Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עומרי,

 

עם כל הכבוד לכמה אתה מעריך חיי אדם או כלב, יש גם צורה להתבטא,ואם הייתי אחד המנהלים,לא רק שהייתי מצנזר אותך,גם הייתי מעיף אותך לקיבינימט מהפורום,כתבת תגובה שהיא התת של התת רמה.

 

 

לפותח השרשור,מבין לליבך,אבל לא היית צריך לרדת לרמה של עומרי.

 

יכול להיות מאוד שאתה צודק,

אולי צריך לצנזר אותי, אולי צריך בכלל להעיף אותי מהפורום, יש לי הרגשה שעוד כמה אנשים חשים כמוני, מזועזעים מהתמימות שלכם חברי פורום יקרים.

בוא לא נשכח שמטרת השרשור היא בסה"כ להביע דעה, הבעתי את דעתי.

בכל אופן, אני מאוד מסוחרר כי השעה 4 לפנות בוקר ובעזרת השם מחר אני אגיב תגובה לשרשור ההזוי הזה.

 

עמרי.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ידידי פותח השרשור,

 

אל תכעס,אבל אתה כותב הרבה דברים מתוך חוסר הבנה או חוסר ידיעה.

 

גם אם זה לא נשמע לך הגיוני,גם הכלבים של עוקץ צריכים "לרענן" את האף שלהם,פרק הזמן האידיאלי של כלב שמשמש לרחרוח חומר נפץ הוא כרבע שעה,לאחר מכן הוא צריך להתרענן.

 

אתה עכשיו נכנס לסופר פארם לקנות בושם,מה קורה לך אחרי 4-5 בשמים שהרחת ?

אתה כבר לא מבדיל בין הריחות.......גם כלב אותו דבר,ברגע שהוא מאוד מאמץ את חוש הריח שלו (שאל תשכח שהוא הרבה יותר מפותח מאצל האדם),הוא צריך לרענן את האף.

 

תתפלא,אבל כלבי עוקץ יכולים להיות אחלה כלבי בית,אל תשכח שכמו שיש חייל לוחם ויש חייל טבח,גם לכלבים יש משימות וייעוד שונה,ולא כל כלב זה כלב תקיפה.

כלבי עוקץ "גודלים" במקביל ללוחם שמתפעל אותם והם זוכים ליחס מאוד טוב.

יותר מזה,הכלבים נספרים במצבת הלוחמים.

 

זה שאתה לא מקבל את עניין החלפת כלבי הנחייה זה דבר אחד,אני רק שמח על כך שאתה לא צריך כלב נחייה.

 

גם אני מאמין כמוך שכלב זה עד המוות,כמו שלא מחליפים את ההורים כשהם מתבגרים,ככה לא מחליפים כלב שמתגבר, אבל אתה שוב שוכח,שהכלבים של העיוורים מוחלפים לא מתוך מחשבה של "יאללה,נפנק אותך,נביא לך כלב כוסון חובב מועדונים ושתייה", אלא מתוך מחשבה שאדם עיוור צריך כלב שיכול לשרת אותו בצורה מייטבית,ולפי בדיקות ומחקרים הוחלט שפרק הזמן שכלב מסויים ישרת את אותו אדם הוא X,ולאחר מכן נותנים כלב צעיר יותר.

 

אגב,אתה מדבר על כלבי נחייה שנזרקים לאשפתות,ואני אומר שבינתיים לא ראיתי פלישה של לברדורים וגולדנים ברחובות, תתפלא, דווקא את הגולדנים והלברדורים מאמצים בגיל מאוחר מהסיבה שאלה כלבים מאוד חברותיים ונעימים.

 

 

 

ונק' אחרת,

 

לכל המגיבים הסתמיים פה שיודעים שיש "דברים יותר מקוממים ובוערים מהשטות הזאת שהוא העלה", אף אחד לא ביקש מכם להגיב,לא מצא חן בעינכם נושא השרשור,תרגישו חופשיים ללחוץ על כפתור חזרה\BACK, אם אתם לא מוצאים אותו אז תחפשו למעלה בסרגל של האקספלורר,יש לידו חץ בעיגול ירוק.........בהצלחה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בוא לא נשכח שמטרת השרשור היא בסה"כ להביע דעה

 

 

יפה מאוד,אני שמח שהבנת שהמטרה היא בסה"כ להביע דעה, ולא לתת למשתמשים אחרים איחולי הפיכה לנכה, או המלצות על פסיכולוגים.

