Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז יש לי 205 קולור ליין 3 דלת' 1124 נפח מנוע (כן כן... אני לא מחפש לי אוטו מרוץ. חסכוני ויפה אני אוהב).

 

אני רוצה להתחיל להוסיף כל מיני דברים קטנים לאוטו!

לא משהו יקר מידי כי האוטו עצמו לא שווה כ"כ הרבה, אבל שימשוך קצת תשומת לב (מותר, לא?! :wink: )

 

הדבר הראשון שאני רוצה לעשות, זה ניאונים בצבע אדום (כחול לא יתאים לאוטו אני חושב)

מישהו יודע איפה וכמה עולה?

 

תמונות של האוטו ניתן לראות בלינק כאן:

http://www.pbase.com/shaar5/205

פורסם
עשיתי ולא מצאתי כמה עולה ואיפה עושים..

 

העלויות משתנות ממתקין למתקין, ומחנות לחנות.

כל שנשאר לך זה לפתוח דפי זהב, לחפש אביזרי רכב או חנויות למע' שמע(גם שם מתקינים לפעמים) ולברר מחירים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עם ניאונים התשומת לב היחידה שתמשוך היא:

1. של משטרה שתיתן לך דו"ח בריא על זה ששמת ויורידו לך את זה, סביר להניח מהר מאוד.

2. של ערסים מהשוכנה שגם כן יורידו את זה בטיל...

 

סתם בזבוז כסף.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

באמת לא הייתי ממליץ לך לקנות ניאונים...

אני מבין את הצורך למשוך צומת לב ולהוסיף תוספות כאלה ואחרות לאוטו

אבל ניאונים זאת משיכת יתר צומת לב! כפי שציין תומר גם של שוטרים וגם ערסים!

יש עוד הרבה דברים חמודים שעדיף לך להוסיף לאוטו על ניאונים.

פורסם

תודה על הדאגה אנשים, אבל אני יודע שזה מושך שוטרים וכו'...

בכל זאת אני רוצה לעשות את זה באוטו.

מישהו יודע כמה זה עולה?? אבל מישהו שקנה ולא סתם (בלי התקנה).

פורסם

האם אולטרא בתוך האוטו, במקום המנורה הרגילה שיש בתוך האוטו זה חוקי?

שוטר יכול לתת דוח על זה???

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם
האם אולטרא בתוך האוטו, במקום המנורה הרגילה שיש בתוך האוטו זה חוקי?

שוטר יכול לתת דוח על זה???

 

שום דבר שיכול לסנוור או משהו הוא לא חוקי...

 

לא ניאונים, לא שפריצרים זוהרים, לא מנורות פלורסנט במקומות שונים באוטו...

 

תאמין לי אנשים פה לא סתם אומרים לך לא להיכנס לזה, כי זה ממש לא שווה, זה לא משהו שנוי במחלוקת כי אם משהו שכולם מסכימים שהוא מיותר ומושך יותר אנשים שאתה לא רוצה למשוך מאשר כאלה שכן...

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
אם כן - לי הביאו הצעה לא מזמן מהמוסך שיפורים בכפר-סבא , 1700 כולל התקנה ל4 נאונים...

 

1700 :oops: זי@ן בוא אליי אני ארכיב לך 5 נאונים ב 1000 ש"ח

 

פנה אלי בהודעה פרטית :roll::lol::lol:

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...