Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

לפני יומים אני בא לחזור הבייתה אחרי יום לימודים ומה אני מגלה על האוטו?! שריטה שמישהו עשה בכוונה לכל אורך האוטו :mad:

זה השאיר פס דק לבן

מה אתם אומרים כדאי לצבוע? או להשאיר?

המלצות?

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
אם אין לך כסף אל תצבע.

 

כסף לא משחק תפקיד כרגע

 

העניין הוא שאני מפחד שישאר סימן אחרי שאני יעבור על השריטה עם צבע נגיד...

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
אם אין לך כסף אל תצבע.

 

כסף לא משחק תפקיד כרגע

 

העניין הוא שאני מפחד שישאר סימן אחרי שאני יעבור על השריטה עם צבע נגיד...

 

לירן

 

מה זאת אומרת? איך אתה רוצה לצבוע? עם צבע מילוי בבקבוקון כזה?

 

תראה, אם אתה מתאים את הגוון כמו שצריך, לא ישארו סימנים מיותרים, אין סיבה.

עד כמה השריטה עמוקה?

במידה והיא לא עמוקה במיוחד תנסה אולי GS-70, או איך שלא קוראים למסיר שריטות הזה.

פורסם

אם השריטה דקיקה, ישנם מוצרי קוסמטיקה שונים שמורחים על השריטה והם מעלימים אותה.

היה פה בעבר שרשור בנושא.

פורסם
אם אין לך כסף אל תצבע.

 

כסף לא משחק תפקיד כרגע

 

העניין הוא שאני מפחד שישאר סימן אחרי שאני יעבור על השריטה עם צבע נגיד...

 

לירן

 

מה זאת אומרת? איך אתה רוצה לצבוע? עם צבע מילוי בבקבוקון כזה?

 

תראה, אם אתה מתאים את הגוון כמו שצריך, לא ישארו סימנים מיותרים, אין סיבה.

עד כמה השריטה עמוקה?

במידה והיא לא עמוקה במיוחד תנסה אולי GS-70, או איך שלא קוראים למסיר שריטות הזה.

 

אני עוד לא יודע באיזה דרך לטפל בשריטה...

היא גירדה ת'צבע הכחול והיא הגיע לצבע לבן זאת שריטה לבנה כזאת

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

כן, זה הכי ז*ן שיכול להיות, לבוא לאוטו ולגלות שריטה ארוכה כזאת, בכוונה...

 

לפי התיאור שנתת נראה לי שהשריטה די עמוקה. אז חבל להשקיע בכל מיני תכשירים שאמורים כביכול להעלים אותה או לפחות פחות להבליט אותה. הם לא יעזרו פה.

 

מצד שני, אולי כדאי להשאיר אותה ככה כי אז אנשים לא ירצו לשרוט את האוטו בכוונה.

(אני מדבר בתור אחד שמשתדל לנקות את האוטו ולהבריק אותו כמה שאפשר - ובדיוק עכשיו אימא שלי קנתה סיאט איביזה חדשה שמנצנצת לרוב מרוב הברקה ווקס) כי תמיד יש את הפחד שמרוב שהאוטו "מוציא את העיניים" לאנשים אז מישהו ירצה לשרוט אותו.

 

אני חושב שאני אישית לא הייתי יכול לחיות עם שריטה כזאת באוטו..

 

אז כנראה שאולי עדיף, במחשבה שניה, שתצבע.

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לא צריך לצבוע בגלל שריטה אחת. עוד שבוע מישהו יראה וישרוט שוב. מה, שוב תצבע? אין כל כך מה לעשות. מקסימום אם יסתברו שריטות תצבע ביחד.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
לא צריך לצבוע בגלל שריטה אחת. עוד שבוע מישהו יראה וישרוט שוב. מה, שוב תצבע? אין כל כך מה לעשות. מקסימום אם יסתברו שריטות תצבע ביחד.

 

לא יודע איך זה אצלך אבל אצלנו לא שורטים מכוניות כ"כ מהר.

 

אני אומר תצבע ותקווה שלא ישרטו שוב, אצלנו שריטה בכוונה זה אירוע נדיר ביותר ואני אישית לא הייתי יכול להסתובב עם שריטה ענקית כזאת על האוטו.

 

אבל שוב תלוי איך שאתה מרגיש ואם אתה חושב שישרטו בכוונה שוב.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

שמע אחי לפני איזה חודש אני מחנה אצל חברה שלי בארוחת שישי בערב החניתי את האוטו במקום חשוך וביום שבת בבוקר אני מגלה שריטה עצבנית לאורך כל האוטו .

אני מבין לליבך אחי כבר רציתי למכור את האוטו זה מעיק אבל יש פיתרון.

יש לי חבר פחח הוא הביא 50 גרם של צבע תואם של האוטו מרחנו את זה לאורך כל השריטה

זה יצר מעין מילויי כזה .

אחרי שהתייבש לקחנו נייר מים עדין ביותר עברתי על השריטה כמו חדש לא רואים .

קצת פוליש ווקס טוב נעלמה כאילו לא הייתה אל תתבעס יש פיתרון תיקון הנזק לא יעלה לך יותר 100 ש"ח .

  • 9 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...