 

 

ובאמת שתיהיה לך שנה טובה,ומאחל לך מכל הלב שלעולם לא תיהיה נכה או שתזדקק לפסיכולוג.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אתה בכלל מכיר עיוור עם כלב נחייה שאתה קובע כאלה קביעות?

 

כלב הנחייה הוא החבר הכי קרוב של העיוור והוא זוכה ליחס הרבה יותר טוב מכלב ממוצע. הכלב אוהב את עבודתו ואוהב לעזור לבעליו ולכן לא סובל כלל.

 

הם עוברים אימון מיוחד שמתחיל במשפחחה אומנת בגיל צעיר שמקנה לו מעבר לחום ואהבה כללי יסוד וחינוך בסיסי ורק אח"כ הם עוברים את שלב אימוני הנחייה בתנאוים שהרבה בני אדם היו מוכנים לקבל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כלבי נחייה זה פחות פוגע,לפחות בהם מטפלים ומטפחים, מרגיז אותי אלה שדורסים כלבים וחיות אחרות כי לא היה להם זמן לעצור, זה עצוב, אבל כשבמדינה הזאת דורסים בני אדם אז חיות...

:-) just smile
פורסם
יפה מאוד,אני שמח שהבנת שהמטרה היא בסה"כ להביע דעה, ולא לתת למשתמשים אחרים איחולי הפיכה לנכה, או המלצות על פסיכולוגים.

 

 

ובאמת שתיהיה לך שנה טובה,ומאחל לך מכל הלב שלעולם לא תיהיה נכה או שתזדקק לפסיכולוג.

 

זאת היתה כוונה טובה בדרך הצינית שלה מסתבר.

תודה לך על ברכת השנה הטובה שתהיה לך גם שנה טובה.

 

אני חושב שאנשים כמוכם, "שרופי" הכלבים קצת נסחפים עם כל הקטע של אני אוהב כלבים עד מאד.

לדעתי אתם מוזרים כיוון שבסך הכל ההבדל בינינו זה היכן אתה ממקם כלבים ברשימה.

אני חושב שאתם מיעוט פצפון שבסך הכל רצף רנדומלי של חוסר מקריות עקבי גרם לכך שכמה כמה תגובות אחת אחרי השנייה הדעה שלכם מתחזקת ולא נחלשת, אני מרגיש כמו המגן הראשון והאחרון של אנשים עם צלם אנוש.

לצערי חסרות כאן תגובות של אנשים בדעתי (לב דווקא מצחיקות וקיצוניות כמו שלי).

 

עכשיו בוא נעשה סדר בנוגע אלי, אני מאוד מאוד אוהב כלבים, חלק מהם, כאלה שלא רודפים אחרי, לא נושכים, לא מזילים ריר ולא משאירים מאחוריים שטיחים. לגיטימי לא?

דרך אגב אני הייתי מוליך בשביל השכנה שלי משהו כמו שנתיים כלבה יוצאת עוקץ.

ולסיכום, אין לי בעיה עם כלבים.

בנוסף יש לציין שאני אף מבין ומכבד ומבין שוב את אותם אנשים שמאוהבים בכלבים שלהם עד עין סוף (זה בצפון).

אבל מהאנשים שאני מכיר ויש כאלה, אנשים טובים מבתים טובים במעמד סוציו-אקו טוב, להערכתי אף אחד מהם לא מעיז להמעיט בחשיבות כלבי נחייה עבור אותם עיוורים, אני מאמין בלב שלם שאף אחד מהם לא חושב שהכלבים של עוקץ או יחידות אחרות וכלבי נחייה עוברים סוג של התעללות מסוימות באימוניהם או בתקופת שירותם. (מלבד קטע של הכשרה אבל זה לא רלוונטי)

 

ולסיכום אני מקווה אחת ולתמיד,

אני אוהב כלבים, אבל אני לא חושב שכלבי הנחייה הם כלבים שעברו התעללות בין אם זה באימוניהם או בשירותם.

