Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אחי רוצה לשדרג את עצמו מדייהו אספרו בנפח 1800 ללנטיס בנפח 2000.

ידוע לי כי הרכב זהה מכאנית לאחותו הגדולה ה 626.

מלבד זאת, אני מעוניין לדעת מס' דברים:

  1. האם עלויות הטיפולים יקרות יותר מה 626 (בגלל תא מנוע קטן יחסית) ?
  2. האם מפאת המנוע הגדול, קיימות לרכב נקודות תורפה בהעברת הכח - מנוע - גיר - ציריות ?
  3. מהי צריכת הדלק של המנוע ?
  4. האם המזגן ברכב חזק ?! - בדייהו פשוט מקפיא.

אשמח לקבל תשובות, ואם יש לכם מה להוסיף - עוד יותר טוב.

 

המשך יום נעים, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

נאמר לי ע"י מכונאי וע"י מוכר בחנות ח"ח - כי מנוע 2000 של לאנטיס שונה ממנוע 2000 של 626.

האם יש אמת בדבר ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

תשמע לי היתה מאזדה כזאת במשך שנה עד שלפני חודשים היא הושבתה בתאונה.

רק מחמאות אני יכול לתת לך על האוטו הזה חזק, מהיר, אמין, חסכוני ומאובזר.

רשאית המנוע לא שונה מזה של ה626 הוא רק איבד 5 כוחות סוס במעבר, האוטו הוא מאוד אמין, "מאזדה"

רק מחלה אחת שיש לאוטו מכיוון שהמנוע קצת כבד מה1.6 תושבות המנוע נגמרות יחסית מהר, חוץ מזה האוטו אמין מאוד

נכנס למוסך רק לטיפולים שוטפים.

דבר שני, חושבים שבגלל שהמנוע הוא 2.0 אז האוטו יצרוך יותר דלק אז זאת טעות האוטו צורך כמו ואפילו טיפה יותר טוב מה1.6.

 

אני אומר לך אם תמצא אחת שמורה תלך על זה אתה לא תצטער.

 

(ואל תדאג המזגן מקפיא....)

 

אבי

×
×
  • תוכן חדש...