Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, היום בבוקר באתי לאוטו וראיתי צמיג מפונצר ,הגעתי לפנצריה ולאחר שהבחור בדק אותו

ראינו חור בדופן הצמיג.

הוא טען שאסור לו לתקן ולכן לקחתי צמיד חדש מאותו סוג

לקחתי איתי את הצמיג המפונצר אז אם תגידו לי שניתן לתקן אני אעשה ממנו ספייר במקום הצמיג הספייר הרגיל הקטנציק

בתודה מראש לעונים (החור הוא לא עם קוטר גדול)

פורסם

רפי לין ידידי ,

מיכיוון שאני אוהב לקרוא את תגובותך המיקצועיות והעיניינות

אני הפעם חולק על דעתך.

אני לא יודע על איזה סוג צמיג שאל הבחור .

אבל אני יודע שאצלנו באגד ,כן מתקנים צמיד עם פגיעת חור בדופן.

{ ישנו באגד מפעל גיפור שבו מגפרים את הצמיגים ( עד 2 גיפורים לצמיג),.}

אני לא זוכר את המידה המקסימלית של החור בדופן שניתן לתקן את הצמיג , אבל אשמח לעדכן .

 

ירון מאיר

פורסם
צמיגי משאיות ואוטובוסים אכן ניתן לגפר בדופן.

צמיגי פרטיות ומסחריות אסור בתכלית האיסור.

זאת מכוון שדופן צמיג המשאית/ האוטובוס אינו בא במגע עם האספלט?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
לא.

שיקול כלכלי פרופר.

 

 

זאת אומרת שאגד בגדול מסכנת את הנוסעים שלה כדי לחסוך כסף בהחלפת הצמיגים?

 

איפה משרד התחבורה במקרים האלה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ואיפה משרדי התחבורה והאוצר בנושאי חברות הביטוח לגבי הפרמיות לביטוח רכב, שיפוי ופיצוי מבוטח, שמאי ביית,

מוסכי הסדר, שימוש בחלקי חילוף תחליפיים ועוד.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...