Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההבדל הוא שרמקול מרובע תכל"ס הוא פוזה וניסיון של חברה מסויימת להיות שונה .

התאוריה היא ששטח הממברנה גדול יותר ולכן הוא דוחף יותר אויר , רק חבל שגלי סאונד הם בצורת עיגול .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

הצורה ?

אין שום דבר משמעותי חוץ מזה .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

שטח הפנים של הסאב יהיה גדול יותר = עוצמה חזקה יותר מסאב זהה עגול

אבל מצד שני נתון ה MMS [moving mass] יהיה גדול יותר, מה שיהפוך את הסאב לאיטי יותר, ומדוייק פחות.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תודה רבה,אבל מזה אומר מדויק פחות?

וליותר פוזה? וקראתי שאומרים שהסאב יורד נמוך משו כזה, מה זה אומר?

 

תודה רבה על התשובות ,

פורסם

משקל גבוה של הממברנה\cone משפיע על ה transient response של הסאב, או מעבר התדרים של הסאב.

הסאב יהיה עצלן יותר במעברי תדרים וBPM גבוה של שירים כמו מכות טריפל באס של מתופף או מוזיקה אלקטרונית מהירה כלשהי.

 

הסאבים שלהם יקרים כי ככה קבע היבואן שלהם. [למרות שיש להם טכנולוגיה טובה מאחוריהם]

 

פוזה? "תראו! הסאב שלי מרובע!" :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אהה חח תודה רבה על התשובה שלך!

 

אבל העם הסאב הזה טוב ל...:

 

מוזיקה שחורה?ואני אוהב שהסאב כזה מושך יותר זמן את הבאס, (ניראלי קוראים לזה נימרח כפי שראיתי?)

 

1)ועם יש הבדל בין סאב אחד נגיד 500RMS לשתי סאבים של 250RMS?

 

2)או שתי סאבים של 500 RMS לאחד כזה? תודה רבה, ומבקש שתענו על זה בניפרד

 

תודה רבה שוב,הפורום הזה טוב ומסבירים פה יפה וטוב

פורסם

אם אתה רוצה שהבאס ימשך וימרח , אז קיקר זה הסאב בשבילך.

 

1. יש הבדל בין סאב אחד של 500 לזוג של 250 - ההבדל הוא CONE AREA . כלומר, יותר אויר נדחף = יותר עוצמה.

אבל סאב אחד של 500 בתיבה בריאה, יתן יותר עוצמה מזוג סאבים 250 בתיבות סבירות +-.

 

2. שתי סאבים של 500 , תמיד יהיו יותר חזקים מבודד של 500.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אם אתה רוצה שהבאס ימשך וימרח , אז קיקר זה הסאב בשבילך.

 

1. יש הבדל בין סאב אחד של 500 לזוג של 250 - ההבדל הוא CONE AREA . כלומר, יותר אויר נדחף = יותר עוצמה.

אבל סאב אחד של 500 בתיבה בריאה, יתן יותר עוצמה מזוג סאבים 250 בתיבות סבירות +-.

 

2. שתי סאבים של 500 , תמיד יהיו יותר חזקים מבודד של 500.

 

 

מה לגבי דיוק ? 2 סאבים יהיו יותר מדוייקים מאשר סאב אחד ?

פעם כשהיו לי 2 סאבים אז שמתי לב שהם לא תמיד זזים בצורה זהה אלא לפעמים הם זזים בצורה הפוכה (אחד קדימה ואחד אחורה)

האם יש לזה הסבר הגיוני? האם זה משפיע על הדיוק ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אליקו תודה רבה,

 

אבל תכלס קיקר זו חברה נכון ?ויש להם גם סאבים עגולים,

העגולים שלהם גם נימרחים?

אבל יש סאבים מרובעים של חברות אחרות, הם גם נימרחים?

 

מצטרף לשאלה שזה מעליי, ומקווה לתשובה של כל השאלות,תודה שוב

תודה רבה אליקו על התשובות שלך

פורסם

אליקו יקירי ,

 

אני מסכים איתך שחלק מהסאבים של קיקר הם סוג של ממרח ,

:lol:

 

אבל הL7 שלי בתיבתו החדשה בועט יפה ומדוייק ושמעתי L7 ממודל קודם שבעזרת חישובי תיבה מסובכים ומגבר על היגיעו איתו לתוצאות מטורפות ממש.

 

אז אל תכליל בבקשה , אם האיש רוצה דיוק ללא מחיר גבוה שייקח שני C12 ויהנה ..

 

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אליקו יקירי ,

 

 

 

אני מסכים איתך שחלק מהסאבים של קיקר הם סוג של ממרח ,

:lol:

 

אבל הL7 שלי בתיבתו החדשה בועט יפה ומדוייק ושמעתי L7 ממודל קודם שבעזרת חיבוי תיבה מסובכים ומגבר על היגיעו איתו לתוצאות מטורפות ממש.

 

אז אל תכליל בבקשה , אם האיש רוצה דיוק ללא מחיר גבוה שייקח שני C12 ויהנה ..

 

 

 

תומר

 

 

 

שלום תומר,

אתה מתכוון לזה:

מותג: Kicker , סוג הרמקולים: סאב וופר , גודל: 12 אינטש, הספק: 300 וואט, הספק אפקטיבי: 150 וואט ??

 

ועם כדי להביא אותם מארצות הברית?

ואיזה מגבר ירים את שניהם?

וגם מגבר שיכול להרים רק אחד, עם יהיה מצב שאני יקח רק סאב אחד, תודה רבה !

פורסם

עם כל הצער שבדבר (לאלו שיש קיקר), הקיקרים נמרחים לא משנה באיזו תיבה תשימו אותם.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...