Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממיר קטליטי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהוא יכול להסביר לי מה עושה חלק זה?

 

מה קורה אם אני מוריד אותו? מבחינת רעש, הרס וזיהום(תצחקו אבל גם זה חשוב...)

 

אני יודע שלא חוקי להוריד, האם שמים לב לזה?

 

כל מידע נוסף יתקבל בברכה....

פורסם

מסנן את זיהום האוויר מהמנוע, באופן חלקי לפחות.

 

הורדתו מגבירה את זיהום האוויר של הרכב, ועשויה לשנות את רעש המנוע - לאו דווקא לטובה במרבית המקרים.

 

את היתרונות יישמחו למנות עבורך חברי פורום אחרים :wink:

פורסם

תפקיד הממיר להוריד את רמת מזהמי האויר הנמצאים בגזי הפליטה היוצאים ממנוע הרכב.

חלק מהגזים פוגעים בשכבת האוזון, גורמים לערפיח ורעילים.

החוק מחייב כל רכב בנזין משנת 1994 בממיר קטליטי.

א. לא תוכל לעבור רשוי שנתי כי רמת זהום האויר בגזי הפליטה תהיה גבוהה ללא ממיר.

ב. בבקורת שגרתית בכביש ע"י משטרה ומבוחני משרד התחבורה או איכות הסביבה יתגלה

שרכבך ללא ממיר והוא יורד מהכביש, תחויב בבצוע בדיקת תקינה ע"י משרד הרשוי או

הטכניון ולאחר מכן רשוי (טסט) מחדש לרכב וכמובן דו"ח על העבירה.

ל א כ ד א י בכלל ולמה לזהם את הסביבה. בברכת שנה טובה - רפי לין :idea:

פורסם

אוקי......

ירדתי מהרעיון, דרך אגב, האוטו שרציתי להוריד לו הוא משנתון 94 :lol:

 

 

פשוט חשבתי שההסרה רק תוסיף רעש, טוב נו

נצטרך לדאוג לרעש חזק יותר בדרכים אחרות,

(שדרך אגב יתקבלו בברכה, ויש להתחשב בזה שאני חייל........)

350 שקל מ*דיינים בחודש. :2gunfire:

פורסם

זה לא חד וחלק כמו שרפי לין אומר.

 

זה תחום אפור:

 

א. בהחלט יתכן שתעבור טסט ללא ממיר.

 

ב. בבקורת שגרתית בודקים רשיונות וביטוח. עוד לא פגשתי את השוטר שבודק אם יש ממיר או אין ואני בספק אם אפילו 10% מכלל השוטרים בארץ בכלל יודעים לזהות רכב שאין לו ממיר (חוץ מזה צריך להתכופף בשביל לראות... "שאני אתכופף?" :lol: )

 

ניידות של איכות הסביבה ובוחני משרד התחבורה בד"כ בודקים זיהום ממשאיות (וטוב שכך, זה אולי אחד מהאספקטים היחידים של האכיפה שמבוצע כמו שצריך).

 

הפגיעה בסביבה אכן קיימת וזהו שיקול שצריך לקחת אותו בחשבון.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אני אישית עברתי פעמיים טסט ללא ממיר ועם דוד אחורי free-flow .

אם אתה מעוניין לוותר על הממיר, אתה יכול פשוט לרכוש דוד מעבר מרוקן שזהה בצורתו לממיר ובכך ליצור "אשליה" שהממיר קיים.

:-)

פורסם
אני אישית עברתי פעמיים טסט ללא ממיר ועם דוד אחורי free-flow .

אם אתה מעוניין לוותר על הממיר, אתה יכול פשוט לרכוש דוד מעבר מרוקן שזהה בצורתו לממיר ובכך ליצור "אשליה" שהממיר קיים.

גם בלי הדוד הזה עוברים טסט ברוב המכונים. :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אוקי, בקשר לשאלה השנייה, איך להוסיף עוד רעש?

