Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחירון של לוי יצחק ידוע כמכור.הוא מביא לרוב הרכבים מחירים שבכלל לא קשורם אליהם.

ואני מדבר על רכבים שבאמת שווים את המחיר ולא רכב רגיל במצב מחורבן שאנשים מבקשים עליו מחיר גבוה רק בגלל הסמל.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא. אף פעם אל תשלם מחירון. בחיים לא. גם אם הרכב היה שייך לזקנה בת 100, שהייתה סיעודית ולא הצליחה אף לקרוע את הניילונים, גם אם הרכב נשמר בטמפרטורה קבועה של 18 מעלות, בוואקום, וגורז מדי שבוע בידיה האוהבות של המטפלת הפיליפינית, גם אם כל הפלטפורמה הזו נתמכה על ידי מערכת אנטי-גרוויטציה עם טכנולוגיה שנלקחה מצלחת מעופפת שהתרסקה בהרים, אפילו אם במקום שהזקנה תיסע ברכב, היא סחבה אותו על גבה - ואולי על כן היא סיעודית - ואפילו אם בסניף הדואר בו אתם מבצעים העברת בעלות תקבל שובר לנסיעה במכונת זמן שתעביר אותך למעמד הוצאת הרכב מהסוכנות - אפילו אז אל תשלם מחירון.

 

למה? כי אתה לא פראייר. כי יש עוד רכבים אחרים. כי אין לזה משמעות הרי. בשביל שלא תצא מטומטם.

 

תשמע, חבר. לא לשלם מחירון בכלל, זה טמטום בדיוק כמו לשלם מעל מחירון תמיד. כל מקרה לגופו. בסופו של דבר, ימצא מי שישלם מחירון על רכב טוב. זה שאתה לא תשלם - זו כבר בעיה שלך. מאחר ומדובר באלפי שקלים ספורים על קניה של עשרות (רבות) של אלפים, מדובר בעניין פסיכולוגי יותר מאשר מעשי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
המחירון של לוי יצחק ידוע כמכור.הוא מביא לרוב הרכבים מחירים שבכלל לא קשורם אליהם.

ואני מדבר על רכבים שבאמת שווים את המחיר ולא רכב רגיל במצב מחורבן שאנשים מבקשים עליו מחיר גבוה רק בגלל הסמל.

 

וואלה? מכור? למי בדיוק? איך בדיוק? אפשר דוגמאות, או שיש לך רק סיסמאות? (ואנא ממך, אל תנבור ותמצא לי דוגמא איזוטרית. כתבת "לרוב הרכבים" - תעמוד מאחורי הדברים שלך, או תשתוק).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ולעניין השרשור יש לא מעט אנשים שמנסים למכור רכבים ( גם שגרתיים - משפחתיות נפוצות ) במחירים מופקעים

משתי סיבות :

 

1) הם חצופים וחסרי בושה.

2) הם יודעים שזו נקודת תחילת משא ומתן ורוצים למקסם את מחיר המכירה.

 

 

למה חצופים חסרי בושה? זכותו המלאה של כל מוכר לנסות ולמקסם את מחיר המכירה, בדיוק כמו שזכותו המלאה של הקונה לנסות ולמקסם את התועלת מהכסף שלו (כלומר לרכוש במחיר נמוך ככול הניתן).

כשיש מפגש אינטרסים בין קונה למוכר - אז יש לנו עיסקה.

 

בעניין זה, גם מי שמנסה למכור במחיר לא ריאלי וגם מי שמנסה לקנות במחיר לא ריאלי (כמו פותח השירשור) - שניהם ירוצו אחרי השוק. האחד יתקע לנצח עם הבונבוניירה שלו (עד שיתרצה ויוריד מחיר) והשני יחפש רכב (ממטולה עד גדרה) מתוך תיקווה חסרת תוחלת שיימצא סוף סוף הפראייר שיתן לו את הרכב בחצי חינם.

פורסם
המחירון של לוי יצחק ידוע כמכור.הוא מביא לרוב הרכבים מחירים שבכלל לא קשורם אליהם.

