Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב שלום לכם,

 

כן אני יודע שבימים האחרונים אני "משגע" אתכם עם הרבה שאלות ואפשרויות, ובעבר כבר ביקשתי חוות דעות שונות על רדיו דיסקים של פיוניר ושל קלריון.

 

כמובן שאת כל ההצעות אני שומר לעצמי ובקרוב להמלצות שלכם יהיה משקל בהחלטה שלי איזה רדיו דיסק לבחור.

 

מה שקרה זה שהוחלט לקנות רכב חדש (סיויק 2007), והעניין קצת נדחה לשבוע הנוכחי.

 

אז אחרי כל ההקדמה הזאת אני רוצה שתתנו לי חוות דעת על הצעה למערכת שזה כולל קומפוננט אחורי וקדמי, מגבר לרמקולים ומגבר לסאב, וסאב כנראה של JBL.

 

אז ככה, קומפוננט קדמי של רוקפורד

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=35889

 

קומפוננט אחורי של רוקפורד שלא מצאתי מידע עליו ב"זאפ", אבל הדגם למי שכן יודע הוא - P-169HS, לפי מה שהבנתי אלה רמקולים 6X9.

 

מגבר רוקפורד 4 ערוצים - לי בהצעה רשמו דגם 450H, אבל מה שמצאתי זה רק את הדגם הזה 450P, כנראה שהכוונה היא לאותו מגבר...

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=454605

 

מגבר לסאב - רוקפורד מונו בלוק 3001

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=36754

 

לגבי הסאב, עדיין לא קיבלתי פירוט על הדגם, רק מה שאני יודע שזה אמור לעלות בסביבות ה-1000 ש"ח.

 

אני רק רוצה לציין שלפני שפתחתי את הנושא הרצתי חיפוש על הרכיבים ומצאתי רק על הקומפוננט הקדמי, חלק אמרו שהוא לא מי יודע מה חלק אמר שהוא מוציא יותר מאשר החברה מציינת, אשמח לשמוע עוד דיעות...

 

בעיקרון המוזיקה שאני אוהב לשמוע זה ים-תיכונית, שחורה, וקצת דאנס. אני אוהב שיש חגיגה באוטו שהווליום בשמיים, בואו תגידו לי אם הרכיבים מתאימים.

 

בתודה רבה, דודי.

פורסם

בעיקרון אתה חייב לשמוע את הרמקולים לפני.

יכול להיות שתאהב ויכול להיות ההפך.

אם תאהב אז תחבר אותם.

המגברים הם טובים ויגבירו טוב את הרמקולים הנ"ל.

 

לגבי הסאב:

אפשר דגם של רוקפורד/קיקר.

המונובלוק נותן 150RMS אז זה יספיק.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
בעיקרון אתה חייב לשמוע את הרמקולים לפני.

יכול להיות שתאהב ויכול להיות ההפך.

אם תאהב אז תחבר אותם.

המגברים הם טובים ויגבירו טוב את הרמקולים הנ"ל.

 

לגבי הסאב:

אפשר דגם של רוקפורד/קיקר.

המונובלוק נותן 150RMS אז זה יספיק.

 

אמיל מבחינת הסאב, על איזה סאב מומלץ?

 

עדיף לסגור את כל המעגל הזה עם עוד רכיב של רוקפורד, או שאפשר לנסות אחרים?

 

בעיקרון אני רוצה סאב גם מדוייק וגם חזק, שירעיד את כל המראות והחלונות, אני ככה אוהב לשמוע מה אני יעשה.. אבל שיהיה איכותי.

 

אז מה עדיף מבין השלושה - רוקפורד JBL או קיקר?

 

הרי לכל אחד בטח יש את ה"מומחיות" שלו, ולי אין מושג בסאבים. למרות שהיה לי פיוניר בסיויק הקודמת ודי הייתי מרוצה, אולי כי באמת הוא היה טוב או כי לא שמעתי אחרים יותר רציניים.

פורסם

פיונר באמת יתאים לך.

שמעתי פיונר והוא עשה רעש ולא קצת.

תנסה אחרים, אולי אותם תאהב יותר.

לדעתי, קיקר מתאים לך.

 

-חכה לעוד הצעות מאחרים.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אה... עכשיו הבנתי!

אתה רוצה הפרדת צבע בשיטה אקוסטית

אוקי

CVR

סרווין ווגה STORCKER

MTX PIMP MY RIDE

 

עם הראשון תקבל ירידת ערך של 10% בערך ונכות 5% (שמיעה)

עם השני תקבל 20% ירידת ערך ו10% רפואי

עם השלישי לא ישאר לך אוטו וגם תהיה חרש :-P

 

 

 

תתרגל את המשפט הבא "מה? אמרת משהו?" :mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

סרווין ווגה HED12

גם מדוייק וגם חזק

רוקפורד P2 בתיבה פתוחה

CVR לא מדוייק ממש אבל מפציץ ברמות :mm_wink:

אינפיניטי REF - תיבה פתוחה

 

כול אלה בטווח של עד 900 ש"ח בערך - ונותנים תמורה טובה מאוד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

P2 בתיבה פתוחה. יענה לך על כל הציפיות. לי הוא ענה (בהתחלה :twisted:).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תודה לכם.

 

ולגבי הקומפוננטים? אני אהיה מרוצה או שאפשר במחיר הזה לקחת איזה פוקאל?

 

והמגברים איך הם?

 

זה סכום נכבד ובגלל זה אני לחוץ על לשמוע ביקורות מכם אני לא הכי מבין בדגמים האלה לכן זה חשוב לי מאוד...

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...