Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה...

השבוע נסעתי בברלינגו של חבר שנת 2006 ושמתי לב שיש לו אותו לוח שעונים כמו באוטו שלי פג'ו 206 GTI, אבל המחוגים שלו נותנים אור חזק(אור לבן ).

שאלתי האם אפשר להחליף זאת,ואם זה סיפור לפרק את לוח השעונים

תודה מראש והמשך יום נעים

seat leon 20vt

fr

פורסם

הדבר היחיד שצריך להטריד אותך הוא מינימום הזמנה של 25$ למשלוח לארץ.

מצד שני, אם תחליט להזמין שלח ה"פ. אנחנו מארגנים הזמנה קבוצתית של לדים מהאתר בקרוב.

פורסם

מירן,אל תישכח לדבר איתי לפני ההזמנה,תודיע לי ואני יעשה אלייך צילצול.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

השאלה שלי האם יש מנורה רק למחוגים...כי התאורה של הלוח עצמו בסדר גמור רק המחוגים קצת חלשים

seat leon 20vt

fr

פורסם

אין נורה שאחראית לתאורה של המחוגים. המחוגים צבועים בחומר זרחני שקולט אור מסביב ומעביר אותו לאורך המחוג.

יש צבעים מיוחדים שאתה יכול לרכוש ולצבוע את המחוג.

פורסם

שלום רב.

 

בלוח של הברלינגו (מ- 2003) יש "לדים" (LED) וגם אחד לכל מחוג. אם ה- 206 שלך, היא מודל 2002 ומעלה, יש לה גם "לדים" ואז התאורה אמורה להיות טובה למחוגים. אם ה- 206 שלך ישנה מעט יותר, אזי ללוח "מנורות ליבון" ולא ניתן להגיע לתאורה יפה כמו במודלים החדשים יותר.

הצורה החיצונית (הסקלות וכו') נראות זהות (כמעט) בכל דגמי ה- 206 (מ- 1999 ועד 2007), אולם הטכנולוגיה שונה מאוד מאוד.

 

בהצלחה, יובל.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
שלום רב.

 

בלוח של הברלינגו (מ- 2003) יש "לדים" (LED) וגם אחד לכל מחוג. אם ה- 206 שלך, היא מודל 2002 ומעלה, יש לה גם "לדים" ואז התאורה אמורה להיות טובה למחוגים. אם ה- 206 שלך ישנה מעט יותר, אזי ללוח "מנורות ליבון" ולא ניתן להגיע לתאורה יפה כמו במודלים החדשים יותר.

הצורה החיצונית (הסקלות וכו') נראות זהות (כמעט) בכל דגמי ה- 206 (מ- 1999 ועד 2007), אולם הטכנולוגיה שונה מאוד מאוד.

 

בהצלחה, יובל.

 

 

האם קיימת אפשרות להחלפת מנורות ליבון לLED?

seat leon 20vt

fr

×
×
  • תוכן חדש...