אני חושב מאידך שאתם אנשים שחולקים עלי, מוזרים, כרגע קצת קשה לשם לב לכך כיוון שהשרשור לוקה בחוסר כבד בתגובות בדעתי.

אולי עם הזמן הנושא יתבהר, אולי לא. - לא ממש אכפת לי (כי אתם יודעים מה? בינתיים ממשיכה ה"התעללות" אם תרצו או לא.. מואהאהאה!! - צחוק מרושע)

 

יום נפלא לכולם (המשפט האחרון גמר אותי הוא נועל את התגובה כל כך יפה - מין סתירת לחי ראוותנית ישר לפניכם),

חג שמח שנה טובה, צום קל, גמר חתימה טובה.

עמרי.

פורסם

אתה יודע מה גמר אותי אצלך עומרי ?

 

 

שלפי מה שאתה כותב,או שלא הבנת את התגובות של חלק מהכותבים בשרשור הזה,או שאתה ממש מתעקש להוציא אנשים פה כמוזרים,למרות שהדעות שלהם,בניגוד לדעתך,קיבלו תמיכה כלשהי.

 

אז אם כבר אתה כנראה המוזר.

 

דבר שני, בוא נשים דברים בפרופורציות,בא בנאדם פה ופתח שרשור לגבי משהו שאני מניח שהציק לו,אני יכול להבין אותו, גם אני הולך לפעמים ברחוב ורואה איזו בת ז*נה מרביצה לכלב או מושכת לו רצועה בחוזקה כדי "לרסן" אותו, ולי בא באותה שנייה להוריד לה איזו פצצה לפנים,שתרסן לה את הלסת.

 

הרי לילד שלה היא לא היתה מתייחסת ככה,נכון ?

 

העולם מתחלק לכמה סוגים של אנשים,אני אציין את ה-2 העיקריים מבחינת השרשור:

 

1.אנשים שמאוד אוהבים כלבים,וגם מחזיקים כלב.

 

2.אנשים שמאוד אוהבים כלבים,אבל כל עוד אלה כלבים של שכנים\מכרים.

 

 

מי שאוהב כלבים וגם מחזיק כלבים יוכל להבין יופי את כוונת פותח השרשור,מכיוון שהוא רואה את הכלב מעבר לחיית מחמד,הוא רואה אותו כבן משפחה לכל דבר.

 

כשהייתי בערך בן 10,גנבו לנו את הכלבה שהיתה לנו,אני לא אשכח איך בכל יום אמא שלי היתה חוזרת מהעבודה והולך לחפש אותה בשכונה,ואיך כל פעם שלא מצאה אותה היתה חוזרת בוכה,עד שיום אחד הכלבה הופיעה בדלת לאחר איזה שבוע,הקולר שלה היה חסר (כנראה שהיא הצליחה להשתחרר ממנו וברחה לגנבים).

 

על אחד שיש לו כלב במשך שנים יגיד לך שהוא היה מגיב לכך בדיוק כמו אמא שלי.

 

הקבוצה השנייה של האנשים שייכת לאנשים כמוך,אתם מאוד אוהבים כלבים,אתם חושבים שהם חמודים לאללה ואוהבים לשחק איתם,אבל אתם לא מתארים לכם את החשיבות שהכלב תופס כבן משפחה,כי בניגוד לחתול,שזו חייה "קרה", כלב מפגין רגשות, אתה יודע טוב מאוד מתי הוא שמח,מתי הוא עצוב,מתי סתם בא לו לנוח,מתי בא לו לשחק,וכמו שאתה יודע לקרוא אותו,ככה הוא יודע לקרוא אותך, הוא יודע בדיוק מתי אתה מרגיש לא טוב,ומתי אתה שמח,ומתי אתה במצב רוח לשחק,ומתי כואב לך.