ואני מדבר על רכבים שבאמת שווים את המחיר ולא רכב רגיל במצב מחורבן שאנשים מבקשים עליו מחיר גבוה רק בגלל הסמל.

הוא לא מכור ולא נעליים.

הוא מביא לרוב הרכבים מחירים שמתאימים להם מאוד - עובדה שהמחירון של מאזדה 3 וטויוטה קורולה בקושי יורד, כרגע שני אלו לדוגמא הם רכבים נפוצים מאוד במדינה, כתוצאה מכך - מתבצעות הרבה עסקאות קנייה ומכירה שלהן.

מסכים איתי עד עכשיו? יופי.

ברגע שלרכב יש שוק עירני, והוא בעל סחירות גבוהה - הוא שומר על ערכו.

ובלוי יצחק - המחירון של שתי אלו בקושי זז. (ובחרתי בשתי אלו בכוונה בגלל שזו הדוגמא הכי צעקנית שאפשר לתת לכך)

אותם רכבים "שווים" שדיברת עליהם, הם רכבים יותר "אקזוטיים" במדינה אני מניח, נכון?

כמו למשל רכבי ספורט - אלו רכבים בעלי שוק רוכשים פוטנציאלי משלהם, הקטן מהשוק הגדול יותר והכללי במדינה,

אלו שמבקשים לרכוש רכב משפחתי.

לוי יצחק משרת בדיוק כמו שצריך את המדינה, אולי הוא לא עושה את עבודתו על הצד ההגון ביותר, אבל להגיד שהוא מכור ונותן לרוב המכוניות מחירים ממש לא קשורים זה לא נכון.

מה שאתה מתלונן עליו הוא אשמתינו, האזרחים, שקונים לפי מה שנהוג לקנות ולא לפי מה שמתאים לנו.

נחזור רגע לאותם רכבים, פיאט קופה וקליאו ספורט למשל - רכבים מעולים, הרבה יותר טובים מכל מה שניתן לקנות באותו מחיר.

כמוכר של אחת משתיהן, אתה חושב שתרצה למכור במחיר מחירון, מה שאומר שתמכור באותו מחיר שניתן לקנות מאזדה לאנטיס שנת 2001?

האם מאזדה לאנטיס 2001 משתווה לאחת משתיהן בכל פרמטר כלשהו? לא. (חוץ מהפרקטיות למשפחה, שים את זה רגע בצד בשביל הדוגמא).

אז המחירון הוגן או לא?

הוא הוגן, כלפי רוב הציבור במדינה.

כי רוב הציבור, מחזיק לאנטיכסים וקורולות ולא פיאט קופה או קליאו ספורט - ולכן הוא עושה את העבודה שהוא צריך לעשות.

נכון שהיה נחמד אם לוי יצחק היה קצת יותר הוגן כלפי כל מה שלא היה \ שייך בהווה לעדר הליסינג, אבל אין מה לעשות.

בגדול זה ידוע שיש רכבים שהמחירון לא משקף במילימטר את מצב השוק שלהם, אבל שוב - אין מה לעשות,

גם ללוי יצחק, כגוף כלכלי - יש שיקולים כלכליים, והוא מנסה למצוא שילוב ביניהם לבין טובת כלל ציבור מוכרי\רוכשי הרכב במדינה, ומצליח למצוא אותו - העובדה שיש רכבים ש"נופלים בין הכיסאות", בין אם במכוון או לא, היא בלתי נמנעת.

מקווה שתבין אחרי התגובה הארוכה הזאת מה המחירון אמור לייצג ושהוא אכן מייצג אותו, כי כואבות לי כבר העיניים :lol:

הבנתי גם על מה אתה מתלונן, אבל את זה אתה צריך להפנות לציבור ולא ללוי יצחק.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אל תשלם בחיים מחיר מחירון על שום רכב, ובהצלחה עם רכישת הרכב הבא.

 

YOU GET WHAT YOU PAY FOR...

 

אני שילמתי (בשמחה) על הרכב הנוכחי שלי מעל למחירון, ואני אמכור אותו מעל למחירון, והקונה יהיה שמח לשלם את זה.

