Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

מה קורה חבר'ה?

 

 

היום ביררתי על פלגים של bosch

לרכבי מסוג סיאט איביזה 1600 100 hp

ועל הדרך לבסיס נכנסתי לסדנה של רכב החלומות שלך בבן גוריון רמת גן ליד בסיס שלישות

בכל מקרה שאלתי שם האם יש להם פילטר אינבוקס של סימוטה והבן אדם שם כל הזמן מדבר על הפילטר הפתוח כאילו הם אותו אחד ואני חוזר ואומר לו שזה לא אותו דבר ( אותי זה לא הרשים במיוחד ...)

לבסוף הם לא מחזיקים תחלק הזה במלאי בכלל ואין להם איך להשיג אותו בשום צורה שהיא ..

 

ביררתי גם על הפלגים והם חזרו אליי עם הצעת מחיר 180 שקל כולל התקנה הגיוני ? מה דעתכם ?

 

בתודה מראש בן

פורסם

בוש סופר-4 הוא פלג שיש הערת יצרן לגבי רכבי VAG: "להחליף כל 20K במקום 60K"

(לפחות כך היה על הרכב שלי - 1.8T)

 

סט פלאגים מקוריים עולה אמנם 450 ש"ח, אבל בנוי ל 60K, כך שבחשבון סופי הוא יוצא זול יותר .

 

my 2 cents

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

שאלתי מוסך שיפורים אחר בבני ברק E&A והם אמרו לי לעזוב שטויות לא יהיה שום הבדל בין הפלגים ולהישאר עם המקוריים

והם אכן מחזיקים את הפילטר אינבוקס של סימוטה אבל .... לגולף 1.6 ולא במיוחד לסיאט .

 

אך מתוך הבנה בסיסית זה אותו מנוע ... הגולף 1.6 sr ושל הסיאט 1.6 sr אך השאלה היא האם גם מערכת הפילטר היא אותה אחת ושאני לא סתם יסע ובסוף זה לא יתאים דרך אגב הוא רוצה על החלק 250 שקל הגיוני ?

×
×
  • תוכן חדש...