 

כשעברתי לפני שנתיים תאונת דרכים קשה הייתי מרותק למיטה בבית במשך חודש וחצי ללא יכולת ממשית של תנועה, הכלב שלי לא הסכים כל התקופה הזאת לזוז מטר מהמיטה שלי,עד כדי כך שאפילו את הקערות שלו של האוכל והמים שמנו לו ליד המיטה שלי ביחד עם השמיכות שעליהן הוא ישן,למעט הפעמים שהיה יורד למטה,הוא היה צמוד למיטה כמו מגנט.

 

זו הסיבה עמרי,שיש אנשים שרואים את הכלב בצורה כזאת,ולהם זה ממש לא נראה מוזר,זה הכי טבעי בעולם.

 

יודע מה,הם היו מוזרים אם לא היו רואים את הכלב בצורה כזאת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תראה, בזה שאתה אומר שהעולם מתחלק לשני סוגים של אנשים, כאלה שממש ממש אוהבים כלבים עד שהם משנים להם את המשפחה לזה שלהם ויש כאלה שאוהבים להסתכל מהצד, יענו להתעלק, כאמור בזה אתה מאשר מה שאני אומר רק שאתה כנראה עדיין לא הבנת שאתם מיעוט שבמיעוטים, אני יכול לעשות לך עוד הפרדה, כאלה כמוכם שמאוד אוהבים כלבים כבני משפחה אבל הם לא חושבים שכלבי נחייה הם כלבים שעוברים התעללות.

מי שכן חושב, ואתם בסה"כ מיעוט בתוך מיעוט, כמו שאתה בעצמך כבר חלקית אמרת.

בעיני מוזרים, כפי שכמעט וכל מיעוט נראה מוזר בעיני הכלל.

אין כאן כוונה לפגוע, אני פשוט מסביר, שאתם מיעוט בתוך מיעוט ולכן דעתכם בנושא בעיני פסולה (דעות..). (יעני - אני לא מסכים עם דעתכם)

אני מקבל מה שאתם אומרים ואת הדעה שלכם רק ששוב, יצא וקרה מקרה שאף אחד מ"הרוב" לא הגיב עדיין כמוני או בדעתי ובשרשור מרבית התגובות הם של כמוכם.

 

מבין או שצריך עוד פירוטים והסברים? בשמחה.

 

עדן, עידן, מה ששמך יהיה, שמי עמרי (בלי ו') - תודה.

פורסם
אבל אתם אוכלים בשר, נכון?

 

לא.

 

 

אשמח לשמוע דעות, זה באמת מעניין אותי.

 

הדיעה שלי (אני מזהיר מראש) מעט מוזרה:

 

אני לא אוכל בעלי חיים (מכל סוג שהוא). אני מוכן להגן על כל בעל חיים גם בגופי. הבנאדם האחרון שראיתי שפוגע בכלב (מפגר שבעט בכלב) פשוט נעמדתי מולו ואמרתי לו "בוא עכשיו תורי לבעוט לך בפרצוף". ואני מצטער שלא בעטתי בו בלי להזהיר אותו. באמת שאני מצטער.

 

מצד שני, אני לא אוהב חיות. כלומר - אם אני רואה כלב / חתול / אוגר / שפן / נחש / תוכי, אני ממש לא מלטף / משחק / מתייחס אליהם.

 

אני מסוגל להבין שאתה חש עצב כאשר אתה רואה בעל חיים ש"עובד" למחייתו, להבדיל מבעל חיים שחי בתור חיית מחמד.

 

אבל, האלטרנטיבה לא יכולה להיות טובה יותר, משום שזה או "להשבית" עיוור שלא יוכל לתפקד, או להצמיד אליו אדם נוסף כל הזמן.

 

אני לא יודע איזה אימון בדיוק מקבלים כלבי הנחייה,

 

אני יודע ממקור ראשון שב"עוקץ" וכו' חלק מהאימונים כוללים אילוף דרך כאב, ולכך אני מתנגד מאוד.

 

אני כן יכול להעיד, שממה שאני ראיתי, כלבי נחייה מקבלים יחס נהדר מבעליהם, שהרי הם העיניים שלהם.

