Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מטר הפרסאידים השנתי ייראה הלילה החל מחצות בשמי ישראל. מה עושים? סעו למקום מרוחק וחשוך והביטו למעלה.

 

http://news.walla.co.il/?w=//1152295

 

הלילה זה קורה האם מישהו שמע על זה ויודע אם בצפון יהיה ניתן לראות את מטר המטאורים?

אף פעם לא ראיתי ולפי הכתבה זה אמור להיות משהו מדהים ביופיו אז אם באזור כרמיאל יהיה ניתן לראות את המטר?

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משהו אחד לא הבנתי בכל הקטע הקוסמי.

 

כל פעם שיש ליקוי חמה או גשם של מטאורים, תמיד תמיד אומרים שזה "פעם ב30 שנה" "פעם ב500 שנה"

"הפעם הבאה תהיה רק עוד 200 שנה" וכהנה וכהנה.

אז או שמישהו לא יודע מתמטיקה, או שהם קשקשנים.

כי אני בן 26, וראיתי כבר 39 ליקויי חמה, ו710 גשמי מטאורים.

 

בכל גשם שכזה אני מכין רשימת משאלות, ושום דבר לא יוצא לפועל.

פורסם

שלשום הייתי ברמת הגולן, היה לילה נקי במיוחד מעננים,

וגם ללא הכרזות מיוחדות באמצעי התקשורת, היה משגע.

שביל החלב על שלוחותיו השונות, מטאור כל דקה, בערך... תענוג.

 

לגבי מיקום - כל מקום שהוא מרוחק מיישובים שונים יהיה טוב מספיק,

הדבר היחיד שמפריע לראות כוכבים, מלבד עננות כבדה,

היא "זיהום האור" המגיע ממקומות יישוב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הודיעו בחדשות ביום שישי שההתחלה של המטר מטאורים היא באותו יום.

היום אמור להיות השיא.

זכור לי שכל פעם שמשהו כמו ליקוי חמה קורה אז אומרים שזה פעם ב 200 שנה.

הפעם, לשם שינוי, אמרו שהמטר דווקא קורה כל שנה כשכדור הארץ עובר בנקודה מסויימת בטיולו מסביב לשמש.

באותה כתבה גם אמרו שניתן יהיה לראות את זה מכל מקום בארץ, בתנאי שזה יהיה במקום חשוך.

פורסם
משהו אחד לא הבנתי בכל הקטע הקוסמי.

 

כל פעם שיש ליקוי חמה או גשם של מטאורים, תמיד תמיד אומרים שזה "פעם ב30 שנה" "פעם ב500 שנה"

"הפעם הבאה תהיה רק עוד 200 שנה" וכהנה וכהנה.

אז או שמישהו לא יודע מתמטיקה, או שהם קשקשנים.

כי אני בן 26, וראיתי כבר 39 ליקויי חמה, ו710 גשמי מטאורים.

 

בכל גשם שכזה אני מכין רשימת משאלות, ושום דבר לא יוצא לפועל.

מזכיר לי שמישהו אמר לי משהו כזה לפני כמה ימים: "ב-27 לאוגוסט אתה תראה שני ירחים, מאדים יהיה נורא קרוב ונראה אותו ממש גדול, פעם הבאה שנראה אותו ככה זה יהיה בעוד 240 שנה" :roll:

פורסם

חח איך הגענו לחומוס מטר?!

 

שתיהיה לכולם צפייה מהנה מכיוון שאני לא יוצא מהבית מקווה שאוכל לראות מכאן

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

הייתי.. ראיתי.. לא משהו.

ציפיתי ליותר.

הלכתי למקום הכי חשוך שמצאתי באזור מגורי.

חיכיתי וחיכיתי ואחרי חצי שעה ראיתי שתי נפילות. חברה שלי הצליחה לתפוס עוד שתים

סימנתי וי והלכתי הביתה.


×
×
  • תוכן חדש...