האם פילטר יעזור?!? או שחייבים אגזוז? כי הבנתי שעם אגזוז אני לא יצא עם פחות מ1500 שקל...

וכידוע אני... :snipersm:

 

אני פשוט חולה על רעש, זה למה שבוע אחרי שקניתי טרקטורון הבאתי לו אגזוז לחץ....

עכשיו כשאני עושה סיבוב כל המושבה יודעת :ok:

פורסם
אני אישית עברתי פעמיים טסט ללא ממיר ועם דוד אחורי free-flow .

אם אתה מעוניין לוותר על הממיר, אתה יכול פשוט לרכוש דוד מעבר מרוקן שזהה בצורתו לממיר ובכך ליצור "אשליה" שהממיר קיים.

 

בדיוק היום אני וחבר שלי ריקנו את הממיר מכל החרא שבולם את המנוע!

בעזרת מקדחה גדולה ועוד כמה כלים!

התוצאה:נוספו 400 כ"ס אם לא יותר :wink:

 

אלעד המרוקן...

נינג'ה לבנה!

פורסם

אם האוטו שלך משנת 94 רוב הסיכויים שהממיר סתום ולא מתפקד

לכן מומלץ להוריד אותו ולהחליף כמו שנאמר באחד דומה שהוא ריק.

כך תוכל לעבור טסט וגם להחזיר כמה כוחות סוס.

לגבי רעש אני לא בטוח, מה שבטוח תסע יותר חזק.

Omnia mea mecum porto

פורסם
אני אישית עברתי פעמיים טסט ללא ממיר ועם דוד אחורי free-flow .

אם אתה מעוניין לוותר על הממיר, אתה יכול פשוט לרכוש דוד מעבר מרוקן שזהה בצורתו לממיר ובכך ליצור "אשליה" שהממיר קיים.

 

בדיוק היום אני וחבר שלי ריקנו את הממיר מכל החרא שבולם את המנוע!

בעזרת מקדחה גדולה ועוד כמה כלים!

התוצאה:נוספו 400 כ"ס אם לא יותר :wink:

 

אלעד המרוקן...

 

הפעולה שעשיתם מסוכנת מ-א-ד :!:

מדובר בחומרים מאד מסוכנים לבריאות ובעיקר מסרטנים אפילו איחסון של ממיר נחשב למסוכן.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אני אישית עברתי פעמיים טסט ללא ממיר ועם דוד אחורי free-flow .

אם אתה מעוניין לוותר על הממיר, אתה יכול פשוט לרכוש דוד מעבר מרוקן שזהה בצורתו לממיר ובכך ליצור "אשליה" שהממיר קיים.

 

בדיוק היום אני וחבר שלי ריקנו את הממיר מכל החרא שבולם את המנוע!

בעזרת מקדחה גדולה ועוד כמה כלים!

התוצאה:נוספו 400 כ"ס אם לא יותר :wink:

 

אלעד המרוקן...

 

הפעולה שעשיתם מסוכנת מ-א-ד :!:

מדובר בחומרים מאד מסוכנים לבריאות ובעיקר מסרטנים אפילו איחסון של ממיר נחשב למסוכן.

 

 

טוב לדעת...

מכיוון שהתכוונו לעשות זאת גם אצלי...

אבל מה כבר יכול לקרות?!?!

חיים רק פעם אחת...

אז נשים בפעם הבאה משהו על האף והפה(כמו של הרופאים)...וכך לא ננשום את הרעלים :idea:

כשאני יעשה זאת אני אצלם...מבטיח!

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם
החומר הוא רדיואקטיבי אם אני זוכר נכון.

 

לשים משהו על האף והפה לא יעזור לכם הרבה.

 

אני מקווה מאוד שאתה צוחק!!!

אל תתחילו להפחיד אותי...

אם מישהו יכול לברר את העניין יותר במפורט?!?!?

 

הצילווווווווווווווו אני חייזר עכשיו!

מה אני עושה עכשיו?

 

בתודה אלעד...

נינג'ה לבנה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...