 

התפיסה של "מחירון וזהו" או במקרה שלך "אפילו לא מחירון" הינה מוטעית, מיסודה.

 

המחירון הינה נקודת התייחסות מסויימת, שתקפה לגבי חלק ניכר מהרכבים ההממוצעים בשוק, ומתייחסת לרכבים במצב סביר בהתאם לשנתון.

 

אם אנשים מבקשים מחירון על רכב שהינו במצב רע - זה לא ריאלי. ויצא לי לראות גם כאלו.

 

אבל אם התמורה תואמת את המחיר - ההתקטננות על "המחירון" רק תוביל לעובדה שמישהו אחר יקנה את הרכב במקומך,

 

כזה שמעריך את מה שהוא מקבל ביחס לכסף שהוא משלם.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אני ישלם מחירון.

וגם מתחת למחירון.

וגם מעל.

 

זה תלוי ברכב האמת.

 

השוק מכתיב הכל.

 

אם אני רוכש רכב שיש כמוהו אלפים למכירה, והמחירים הנדרשים הם בד"כ מתחת למחירון, אז כנראה שלא אשלם מחירון, אלא אם כן מצאתי אקזמפלר נדיר באיכותו.

(אני מאמין שלפעמים שווה לשלם עוד קצת בקנייה ולחסוך את זה בטווח הארוך על הוצאות אחזקה).

כמובן שאם ההפרש בין רכב במצב טוב לרכב במצב מצויין הוא גדול מאוד, אז אולי אני ארכוש את הרכב במצב טוב במחיר זול משמעותית ולאט לאט אחזיר אותו למצב מצויין. זה גם גורם לי להרגיש קשר כלשהו עם הרכב.

 

אז זהו רכב מאוד סחיר שנחטף, או רכב נדיר שקשה למצוא כמוהו במצב טוב, אז מן הסתם שאשלם מחירון או מעל.

 

ע"מ להיות הוגן אני אומר שכל זה בתיאוריה.

במציאות, כיוון שלא מושכות אותי יפנומטיות או 106 ראלי למיניהן, אז מעולם לא יצא שקניתי רכב במחיר מחירון וגם לא מעל.

הרבה מתחת כן יצא לי לשלם, גם על רכב שמור בצורה פאנטית.

 

אבל אני לא פוסל את האופציה שביום מן הימים שארכוש רכב כזה אשלם מחירון או מחירון +.

 

מה שכן אני לא חושב שאי פעם אשלם לכל מיני אנשים שחושבים שבידם האקזמפלר הנדיר ביותר והיפה ביותר והם דורשים מחירים מעוררי גיחוך, יש פרופורציות לכל דבר.

פורסם
וואלה? מכור? למי בדיוק? איך בדיוק? אפשר דוגמאות, או שיש לך רק סיסמאות? (ואנא ממך, אל תנבור ותמצא לי דוגמא איזוטרית. כתבת "לרוב הרכבים" - תעמוד מאחורי הדברים שלך, או תשתוק).

 

סיאט ליאון טורבו4,וולוו S60 T5 ויש עוד מכוניות.

פורסם

כדי ששתי מכוניות יהיו "רוב המכוניות", צריכות להיות רק שלוש מכוניות בכל מדינת ישראל.

 

NEXT.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
כדי ששתי מכוניות יהיו "רוב המכוניות", צריכות להיות רק שלוש מכוניות בכל מדינת ישראל.

 

NEXT.

 

ישנן גם מכוניות שמהחירון שלהן גבוה מדי לדעתי.

מאזדה 6,סובארו B4 וכו'.

בקיצור כל אחד והדעות שלו.יש רכבים שהייתי שמח לשלם עליהם מחירון ומעבר לכך,יש רכבים שהייתי צוחק על המחיר שהיו רוצים עליהם רק כי זה 'מחירון'.

פורסם
ישנן גם מכוניות שמהחירון שלהן גבוה מדי לדעתי.

מאזדה 6,סובארו B4 וכו'.

 

אתן לך דוגמא:שוק המניות גבוה מידי לדעתי (באמת !). נו אז מה? אני יכול במקסימום למכור את השקעותי במניות, יתכן שיהיו כאלה שיחשיבו את דעתי וימכרו גם.

