Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

עשיתי לג'סטי שלי ראש מנוע לפני 4 חודשים. הצליל של המנוע השתנה מאז שעשו לי את העבודה. נשמעות דפיקות קלות מהמנוע ונראה לי שזה מהשסתומים. החלטתי לבדוק עם עשו לי תזמון כמו שצריך סובבתי את הפולי של המנוע כך שהחריצים שבו יפנו כלפי מעלה (כדי לא לפרק) והסתכלתי על הסימון (נקב) של הגלגל שיניים שמחובר לגל זיזים והם לא הצביעו לאותו כיוון או לכיוונים הפוכים. אני משאר שיש בעיה בטיימינג והייתי רוצה לטפל בזה לבד כי נמאס לי כבר שעושים לי חצי עבודה. הבעייה היא שהבורג הידוק של הפולי שחוק ןהמוסכניק שפרק אותו גם שבר את הידיים בשביל לפתוח אותו.

1. האם אני צודק ויש באמת בעייה בתזמון ?

2. אם כן , אז איך כדאי לפתוח את הבורג של הפולי ? הברגה רגילה או הפוכה ? לשאיר את האוטו בהילוך כדי שתהיה התנגדות לסיבוב או שזה יכול להזיק לגיר ? אפשר להשיג כזה בורג ?

3. למישהו יש הוראות או שרטוטים שיוכלו לעזור ?

פורסם

רק תסביר לי דבר אחד...

איך עשו ראש מנוע ברכב והרכיבו אותו ולא עשו טיימינג.... זו פשוט חובבנות לשמה של המוסך.

לגבי הוראות תיקון - אשאיר את העבודה למומחים ממני.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני אוסיף ואומר: במידה והרכיבו את רצועת התזמון לא במקום ואתה נוסע כבר כמה חודשים ככה, יש סיכוי רב שגרמת כבר נזק לשסתומים! הדפיקות האלה שאתה שומע לא מגיעות משום מקום...:-(

פורסם

קודם כל עשו גם טיימינג אבל כנראה שבחלק הזה נגמר למכונאי הכוח או שהוא הלך לשתות קפה... את הראש סגרו טוב ללא ספק

פורסם
אהלן

1. האם אני צודק ויש באמת בעייה בתזמון ?

 

אתה יכול לעבוד בשיטה הישנה והטובה:

שסתום פליטה בסוף פליטה + שסתום יניקה בתחילת יניקה (את זה רואים בעין) = נקודה מתה עליונה של הצילינדר (את זה מזהים באמצאות מברג שמכניסים בעדינות דרך פתח המצת.

פורסם

מה נידבקתם לרצועת טיימינג ?. הבעיה אינה ברצועת הטמינג, אלא בכיוון שסתומים.

yoskeei, כך לא בודקים רצועת טימינג, אם הרצועה לא היתה במקום 4 חודשים, כבר מזמן היה נגרם נזק למנוע.

כנס למוסך ובקש כיוון שסתומים.

0.13-0.17 מ"מ יניקה.

0.23-0.27 מ"מ פליטה.

מנוע במצב קר.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אפשר לבדוק כמו ש- dorki כתב, או לפתוח המכסה ולבדוק לפי הקובץ המצורף.

"מה הכוונה בכיוון שסתומים ?" באמת לא הבנתי את השאלה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...