Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי 2 דוחות בחודש. כמה שאלות...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני נהג חדש, קיבלתי לפני שבועיים דוח על חגורה, הבחור שישב מקדימה לידי לא חגר חגורה. קיבלתי דוח 250 ש"ח

אתמול קיבלתי עוד דוח על זה שלא היה לי שלט נהג חדש, גם כן 250 ש"ח והוא אמר שזה 4 נקודות.

 

השאלה היא כמה נקודות על הדוח הראשון? וכמה על השני?

מתי הנקודות האלה ימחקו?

פורסם

תיראה בדו"ח שקיבלת צריך להיות רשום כמה נקודות כל עבירה.

דבר נוסף עד כמה שאני יודע וגם מחברים שקיבלו קנס כזה על שלט נהג חדש לא מקבלים נקודות אלא רק קנס כספי .

פורסם
תיראה בדו"ח שקיבלת צריך להיות רשום כמה נקודות כל עבירה.

דבר נוסף עד כמה שאני יודע וגם מחברים שקיבלו קנס כזה על שלט נהג חדש לא מקבלים נקודות אלא רק קנס כספי .

האמת שקשה מאוד להבין מה הם רשמו. זה כאילו הם עושים בכוונה. את השם שלי הם רשמו ממש ברור. כל אחד יכול להבין.

אבל את תיאור הנסיבות בכתב שגם עם תשב על זה שנה לא תבין מה רשום.

איפה צריך להיות רשום הנקודות? יש לזה סעיף בנפרד?

פורסם

נהיגה ללא שלט "נהג חדש", מלווה רק בקנס וללא נקודות.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

נהג חדש ללא תוית או עם תוית

שאינה נראית לנהג שמאחוריו

 

250 ש"ח קנס 0 נקודות

 

בהיותך נהג חדש, כאמור בסעיף 12א/ לפקודות התעבורה,

נהגת ברכב פרטי/פרטי/דושימושי/מסחרי אחוד

עד 4000 ק"ג הנ"ל, כשעל השמשה האחורית של

הרכב לא הוצמדה תוית "נהג חדש"/

הוצמדה תוית "נהד חדש" אולם היא לא נראית

לנהג מאחריך, בניגוד לתקנה 9א (א)

לתקנות התעבורה.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אמממ. מה שהיה בדיוק בקשר לקנס של השלט...

לא עצרתי בתמרור עצור (לא סיכנתי את התנועה כן...אבל עדיין אני לא מצדיק את זה) אבל על זה הוא אמר שהוא ויתר והוא רשם רק על נהג חדש 250 ש"ח ו4 נקודות. אבל בעצם בתיאור הנסיבות לפני מה שאני יכול להבין קצת רשום שלא ציתת לתמרור עצור.

לא רשום כלום על זה שלא היה שלט נהג חדש

פורסם

אז כניראה שהוא עשה בדיוק הפוך , ויתר לך על השלט של נהג חדש וקיבלת קנס רק על תמרור עצור .

 

קח בחשבון שזה יכול להביא לך להארכת הנהג חדש + טסט ותאוריה מחדש .

פורסם
אז כניראה שהוא עשה בדיוק הפוך , ויתר לך על השלט של נהג חדש וקיבלת קנס רק על תמרור עצור .

 

קח בחשבון שזה יכול להביא לך להארכת הנהג חדש + טסט ותאוריה מחדש .

אבל הוא אמר שהוא מוותר לי על התמרור עצור ושזה קנה של 600 או 500 שקל.. לא זוכר

×
×
  • תוכן חדש...