 

נכון, יש פה אלמנט מסויים של "ניצול", ואתה יוצר האנשה לכלבים ומנסה להשוות אותם לבני אדם.

 

אבל מה, אתה חי בעולם שלא רואה את הדברים כמוך.

 

תתרגל לזה. אני כבר ממזמן התרגלתי.

 

אגב, אני באמת לא מבין איך אתה יכול להרגיש רע ממראה של חיה סובלת, אבל להמשיך לאכול בשר.

 

חיות שגדלות למטרה הזו סובלות הרבה יותר, תאמין לי.

 

אבל זה כבר נושא לדיון אחר.

 

בברכה, מר תעלול.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
.....ואני יודע שגם כאשר ארצה להתחתן בעתיד,אחזקת כלב בבית תיהיה תנאי מבחינתי .....

 

זה בסדר, כאשר תתחתן, תוך חצי שנה גג תגלה שכבר יש לך בבית כלבה...

 

:wink: :wink: :wink:

 

ועכשיו ברצינות: מה האלטרנטיבה? להצמיד לכל עיוור מטפל אנושי?

 

כלב זו האופצייה הכי נאמנה, כלכלית, משרת ביטחון בגבול ההגיון...

 

תנסה להסתכל על זה בזוית שונה, הייתכן שלאותו לברדור שניתנה לו האפשרות להיות העיניים של העיוור יש הרגשת סיפוק כמו

 

שלך יש כאשר אתה עוזר לאיזו אישה קשישה לחצות את הכביש?

 

אני אישית מאוד שמח לראות עיוור שמסתובב עם כלב נחייה שעוזר לו לתפקד עד כמה שניתן כמוני וכמוך.

 

זה בטח עדיף אל כל הטמבלים שלוקחים כלב ומתייחסים אילו כמו איזה צעצוע חד-פעמי.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

האמת ג'וני שאני מבין אותך לגבי הקטע של אישה-כלבה, אבל למען האמת,ולמרות שיש לי 2 אחים גדולים נשואים+ילדים וראיתי שאכן יש מדי פעם שינוי בין האישה של לפני לבין האישה של אחרי,למרות כל אלה,אני מאחל לכל אחד ואחד מחברי הפורום פה שתיהיה להם חברה מדהימה כמו שיש לי,זו הברכה שלי אליכם לשנה החדשה......

 

 

:)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא מתאים. חברות זה לא הקטע שלי - אפשר לקבל זיכוי על הברכה?

 

לגבי הכלבים - כלב שכמו שנאמר "עובד" למחייתו, לאו דווקא סובל.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

יודעת מה בלו ג'יי (מה השם שלך,אם אפשר לדעת) ?

 

במקום זיכוי אני אתן לך ברכה אחרת,מכל הלב,ואני מאמין שכבר תמצאי בה איזו שורה\מילה מועילה........לפחות אני מקווה.

 

 

אני מאחל לך (ולכל חבריי הפורום,אלה שאוהבים כלבים וגם אלה שפחות :wink:) שנה של התחלות חדשות,הגשמה עצמית, צמיחה פריחה והצלחה בכל משלח ידכם,המון אהבה,אושר עושר ובריאות !

 

 

אל תאכזבי אותי ותגידי שגם על זה את רוצה זיכוי.......זה כבר יהיה מעליב.

 

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ידידי פותח השרשור,

 

אל תכעס,אבל אתה כותב הרבה דברים מתוך חוסר הבנה או חוסר ידיעה. לא מסכים איתך, אבל בנושא הזה אני תמיד אוהב ללמוד ולהשכיל.

 

גם אם זה לא נשמע לך הגיוני,גם הכלבים של עוקץ צריכים "לרענן" את האף שלהם,פרק הזמן האידיאלי של כלב שמשמש לרחרוח חומר נפץ הוא כרבע שעה,לאחר מכן הוא צריך להתרענן. מנסיון עם חבר שהיה בעוקץ, לפחות לגביהם, זה לא נכון.

 

אתה עכשיו נכנס לסופר פארם לקנות בושם,מה קורה לך אחרי 4-5 בשמים שהרחת ?

