Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדף ההרשמה ישנן 3 אפשרויות:

 

https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?dispatch=5885d80a13c0db1f02baca35d810c8ec1c019f6b4e949ca6eeeeb31e82ade0f2

 

Personal Account, Premier Account, Business Account

 

הסיבה שאני נרשם כרגע היא בשביל לשלם ב-eBay, איזה סוג חשבון עלי לפתוח ?

(כן ראיתי שה-Premier מומלץ ל-eBay אבל חוששני שלא הבנתי את ההבדלים בין החבילות)

 

 

תודה מראש.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אם יש לי כרטיס ישראכרט ואני רוצה להכניס אותו בפייפאל בתור הכרטיס ממנו יבצעו חיובים, אני בוחר שם במאסטרכארד בשביל זה?

 

כי אני מניח שזה לא קשור לויזה או אמריקן אקספרס

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שאלה נוספת בנוגע לPayPal:

כל פעם שאני ארצה לקנות משהו אני אצטרך לשלוח אימייל עם כמות הכסף הרצויה?

או שאני אמור "לטעון" כסף לחשבון?-אם כן, אז איך עושים את זה?

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם
אם יש לי כרטיס ישראכרט ואני רוצה להכניס אותו בפייפאל בתור הכרטיס ממנו יבצעו חיובים, אני בוחר שם במאסטרכארד בשביל זה?

 

אין לך כרטיס אשראי בינלאומי, אתה לא יכול לשלם איתו בPAYPAL

פורסם

אופיר זה לא נכון

 

הכרטיס הקודם שלי היה ויזה מקומי, ולא סתם מקומי אלא כזה שאי אפשר לגהץ אותו בתחנות דלק ואי אפשר לבצע איתו תשלומים בקיצור כרטיס אשראי כמו של ילדים מפגרים בלי גרוש על התחת ובכל זאת השתמשתי איתו בפייפאל. אחרי שהבנתי שזה כרטיס מטופש גזרתי והוצאתי את הישראכרט שיש לי לסטודנטים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שאלה נוספת בנוגע לPayPal:

כל פעם שאני ארצה לקנות משהו אני אצטרך לשלוח אימייל עם כמות הכסף הרצויה?

או שאני אמור "לטעון" כסף לחשבון?-אם כן, אז איך עושים את זה?

כל פעם שאתה רוצה לשלוח כסף אתה פשוט שולח אותו מהאתר.

האתר מושך את הכסף מהכרטיס אשראי שלך.

הדבר היחיד שאתה צריך לטעון זה את הטלפון הסלולרי שלך.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

Expanded use program.

בקיצור אם מישהו נתקבל בבעיות עם ההרשמה שיעלה את דבריו לפורום ונוכל לסייע.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

הבעיה עם ישראכארט (בשונה ממאסטרקארד), זה שהמספר שלו הוא רק 8 ספרות, ולא 16 כמו כרטיסים רגילים. לכן הוא לא תקף אפילו לא לפייפאל.

 

מי שציין פה את הכרטיס אלקטרון של ויזה - אין שום בעיה איתו. (לפייפאל לא צריך כרטיס בינלאומי, רק שיהיה עם 8 ספרות).

 

ולגבי ה1.95$, הם אומנם גובים אותם כדי לבדוק את החשבון, אבל הם מוחזרים לך בקניה הראשונה שלך (כלומר אתה מקבל "הנחה" של 1.95$). ככה שבפועל אתה לא משלם על ה"בדיקה".

בברכה!

יונתן.

פורסם

אגב, תשים לב לא לענות למיילים שאתה עלול לקבל שמבקשים ממך "לעדכן פרטים בדחיפות", פייפאל לא שולח הודעות כאלה, וזה בעצם דואר זבל. (אני כמעט נפלתי בטריק הזה, מזל שהפיירפוקס וג'ימייל התריעו אותי על סכנה מהאתר שאליו נכנסתי).

בברכה!

יונתן.

פורסם

חוק ברזל.

כל פעם שמקבלים מייל מפיי פאל. להכנס ל http://www.paypal.com באמצעות הקלדת הכתובת בלבד ובירור פרטים על המייל באמצעות הכנסת פרטים וסיסמא.

לעולם לא ללחוץ על קישורים שבתוך המייל.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

×
×
  • תוכן חדש...