Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו - פיג'ו 205 Forever שנת 95'.

 

אז ככה. יום לפני שמצאתי את הפורום ( :!: ) הכנסתי את האוטו החדש-ישן (נקנה לפני שבוע) למוסך לתיקון המזגן. המוסך אינו מורשה אבל מקצוען (מוסך ימית לדוגמא משתמשים בשירותיו).

 

התיקון כלל החלפת היחידה הפנימית והחלפת פנל המזגן.

 

היום הוצאתי האוטו מהמוסך.

 

במהלך התיקון אישרתי גם החלפת שסתום בלוק ושני כפתורים.

 

הנזק (כולל עבודה ולא כולל מע"מ):

 

יחידה פנימית - 2000 ש"ח

פנל מזגן - 500 ש"ח

שסתום בלוק - 200 ש"ח

שני כפתורים לפנל - 100 ש"ח

 

סה"כ 2800 ש"ח לא כולל מע"מ טבין ותקילין.

 

לאחר שהיה קצרה בפורום וקבלת מושג על מחירי תיקונים יש לי הרגשה מנדנדת שיש מצב שבוצע בי פה מעשה סדום. :?

 

אשמח לשמוע שאני טועה. מומחים, הושיעו נא?

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

כואב לי בארנק. :oops:

 

אני רוצה אופטלגין פורטה. :cry:

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

הרשה לי לחלוק על אורן.

 

החלפת יחידה דורשת הרבה מאד שעות עבודה (בין 6-8 שעות)

כך שרק העבודה פה מגיעה לאיזה אלף שקל...

 

לדעתי אולי דפקו אותך בכמה מאות שקלים אבל לא ביותר מזה :?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

 

הנזק (כולל עבודה ולא כולל מע"מ):

 

יחידה פנימית - 2000 ש"ח

פנל מזגן - 500 ש"ח

שסתום בלוק - 200 ש"ח

שני כפתורים לפנל - 100 ש"ח

 

סה"כ 2800 ש"ח לא כולל מע"מ טבין ותקילין.

 

 

יחידה פנימית לרכב שלך עולה כמדומני 600-700 שח ללא עבודה.

 

פנל למזגן ?? על איזה פנל בדיוק אתה מדבר שעולה 500 שח ?

 

מחיר השסתום בלוק והכפתורים - נורמלי לחלוטין.

 

המחיר סביר - לא זול ולא יקר...

בהתחשב בכמות העבודה שיש לבצע ע"מ להחליף את היחידה הפנימית - אפשר להבין את המחיר הכולל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
יחידה פנימית לרכב שלך עולה כמדומני 600-700 שח ללא עבודה.

 

נמסר לי שהמחיר 800 ש"ח. חלק חדש של Valeo.

 

פנל למזגן ?? על איזה פנל בדיוק אתה מדבר שעולה 500 שח ?

 

הפנל של כפתורי הבקרה הסיבוביים של המזגן. אחד מהפינים ( :?: ) של הכפתורים נשבר כליל מהפנל מאחורי הפלסטיק. החלק מפירוק למיטב הבנתי.

 

ברור לי שהעבודה של פירוק והרכבת הפלסטיקה של ה-205 היא פרויקט מסויט משהו. אבל התיקון התנפח מול העיניים למימדים אסטרונומיים ואפילו אם זה מוצדק הייתי שמח להבין למה. זה רכב ראשון שלי וכמה שאחכים ככה זה יעלה פחות בעתיד. אני מקווה. :roll:

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם
יחידה פנימית לרכב שלך עולה כמדומני 600-700 שח ללא עבודה.

 

נמסר לי שהמחיר 800 ש"ח. חלק חדש של Valeo.

 

פנל למזגן ?? על איזה פנל בדיוק אתה מדבר שעולה 500 שח ?

 

הפנל של כפתורי הבקרה הסיבוביים של המזגן. אחד מהפינים ( :?: ) של הכפתורים נשבר כליל מהפנל מאחורי הפלסטיק. החלק מפירוק למיטב הבנתי.

 

ברור לי שהעבודה של פירוק והרכבת הפלסטיקה של ה-205 היא פרויקט מסויט משהו. אבל התיקון התנפח מול העיניים למימדים אסטרונומיים ואפילו אם זה מוצדק הייתי שמח להבין למה. זה רכב ראשון שלי וכמה שאחכים ככה זה יעלה פחות בעתיד. אני מקווה. :roll:

 

800 שח ליחידה פנימית של וולאו זה מחיר נורמלי לחלוטין.

 

נכון, הפלסטיקה ב 205 מזוויעה ואין מה לעשות - הכל שברירי והיא אינה זולה במיוחד לרכישה. אין הרבה מה לעשות, הרכב הוא מכלול של דברים שאף אחד מהם אינו מושלם ב 100% - והצרפתים, במיוחד עד איזור שנת 2000, אף פעם לא היו חזקים בפלסטיקה/גומי (גם היום הם לא כזה "להיט" - זה רק נראה טוב בהתחלה :p).

 

להבא, כדאי שתעודכן בהצעת מחיר מפורטת ( קרי: עם כל האופציות השליליות שעלולות לצוץ במהלך התיקון) לפני שאתה נכנס לתיקון שכזה.

 

מאחר וזה הרכב הראשון שלך, קח את הכל באיזי - יש לך עוד מה ללמוד.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני לומד דברים רבים מאוד. חלקם גדול מהם ממך, אגב. :wink:

 

מה שחשוב סך-הכל זה שהמזגן עובד יופי. :D

 

גמר אותי פשוט הפנל. חתיכת פלסטיק משומשת ב-500 שקל זה ממש מטריד. וגם בפלסטיקים של הדשבורד נסדקו כמה סדקים ושברים חדשים. אבל נו טוב - קנית צרפתית, נדפקת בפלסטיקית. :?

 

אגב, באיזה מן הפרש כספי, אם בכלל, היה מתבטא פה תיקון במוסך מורשה?

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

לא מדובר פה על פנל של דשבורד. מדובר פה על מה שבא מאחוריו. הפנל שבו הפינים של הכפתורים של המזגן ומן הסתם גם החשמלציה מסביב.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

×
×
  • תוכן חדש...