוי במשקל החומר שמימנה בנויה הממברנה, יכול להיותר סאב 10אינץ עם משקל ממיברנה גבוה יותר מאשר סאב 18 אינץ, בגלל צפיפות החומר וטכנולוגית החומר,

 

אז הנתון הזה לא רלוונטי עד שמשווים 1:1.

 

תמיר

 

וגם עוד צריך לבדוק טוב עד כמה תוספת משקל תשפיע באמת תגרע מהביצועים.

לא מדברים הרי על טוויטר ולא על מיד.......

 

אם משקל ממברנה היה גורם מכריע לא הינו נתקלים ביחידות לא של 15:" ואפילו לא של 10"..........

 

או במילים אחרות - 15" טוב עובד בצורה מעולה.

רק ש-15" טוב זה לא עניין של 50$..........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
וגם עוד צריך לבדוק טוב עד כמה תוספת משקל תשפיע באמת תגרע מהביצועים.

לא מדברים הרי על טוויטר ולא על מיד.......

 

אם משקל ממברנה היה גורם מכריע לא הינו נתקלים ביחידות לא של 15:" ואפילו לא של 10"..........

 

או במילים אחרות - 15" טוב עובד בצורה מעולה.

רק ש-15" טוב זה לא עניין של 50$..........

 

עלה 798 שקל משו כזה של JBL 15 אינץ' מישו מכיר אותו או יש לו אותו?תודה

ועדיין לא עניתם לי על השאלה של האינצי'ם,תודה

פורסם

yanv_cohen2

ביצועים לא נמדדים לפי קוטר הסאב. הספק ונפח התיבה הם גם נתונים משמעותיים. אתה רוצה לעשות הרבה רעש, זה מה שאתה אומר? למה ישר "הכי גדול שיש"? סאב 18"? למה לא... אחד החברה כאן בנה תיבה לסאב 15", והיה צריך לנסר אותה, כי היא לא נכנסה לרכב. כדי להגיע לביצועים לא צריך את הסאב הכי גדול, צריך בעיקר להבין מה אתה עושה. סאב ב800 שקל ומגבר בשקל לא יתנו לך את מה שאתה מחפש. תכין תקציב שמן ותתחיל לקרוא חומר מקצועי. זה לא פשוט כמו שזה נראה.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

יניב,

חברת JBL מוציאה גם מוצרים מדהימים בעלויות גבוהות מאוד (כולל וופרים של 15" ורמקולים ב-40,000$) וגם דברים זולים בשביל השוק הרחב (לא רציתי להגיד "ציוד זבל").

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...