זו עדיין טיפה בים. רוב המשקיעים מוכנים היום לסחור במחירים הנוכחיים ולכן דעתי האישית איננה משנה מאומה, שכן מדובר בשוק גדול ומשוכלל שמשקיע בודד (להבדיל ממשקיעים מוסדיים גדולים) לא יכול להשפיע עליו.

 

ישנן גם מניות דלות סחירות ששם עיסקה יומית אחת בסכום מגוחך של עשרות אלפי ש"ח יכולה להקפיץ או להפיל מניה בעשרות אחוזים.

 

עכשיו בוא ותמחק את מה שכתבתי על מניות, היכן שכתוב מניות בסחירות גבוהה תרשום טויוטה קורולה/ מאזדה 3.

היכן שכתוב מניות בסחירות נמוכה תרשום: וולבו T5, פיאט קופה וכיו"ב.

פורסם
סיאט ליאון טורבו4,וולוו S60 T5 ויש עוד מכוניות.

רכבים בעלי שוק רוכשים מזערי בארץ ביחס לשוק הכללי.

 

ישנן גם מכוניות שמהחירון שלהן גבוה מדי לדעתי.

מאזדה 6,סובארו B4 וכו'.

מכוניות שמשתייכות כבר לשוק קונים פוטנציאלי הרבה יותר גדול.

אתה צודק בכך שתיאורטית זה "לא הוגן" כלפי אותם רכבים מעניינים, אבל תעבור שוב על התגובה הקודמת שלי - ותבין שככה, גם אם בקנה מידה קטן יותר, זה אמור להיות.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אתה צודק בכך שתיאורטית זה "לא הוגן" כלפי אותם רכבים מעניינים, אבל תעבור שוב על התגובה הקודמת שלי - ותבין שככה, גם אם בקנה מידה קטן יותר, זה אמור להיות.

 

קראתי והבנתי.זה משקף את דעתי.מבאס שרוב המחירים במחירון לא הוגנים אבל אין מה לעשות..

אבל כשאני אישית אמכור רכב אני אדרוש את המחיר שהרכב שווה מבלי ממש להתייחס למחירון,אולי רק כדי לקבוע גבולות.

כשאקנה רכב אז אתחשב במחיר שהרכב שווה ולא המחיר שנותנים במחירון.

פורסם

ובשביל זה בא המחירון, כדי לקבוע את אותם גבולות.

איך תדע כמה הרכב שווה במידה ולא קיים כזה דבר מחירון?

המחירון בא לשקף את הערך של רכב מסויים, כשהוא במצב טוב מבחינת הנתונים (יד,קילומטראז',חוסר תאונות).

במידה ויש ליקויים מורידים את המחיר ובמידה ויש תוספות שלא מתגלמות כבר במחיר המחירון (גג שמש,מערכת,גלגלי "מגנזיום") מוסיפים על המחיר הבסיסי (המחירון).

מרוב שזה הגיע למצב לא הוגן בעליל עם חלק מהמכוניות, הרבה פיתחו כבר מחירון עצמאי משלהן בשוק שאינו קשור ללוי יצחק - רוב רכבי הספורט למשל, נסחרים במחירים שאינם קשורים במאומה למחירון אך נשארים קבועים פחות או יותר עם עליות וירידות כמובן.

זה מצב שבו המחירון לא משקף את השוק של רכב מסויים ויש לשנות אותו - זה שלא עושים את זה, זה כבר סיפור אחר.

בקיצור, אם אתה רוצה לקנות \ למכור כל יפנומאטית ממוצעת או רכב אחר שכיכב בתרבות הליסינג והעדר בארץ המחירון מתאים לך בדיוק.

לרכבים "מיוחדים" יותר יש התנהגות שוק משלהם נכון לעכשיו, וגם להם יש מחיר "מחירון" - ששוק המוכרים והרוכשים של אותו רכב יצרו לעצמם והוא תקף לכל דבר (חוץ מלביטוח כמובן :oops:)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png


×
×
  • תוכן חדש...