Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר נסיעה קצרה, כאשר הנעתי את הרכב שוב, עלו סיבובי המנוע ל-3000 סל"ד ללא לחיצה על האקסלרטור ונשארו שם.(לחידוד: בסיבובי סרק מד הסל"ד עומד על 3000) בשאר הדברים הרכב מתנהג כרגיל. אין צינורות וואקום מנותקים, הבלמים עובדים כרגיל והרכב מאיץ כרגיל. חבר העלה אפשרות של בעיית חשמל. האם מי מחברי הפורום המכובדים נתקל בבעיה מסוג זה ויכול ליעץ בפתרונה?

ארז רונן

פורסם

נסה לנקות את מייצב הטורים בספריי קרבורטורים.

מייצב הטורים נראה כמו בתמונה.

האם התופעה מאופיינת בעוד דברים כמו אחרי התנעה כשהרכב קר?

 

 

:-) טל

037906457D.jpg

פורסם
האם התופעה מאופיינת בעוד דברים כמו אחרי התנעה כשהרכב קר?

:-) טל

עד היום לא הרגשתי תופעות יוצאות דופן בהתנעה הראשונה בבוקר, הצ'וק האוטומטי העלה את הטורים במעט ולאחר מספר דקות חזר לסל"ד הרגיל. היום התופעה שעליה כתבתי מתרחשת בלי קשר לחום המנוע ומד הסל"ד מורה על 3000 מבלי ללחוץ על הדוושה. גם "בעיטה" בדוושת הגז לא פותרת את הבעיה.

ארז רונן

פורסם

האם בדקת פיזית את בית המצערת ואת המצערת עצמה?

אולי היא תפוסה ולא נסגרת עד הסוף?

אולי נפרם סיב בכבל הגז והוא אשר מונע ממנה להסגר עד הסוף?

האם המצערת נסגרת עד הסוף ועדיין הטורים על 3000?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
האם בדקת פיזית את בית המצערת ואת המצערת עצמה?

אולי היא תפוסה ולא נסגרת עד הסוף?

אולי נפרם סיב בכבל הגז והוא אשר מונע ממנה להסגר עד הסוף?

האם המצערת נסגרת עד הסוף ועדיין הטורים על 3000?

בדקתי ואין לכאורה בעיה בסיב פרום או בגוף זר כל שהוא שמפריע למצערת להסגר עד הסוף.

הכנסתי הבוקר את הרכב למוסך שמתמחה גם בבעיות מהסוג הזה ואני מקווה שעד אחר הצהריים יפתרו את הבעיה.

תודה למנסים לעזור.

ארז רונן

×
×
  • תוכן חדש...