אתה כבר לא מבדיל בין הריחות.......גם כלב אותו דבר,ברגע שהוא מאוד מאמץ את חוש הריח שלו (שאל תשכח שהוא הרבה יותר מפותח מאצל האדם),הוא צריך לרענן את האף. אם נדייק אז חוש הריח אצל כלב הוא הערך פי 1000 מבני אדם ואני לא זורק פה סתם מספר. אל תשכח את הכלבים במכס. לא שאני בטוח בדעתי, אבל אני מאמין שמאוד מאוד קשה לטשטש כלב, ז"א שהוא לא יתבלבל כל כך מהר משילוב שונה של ריחות, בטח לא אחרי חמישה בשמים :)

 

תתפלא,אבל כלבי עוקץ יכולים להיות אחלה כלבי בית,אל תשכח שכמו שיש חייל לוחם ויש חייל טבח,גם לכלבים יש משימות וייעוד שונה,ולא כל כלב זה כלב תקיפה.

כלבי עוקץ "גודלים" במקביל ללוחם שמתפעל אותם והם זוכים ליחס מאוד טוב.

יותר מזה,הכלבים נספרים במצבת הלוחמים.

זה שהכלבים נחשבים כלוחמים לא חדש לי, אני גם יודע שעורכים להם הלוויות צבאיות.

עוד הפעם, נסיון של חבר, בדרך כלל הכלבים שמאולפים לתקיפה הם כלבים שלא יהיו חביבים לבני אדם ובטח לא לחיות, כי מעט החיות שהן פוגשות במהלך השירות שלהם (שניים שלושה כלבים בכלוב זו לא חברה גדולה)

 

זה שאתה לא מקבל את עניין החלפת כלבי הנחייה זה דבר אחד,אני רק שמח על כך שאתה לא צריך כלב נחייה. כלב נחייה אני לא צריך, תודה לאל, אבל כלב בבית אני תמיד אצטרך. לא פעם טענתי שהכלבה שאימצתי היא למעשה המלאך השומר שלי והיא זו שהצילה אותי.

 

גם אני מאמין כמוך שכלב זה עד המוות,כמו שלא מחליפים את ההורים כשהם מתבגרים,ככה לא מחליפים כלב שמתגבר, אבל אתה שוב שוכח,שהכלבים של העיוורים מוחלפים לא מתוך מחשבה של "יאללה,נפנק אותך,נביא לך כלב כוסון חובב מועדונים ושתייה", אלא מתוך מחשבה שאדם עיוור צריך כלב שיכול לשרת אותו בצורה מייטבית,ולפי בדיקות ומחקרים הוחלט שפרק הזמן שכלב מסויים ישרת את אותו אדם הוא X,ולאחר מכן נותנים כלב צעיר יותר.

לא טענתי אחרת, אך לשמחתי ישנם אנשים שמשאירים את הכלבים בבית או במשפחה ומכניסים עוד כלב.

 

אגב,אתה מדבר על כלבי נחייה שנזרקים לאשפתות,ואני אומר שבינתיים לא ראיתי פלישה של לברדורים וגולדנים ברחובות, תתפלא, דווקא את הגולדנים והלברדורים מאמצים בגיל מאוחר מהסיבה שאלה כלבים מאוד חברותיים ונעימים.

 

עכשיו אני יכול לקרוא לך אדם שלא מבין:roll:

אתה לא יודע כמה גולדנים/לברדורים נזרקים לרחובות, אפילו כאלו שהם גזעיים לחלוטין, בלי שום קשר להיותם גם כלבי נחייה, אלא באופן כללי.

אם תרצה לאמץ לברדור היום במכלאה מסויימת בארץ, אני מאמין, לצערי, שלא תהיה לך בעיה למצוא.

 

 

כנראה שסופו של הטופיק הזה הוא בהודעה זו.

בלי שום קשר אלייך, כנראה שאצל הרבה אנשים, כמו שנאמר כאן, זו הרי "שטות", אבל זה לא חדש לי, אנשים כמו עומרי או "hans" אני לא מכיר ואני שמח על כך.


×
×
  • תוכן חדש...