Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי מסין. הגיע מהר מאוד עם פדקס. המוכר הצהיר על טופס המשלוח את ערך המוצר כ 20$ ולא שילמתי מיסים, אפילו לא ביקשתי ממנו.

 

מה זה עושה?

XCARLINK הוא נגן MP3 עם חיבור USB לכל DISK ON KEY פשוט + כניסה בננה 3.5 לחיבור כל נגן חיצוני. הוא מתחבר למערכות שמע מקוריות של יצרנים רבים, בעיקר יפניים המאפשרים כניסת ציינגר למערכת שמע המקורית של הרכב. הרכב מזהה את המכשיר בתוך ציינגר לכל דבר. על הדיסק און קיי יוצרים 10 או 12 ספריות שמהוות את הדיסקים. בכל ספרייה ניתן להעתיק כ 900 שירים אם אני לא טועה. בתכלס, בגבול התכולה של הדיסק און קיי.

 

התקנה

התקנתי בהונדה אקורד EXEC. היה צורך לפרק את התא אחסון מקדימה על מנת להגיע למחבר ציינג'ר המקורי. מלבד הפירוקים, הכבל של המכשיר הועבר מעל הסוגר של התא אחסון ולא הפריע לסגירה. משמע - התקנה ללא חורים בכלל ושימוש במחברים מקוריים. עם חיבור הדיסק און קיי, המערכת ישר זיהתה את הדיסקים ללא שום בעיה, למרות שהיו עוד קבצי נתונים על הדיסק און קיי...

 

סאונד

מפתיע לטובה! במגבלות המערכת המקורית שהיא דיי בסיסית. למי שלא שומע חזק יותר מידי, לא תהיה בעייה.

 

נוחיות/שימוש

כל עוד הסוויטש עובד, הנגן זוכר את השיר ואיפה הוא נעצר במידה ומעבירים לרדיו או מצב אחר במערכת. למי שיש שליטה מההגה על המערכת, השימוש נהפך לנוח עוד יותר.

 

מחיר

כ 700 שוקל כולל משלוח מהיר של פדקס מסין

 

http://www.xcarlink.no

 

×
×
  • תוכן חדש...