Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MDC 5 - השרשור הרשמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, נראה לי שהגיע הזמן לפתוח מבערים, להפשיל שרוולים, לשלוף ציפורניים, להדביק ספונסרים ולפנצ'ר גלגלים.

 

הסבב המסיים את אליפות הארץ באירועי ג'ימקאנה במגרש חנייה של חברת מסלולים יוצא לדרך בעוד פחות משבועיים ואני אהיה שם בכדי לנסות ולהגן על מקומי בהיררכיה.

 

כאן המקום להגיד שאני בכלל לא מקנא בעומר גלברט שיכול לישון עד מאוחר באותו היום כי הוא כבר הבטיח את האליפות, בעוד אני נאלץ להתמודד מול קובי כהן על ראשות הקטגוריה. בכלל לא... שום קנאה כאן... אין בכלל לחץ... קובי בכלל לא נושף בעורפי... שום דאגה... הכל רגוע...

 

 

:twisted:

 

 

רק לפני שתפצחו בקיטורים/תירוצים הקבועים, אני רוצה לחסוך לגל מדלי ולומר ש: "יהיה ענק! צפויות הפתעות! יהיה חם על המסלול! דרמות שלא נראו כמותן! אלופים יוכתרו!" :-D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הממ, נקודה כואבת. שילוב של מחשב דפוק ועומס במבחנים גרמו לכך שהתעכבתי די הרבה (כמה חודשים זה די הרבה, לא?) בהעלאת הסרטונים. אז כבר קניתי מחשב חדש וביום שלישי אני יוצא לחופש ומבטיח לעבוד על זה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני עברתי לטקטיקה אחרת, רוחבית. במקום אירוע אחד, סופ"ש מלא בתקווה שבאחד האירועים יילך לי טוב. זה אמור להגדיל את הסיכוי, לא ? :wink:

 

ניר

פורסם

מתי האירוע?

תאריך ולו"ז יעזרו...

 

תודה

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

תחרות אחרונה בהחלט, ואני אכן במצב טוב יותר מתמיד. הגיר עובד, הותקן מיד-פייד ופילטר אוויר שמסייעים בדחיפת הגלגלים האחוריים והכי חשוב - אין לי שום גורם של לחץ

 

אני לא אגיע ראשון שני שלישי באליפות, אני כרגע אפילו לא בחמישייה, אף אחד לא נושף בעורפי - ככה שאני מגיע ללא לחץ, ללא איומים ועם כל הכוונות שבעולם לתת את ההפתעה של ה MDC ולצאת עם גביע גדול ומכובד.

 

אני רוצה להודות בהזדמנות זאת לספונסרים שלי וכמובן תודה למסלולים על אירגון מצויין של הליגה.

 

אני כבר ממתין ומכין את עצמי ל MDC 2007 נוסף - הגירסה הרטובה - אוקטובר עד מרץ ;-)

 

לתת בראש :!:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הנה זה מתקרב ובא

הגמר הגדול של ליגת MDC 2007

התוואי פורסם באתר מסלולים :http://www.maslulim.co.il/index.php?i=819

יש כרגע עוד 5 מקומות ב1600 בחסות ניסן

0 מקומות בפתוחה בחסות סיאט

4 מקומות במפלצות בחסות פיט סטופ

 

יש שני אורחים מאוד מעניינים במפלצות:

אריק עם Z350 מסולקסת שיכולה לעשות כואב לאיבואים - האוטו דבק .

ועוד "רוקי" בשם דוד, שמגיע עם 106 טורבו עם סליקס - זה יכול להיות מאוד מעניין.

 

יהיו תהפוכות והתרגשויות ואלופים חדשים וגם אלוף האלופים שלMDC2007

בהצלחה לכולם

פורסם

המסלול נראה מהיר ומעניין .

האם יש צורך להישאר לסוף האירוע בשביל "אלוף האלופים"? ואם כן - האם ישנה אפשרות במידה ויישאר מקום להתחרות בשביל הפאן מול המפלצות עם גרוטאה מקט' ה"עד 1600" , משהו בסגנון דן אמודי..?

 

בהצלחה לכולם! נתראה בשבת עם הרבה מדבקות OMP :wink:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
המסלול נראה מהיר ומעניין .

האם יש צורך להישאר לסוף האירוע בשביל "אלוף האלופים"? ואם כן - האם ישנה אפשרות במידה ויישאר מקום להתחרות בשביל הפאן מול המפלצות עם גרוטאה מקט' ה"עד 1600" , משהו בסגנון דן אמודי..?

 

בהצלחה לכולם! נתראה בשבת עם הרבה מדבקות OMP :wink:

 

אלוף האלופים יקבע רק לאחר גמר המפלצות - כרגע גיא אמודי עם הכי הרבה נק' בליגה.

תהיה אפשרות להצטרף ביום הארוע עד מקסימום 20 מתחרים.

פורסם

דר"א

ההגרלה של קורס המרוצים בתורכייה תהיה ביום ראשון הקרוב

לקראת סיום המבצע ולרגל גמר הTRI והMDC - כל מי שישלח הודעה בשישישבת יכפיל את סיכוייו פי חמש.

בהצלחה

פורסם

איך מגיעים למקום?

אני נוסע על כביש גהה לכיוון צפון. הדבר הבא שאני זוכר הוא שיש ירידה במחלף ראש העין, וזהו. מישהו?

