Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה לינקים עבורך :

 

 

 

 

 

הC12 טוב יחסית למחיר שלו ,



הוא מדוייק למדי ולא חזק מאוד .

 

אם מדובר על רכב בסדר גודל בינוני הוא יהיה מצויין , 2 כאלה כבר יהיו אחלה .

 

תומר.



 

 

נ.ב.

לכל המתחכמים - זה לא IDMAX אבל הוא יעשה את העבודה בסדר גמור , עבור סאב בסדר גודל כזה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הנה לינקים עבורך :

 

 

 

 

 

 

 

הC12 טוב יחסית למחיר שלו ,



הוא מדוייק למדי ולא חזק מאוד .

 

אם מדובר על רכב בסדר גודל בינוני הוא יהיה מצויין , 2 כאלה כבר יהיו אחלה .

 

תומר.

 

 

נ.ב.

 

לכל המתחכמים - זה לא IDMAX אבל הוא יעשה את העבודה בסדר גמור , עבור סאב בסדר גודל כזה.

 

 

תודה, איזה סאב וופר אתה ממליץ לי עד 60 דולר?

ומגבר גם, 100 דולר.

 

נ.ב:

ראיתי שבאתר אי באי יש את הקיקר הזה ב 22 דולר,,,היגיוני?

איזה מגבר לק'נות לו?

פורסם
שטח הפנים של הסאב יהיה גדול יותר = עוצמה חזקה יותר מסאב זהה עגול

אבל מצד שני נתון ה MMS [moving mass] יהיה גדול יותר, מה שיהפוך את הסאב לאיטי יותר, ומדוייק פחות.

 

זה לא מדוייק, זה תלוי במשקל החומר שמימנה בנויה הממברנה, יכול להיותר סאב 10אינץ עם משקל ממיברנה גבוה יותר מאשר סאב 18 אינץ, בגלל צפיפות החומר וטכנולוגית החומר,

 

אז הנתון הזה לא רלוונטי עד שמשווים 1:1.

 

תמיר

פורסם
תודה, איזה סאב וופר אתה ממליץ לי עד 60 דולר?

ומגבר גם, 100 דולר.

 

נ.ב:

ראיתי שבאתר אי באי יש את הקיקר הזה ב 22 דולר,,,היגיוני?

איזה מגבר לק'נות לו?

 

יש לך כוונה לקנות בחו"ל ?

 

כי זה משנה את החוקים לחלוטין .

 

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
יש לך כוונה לקנות בחו"ל ?

 

כי זה משנה את החוקים לחלוטין .

 

 

 

תומר.

 

כן,עכשיו חבר של אבא שלי דיבר איתו והוא בא שבוע הבא ביום שני, מארצות הברית

פורסם

תאמין לי שהוא לא יסחוב לך 2 סאבים ומגבר איתו.

הC12 סאב חביב מאוד ובתיבה אטומה 45 ליטר, הוא נותן עוצמה ויורד יחסית נמוך ונשאר יחסית מדוייק. למה יחסית?

כי זה סאב ב350 שקל.

2 כאלה יתנו עוצמה טובה בלי בעיה.

מגבר פשוט שירים אותם הוא ה1.250 של לייטנינג אודיו. מגבר יחסית זול ונדמה לי שב2 אוהם הוא נותן 350 RMS

אבל תבדוק את זה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
עם כל הצער שבדבר (לאלו שיש קיקר), הקיקרים נמרחים לא משנה באיזו תיבה תשימו אותם.

 

גיא.

 

 

אז לא שמעת C12 בתיבה מתאימה.

בניתי לבחור תיבה אטומה וקטנה. והסאב מדוייק. ולא מורח.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא שמעתי עד היום קיקר טוב, לא חשוב באיזו תיבה.

להביא L5 או L7 מחו"ל זה טירוף מוחלט פשוט ככה.

 

קיקר בעיקר היא חברה עם פרסום מאסיבי ועניין הסאבים המרובעים (לדעתי או להם או לMTX היו גם משולשים פעם) מה שזה בעיקר זה הרבה פוזה.

 

תקנה סאב עגול בארץ ושלום על ישראל.

