Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לייבא ENFIELD BULLET 350 CC , איך ומהיכן ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האנפילד ההודי סבל שנים מתדמית גרועה ולאחר שכבר לא הצליח בשוק מחוץ להודו, עקב בעיות תקינה, עבר שידרוג בתחילת שנות ה- 90 על מנת שיצליחו לייצא אותו כהלכה. מי שעזר למיפעל וביקר רבות ב- מאדראס, הוא לא אחר מאשר Egli השוויצרי, אשר זכה ("זכה") בזיכיון לייבא את הנבלות לשוויץ. אותם אופנועים שיובאו לשוויץ עברו קודם אצל Egli בביתו ב- נושאטל, פורקו לרמת הבורג והורכבו מחדש ברמת גימור טכנית גבוהה יותר, כלומר דברים בסגנון החלפת אטמים, לוקטייט על הברגים שנטו להשתחרר, החלפת סוג הרפד בבלמים, שידרוג מערכת החשמל, הוספת מאותתים ועוד ועוד, על מנת שיוכלו לנוע באירופה. הדגם המשופצר נקרא Swiss Finish וההודים למדו ושיפרו בהתאם בעזרתו. Egli אף בנה רפליקות בסגנון ה- Cafe Racers עם דגמים כמו ה- 624 אשר עבר החלפת מנוע עליון קומפלט, ללא אטם ראש, בתיכנונו של השוייצרי. המנוע הוגדל ל- 624 סמ"ק והוזן ממאייד אמאל קונסנטריק. השסתומים הוחלפו וההספק היה 43 כ"ס עם מומנט גבוה (7,6) שהושג כבר ב- 3000 סל"ד. כמו כן ברשימה: החלפת מערכת השימון, החלפת המושב בבודד, החלפת אגזוז, החלפת מתלים, מערכת הצתה נטולת מצבר לטובת חסכון במישקל וכו'. האופנוע היה מרשים.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היבוא = סרט דמיוני

 

הנסיעה בארץ = סרט הודי

 

המחיר = מדע בדיוני

 

אם אתה עדיין בעניין צור איתי קשר בוא לירושלים לכוס קפה ואשמח לעזור!

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כמוך, גם אני השתעשעתי ברעיון הזה, להביא חדש כזה או אספנות.

 

התייעצתי עם בועז דגן (צמיגי רמת אביב, בעל אוסף אופנועים עצום) והוא אמר לי כמה מילים חכמות...א. האופנוע הזה, גם כשהיה חדש, סבל מאלף ואחת בעיות כולל נזילות והתחממות. כשיש מליון מכונאים הודים בסביבה שיכולים להחליף כל דבר בלי כסף זה משעשע, כשאין, זה נהיה לא מצחיק בכלל.

ב. ההוצאות מסביב לא פשוטות בכלל

 

ג. בסה"כ מדובר בורסיה פחות מוצלחת של אופנוע בריטי שיש הרבה מאוד כמותו כגון טריומף וכו'. לקנות טריומף סביר יעלה הרבה הרבה פחות ויתן יותר כיף. הם גם מאוד דומים בנסיעה ככה שאת החויה של הודו תוכל לשחזר עליו.

 

ד. וזה לא ממנו. נכון שבהודו יש את כל החלפים ובזול, אבל אם תרצה לשפץ או לתקן אופנוע הודי או אופנוע בריטי, לבריטי תמצא כל חלק אפשרי באי ביי וגם אם זה יעלה קצת יותר זה יגיע, ומהר. לסמוך על חברים שיביאו חלקים מהודו זה לא ממש מעשי, ובינתיים האופנוע יתקע לך כאן.

 

ה. ואם החוויה עדיין תקועה לך חזק בראש וזו סוג של פנטזיה חיובית, תביא מאנגליה אנפילד בריטי אספנות (ביטוח וטסט, כבר שוה) ותוכל למצא לו את כל החלקים באי ביי ובמקורות אחרים. אני הייתי מעדיף לוותר על התענוג, להוסיף כמה לירות - ולא הרבה, ולהביא לי איזה הרלי אספנות בריא...

 

בהצלחה

פורסם

הרבה מחווית הרכיבה על האנפילד ניתן ליחס לחומרים ירוקים וחומים אחרים, שאין להם קשר ישיר לאופנוע עצמו, החוויה לרכב על כלי כזה בלעדיהם, עלולה להיות טראומתית למשתמש!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

במוסך אופנועים במפרץ חיפה עומד אנפילד אחד ,מישהו יודע אולי האם הוא למכירה?,או לחילופין את שם המוסך,אולי טלפון?

בתודה מראש.

פורסם
הרבה מחווית הרכיבה על האנפילד ניתן ליחס לחומרים ירוקים וחומים אחרים, שאין להם קשר ישיר לאופנוע עצמו, החוויה לרכב על כלי כזה בלעדיהם, עלולה להיות טראומתית למשתמש!-רן

 

רכבתי 4 וחצי חודשים כמעט כל יום, ותאמין או לא, אבל אפילו לא פעם אחת בהשפעת חומרים כאלה או אחרים (לא אלכוהול לא סמים ולא ספיישל לאסי).

 

ועדיין למרות שרכבתי שפוי (מבחינת החוק בכל מקרה, אני לא באמת שפוי גם בגירסה הטיבעית), אני עדיין מתגעגע לאנפילד שהיה לי שם.

 

שאגב, לא דרש יותר מידי כניסות למוסכים.

 

ואם כבר מדסקסים, מה ההבדלים בין ההודי לבריטי?

 

איזה חלקים יתאימו ואיזה לא?

 

אני מאמין שזה משתנה בין השנים (היו שנויים במהלך השנים).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

כמה דיבורים ואפס מעשים.

אני משוכנע לחלוטין שסיבוב מוסכי/מגרשי אופנועים בדרום ת"א יניב מספר אקזמפלרים למכירה/שיפוץ.

הרי האופנוע הזה (ההודי) יובא לארץ ביבוא סדיר !

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נמכרו רק 100 אופנועים.

היבואן לא השכיל ליצור רשת מוסכים שתתמוך באופנועים.

החלקים זולים מאד ואפשר להביא אותם דרך ebay

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

hey

 

i have an enfield and i would like to find a place that can fix it, after 5 years of not using this great sculpture of art...that has its own problem,but you know, even in perfection theres has to be some problems....

 

thank you

 

yair s.

פורסם

ייבוא חלקים דרך ebay.

ותיקון או במוסך כללי.

או בבית בהרבה אהבה.

ואם תרצה למכור...

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים


×
×
  • תוכן חדש...