SPL - 143.6DB

"

פורסם

אחרי שאתה יורד לכיוון ראש העין אתה נוסע הרבה הרבה ישר, עד שהכביש מתעקל ואתה רואה כניסה לראש העין ***מזרח***, נכנס לשם ואז ממשיך ישר בהסתעפות לכיוון "פארק אפק", שם אתה פונה ימינה, עובר את הכיכר ואחרי איזה 50 מטר פונה שמאלה לתוך חניון, יוצא מהיציאה השניה שלו והגעת.

פורסם

הקטגוריה הראשונה - בינתיים :-)

 

MDC 2008 הילוך חמישי ואחרון

ה 18 לאוגוסט, יום שבת, התחרות האחרונה של ליגת ה MDC לשנת 2008.

ליגת ה MDC הפכה מארוע שקט עם מעט משתתפים לארוע המוני עם המון נהגים, ספונסרים ורמות נהיגה מהגבוהות שנראו איי פעם בארצנו.

 

קטגוריית העד 1600 התחילה. הקרב על המקום הראשון נעול ממזמן, אבל ארבעה אנשים – לא פחות ולא יותר התחרו על המקום השני. המועמדים החזקים היו יהודה לוי ועידן אברג'יל. יהודה גילה עיקביות רבה במהלך העונה, עלה שלוש פעמים לגמר ובכל פעם השיג תוצאות יפות, כל גמר שלו נגמר עם ניקוד גבוה משני אחיו ורוב ההשערות הלכו לכיוון התמדה שלו לכניסה לגמר, ומשם כל השאלות פנו לכיוון עידן. עידן אברגיל הוא בחור מוכשר בטרוף, אבל עם נטיה לחוסר יציבות, הוא עלה רק פעמיים לגמר אבל כל פעם שכל הנתונים התחברו התוצאות היו מדהימות – עם מקום ראשון אחד ומקום שני הוא נראה בהחלט כמו מתחרה לגיטימי, מקום ראשון או שני שלו – מעל יהודה היו מבטיחים לו את המקום השני.

מאחוריהם נמצא מורן גוט, שבשל היותו בארה"ב לא השתתף גם הפעם ולא היווה איום ורחוק מאחוריהם המתין לו בשלווה עומרי לוי. עומרי ניצח אתמול בתחרות הטופ רייסינג ישראל, והתחרה היום עם הניסן מיקרה, ולא עם הAX המתפרקת של האחים. עם הפרש של 6 נקודות מאחיו הוא היה חייב להגיע 4 מקומות מעליו כדי לקחת את המקום השני, ושלושה מקומות מעל עידן.

 

התחרות החלה, המסלול שוב היה קשה ועשרה אנשים סיימו את המקצה הראשון ללא זמן לאחר שפסלו לגמרי, בין אלו שכן סיימו בלט עומרעם ה106 שלו בתוצאה של 44.16, כאשר המקום השני אחריו היה שניה מאחור – גרמי קרונין הותיק והטוב, גם הוא עם 106, עם 45.06 ומאחורייו דניאל רובינשטיין ביאריס T עם 45.61. שאר הנהגים היו רחוק רחוק מאחור לאחר שספגו פסילה או סתם התקשו במסלול – אלי מגדל – יאריס T - 48.03 לאחר פסילה ויהודה לוי עם המיקרה ו 48.52, לאחר שני פסילות.

 

במקצה השני היו שני שיפורים: עומרי לוי שפסל בראשון עשה זמן מצויין של 44.42 ועלה לגמר, על חשבונו של אחיו, יהודה לוי שלא הצליח לבצע זמן נקי ללא פסילות במהלך התחרות. גם יואל כהן עם 106 XSI השתקם יפה מפסילה במקצה הראשון ונתן זמן של 44.53, זהה לזמנו של ג'רמי קרונין. ושניהם סגרו את החמישייה.

עידן אברגיל, לאחר פסילה מעצבנת, נאלץ להסתכל על הגמר מרחוק ולקוות לתוצאה גרועה של עומרי לוי, כדי להשאר במקום השלישי, יהודה לוי באותו מצב ידע שמקום שלישי ומטה של אחיו משאיר לו את הבכורה...

 

גמר, כל המתחרים שיפרו את זמניהם, חוץ מג'רמי שדווקא פה החליט לפסול בשני המקצים שלו ולהשאר חמישי, ויואל שנפסל במקצה הגמר הראשון ובשני הלך באיזי יותר – דבר שהשאיר אותו רביעי. דניאל רובינשטיין ניגן על היאריס והוציא ממנה את המיטב, 44.03 – תוצאה שהספיקה למקום השלישי המכובד, עומרי לוי התעלה על המיקרה והוציא ממנה תוצאה מדהימה של 43.67 – זמן שהיה מספיק כדי לעלות לקטגוריה הפתוחה ולזכות במקום רביעי. בקטגוריה העד 1600 זה הספיק למקום השני והמכובד מאוד. ועומר גלברט, יציב כהרגלו נתן עוד תצוגה יפה – היישר אל המקום הראשון...

סיכום התוצאות מביא לכך שעומרי עקף את יהודה ואת עידן בסיבוב (תרתי משמע) וזכה במקום השני העונתי בקטגורייה , יהודה לוי ירד למקום השלישי המכובד...


×
×
  • תוכן חדש...