פורסם

אליקו יקירי ,

 

אני מסכים איתך שחלק מהסאבים של קיקר הם סוג של ממרח ,

:lol:

 

אבל הL7 שלי בתיבתו החדשה בועט יפה ומדוייק ושמעתי L7 ממודל קודם שבעזרת חישובי תיבה מסובכים ומגבר על היגיעו איתו לתוצאות מטורפות ממש.

 

אז אל תכליל בבקשה , אם האיש רוצה דיוק ללא מחיר גבוה שייקח שני C12 ויהנה ..

 

 

תומר

 

 

לא מכליל ,רק תראה איזה דברים צריך לעבור בשביל להגיע עם קיקר לתוצאה שאתה מגיע עם סאב סביר באותה תיבה:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
תאמין לי שהוא לא יסחוב לך 2 סאבים ומגבר איתו.

הC12 סאב חביב מאוד ובתיבה אטומה 45 ליטר, הוא נותן עוצמה ויורד יחסית נמוך ונשאר יחסית מדוייק. למה יחסית?

כי זה סאב ב350 שקל.

2 כאלה יתנו עוצמה טובה בלי בעיה.

מגבר פשוט שירים אותם הוא ה1.250 של לייטנינג אודיו. מגבר יחסית זול ונדמה לי שב2 אוהם הוא נותן 350 RMS

אבל תבדוק את זה.

 

אמיר

 

 

ביקשתי עצה לסאב וופר ומגבר,

לא עם הוא יכול להביא או לא, כי הוא בא לפה בלי כלום! בלי מזוודה...

פורסם

איזה הסבר קיקר דפקו חבל על הזמן , ממש מתאים לאמריקאים .

יש לי הסבר משלי להסבר שלהם , איך אפשר להפוך את הסאבים שלהם לטובים יותר !

 

טאדה !

 

http://img162.imageshack.us/my.php?image=29117179za2jw8.jpg

 

מה אתם חושבים ?

 

ה 1.250 ב 2 אוהם נותן 250 , ה 1.350 ב 2 אוהם נותן 350 RMS .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם
מה לגבי דיוק ? 2 סאבים יהיו יותר מדוייקים מאשר סאב אחד ?

פעם כשהיו לי 2 סאבים אז שמתי לב שהם לא תמיד זזים בצורה זהה אלא לפעמים הם זזים בצורה הפוכה (אחד קדימה ואחד אחורה)

האם יש לזה הסבר הגיוני? האם זה משפיע על הדיוק ?

 

דבר כזה יכול לקרות בגלל הדברים הבאים:

 

1. הפאזה באחד הסאבים הפוכה.

2. שני הסאבים מקבלים הספקים שונים בגלל סיבה כזו או אחרת - בהנחה שהם נמצאים בתיבה אחת בלי מחיצה - סאב אחד דוחף חזק יותר מהסאב השני ומבטל אותו - סבירות נמוכה מאוד.

3. שני הסאבים נמצאים באותה התיבה בלי מחיצה ואז זה אמור להיות ככה שהם יעבדו הפוך בכדי שכסאב אחד דוחף החוצה השני ישאב פנימה ואז הם לא מבטלים אחד את השני אלא עוזרים אחד לשני.

4. אתה מגביר כל סאב על ערוץ צליל אחד והם מנגנים בסטריאו ויש חוסר התאמה בחלק מהתדרים שהם מנגנים בגלל הבדלים בין שמאל לימין וככה נוצרים להם הבדלים קטנים בתזוזות הממברנות - אם כי זה יכול להיות נכון רק כשהסאב יהיה חתוך מאוד גבוה.

 

לגבי הנושא של שטח הפנים - אולי סאב מרובע יהיה חזק יותר אבל בכל השאר עדיף סאב עגול, L7 זה סאב גרוע לדעתי, חוץ מלתת בום שמוציא לך את הלב מהמקום, הוא שטלתן ולא ניתן לשלב אותו בצורה נורמלית עם אף מערכת כשהוא מקבל הספק מלא. צריך לעבוד איתו מאוד בעדינות בשביל שהוא גם יהיה חלק בלתי נפרד מהמערכת ובשביל זה - חבל לבזבז מפלצת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

 

אז עדיף לקנות כבר סאב של 15" לפי מה שאתה אומר :lol:

אלי, קיקר לא מדוייקים, לא משנה באיזו תיבה תשים אותם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יש גם סאבים של 25" אם אני לא טועה (ראיתי סרטון שלו בעבר, רק שאין לי לינק).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...