Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת, 206 ג'י טי אי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לכל מילה של שלומי.

 

לי יש יד ראשונה כבר 6.5 שנים ו117000 ק"מ שמחים. אני לא משתמש בה ליום ליום כי המיאטה מהנה יותר. בכל פעם שאני כן נוהג בה (בערך פעם בשבוע) חיוך רחב ממלא אותי. אני מאוד אוהב את האוטו. כן הוא לא מושלם. מנוע לא ספורטיבי וגם לא חזק כמו במיאטה וגם אין לו גיר 6 הילוכים כמו במיאטה, אבל ה206 פונה לא פחות טוב (אבל אחרת...) מושכת בכל הילוך מסל"ד נמוך יחסית. נוחה יחסית לנסיעות ארוכות. בקרת אקלים נפלאה. פלסטיקה טובה בהרבה מהזבל היפני שיש במזדה (גם אחרי 6.5 שנים)

 

הרכב משמש אותי לנסיעות מנהלתיות במקרים שמושב אחד של המיאטה לא מספיק או מקום החניה לא בטוח. לטעמי זה זאב בעור של כבש. אם זה מתאים לך תהנה.

 

זאב

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם במצב של לשלם על 206GTI עוד 15K ש"ח על אותו מודל?

 

לא, אחד לאחד עם אותם נתונים שצריך לשלם על 206 15K יותר בהחלט לא.

אבל !

קליאו ספורט לא נימכרת במחיר מחירון (נמכרת ביותר) ו 206 לא נימכרת במחיר מחירון (נימכרת בפחות ) ככה שזה דיי מתאזן.

פורסם

שלומי תגדיר בבקשה פחות..

 

עד כמה פחות? קליאו יכולה להגיע גם ל15K מעל המחירון בשביל אקזמפלר ממש שמור, ובמקרים של חבר פורום מסוים, היא יכולה להגיע גם ל20K מעל המחירון, ועדיין אני מאמין בלב שלם שהוא יקבל אותם..

 

מה שקצת מדאיג אותי זה העובדה שיש לה רק 135 כ"ס, לקליאו למשל יש 173 כ"ס, אתם בטוחים שההבדל לא כל כך מורגש ביניהן?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

יש לה 138 לפי מיטב זכרוני, ולקליאו יש 172.

 

תאוצות זה לא רק הספק, זה גם גיר ויחסי העברה ועקומת מומנט וכו'...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לא יודע, אחרי זה אפשר יהיה לשאול אותך עד כמה הפרשים של חצי שנייה מ 0 עד 100 בין המכוניות משנה :-P

 

קבל את התיקון בהבנה, ככה הפער ביניהן גם מצטמצם :-D

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לא, אחד לאחד עם אותם נתונים שצריך לשלם על 206 15K יותר בהחלט לא.

אבל !

קליאו ספורט לא נימכרת במחיר מחירון (נמכרת ביותר) ו 206 לא נימכרת במחיר מחירון (נימכרת בפחות ) ככה שזה דיי מתאזן.

 

דרשני!

 

כל הדיון על המחירונים התחיל מכך שטענתי שמחירון ה-GTI (בטח בהשוואה למחירון של הקליאו) אינו ריאלי ואתה טענת שדווקא האוטו לא רע בכלל ושהיית מעדיף את ה-206GTI על הקליאו.

אין לי בעיה עם בחירתך והיא לגיטימית אבל כאשר מכניסים את זה לקונטקסט של הפרש המחירים המשמעותי בין קליאו ל-206 הכל פתאום נראה אחרת.

במצב של מחירונים זהים אני בהחלט יכול להבין למה מישהו יבחר ב-206. מדובר ביופי של רכב שלא מבייש את השילוש הקדוש GTI וב-80% מהשימוש ברכב יתן תמורה דומה לקליאו.

 

אבל מה שקורה ב-20% הנותרים זה כבר משהו אחר... :twisted:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לפי מה שהבנתי באחד המאמרים שקראתי שגם 306GTI עם 167 כ"ס עמדה ואפילו לקחה אימפרזה WRX עם מעל 200 כ"ס בהאצות ביניים.

כך שלא בהכרח רכב שיהיו לו יותר כוחות יהיה חזק בכל הפרמטרים, וא זה אני אומר כבעל קליאו ספורט.

על הנייר הקליאו תהיה חזקה יותר ביציאה מהמקום וגם בהגעה למהירות הסופית, אבל לפי דברי שלומי יש רצועת מומנת

שטוחה יותר שאיפשהו יכל להיות שגם ה-206 תגבר על הקליאו.

לא נהגתי על ה-206 ולכן אני לא יוכל לשבח או לקטול את הרכב.

 

מה שכן, לגבי המחירונים, זה מצב שקובע אותו רק כוח השוק. היצע וביקוש.

לא משנה מה המחירון של ה-206 (גם אם הוא גבוה), אם היא תהיה שמורה ויהיה לה ביקוש גבוה- זה לא מן הנמנע שהיא גם תמכר בסכום מסויים מעל המחירון.

למרות שמצב השוק כרגע מראה אחרת.

על הקליאו אני אפילו לא יתחיל לדבר.

 

ל-206GTI בכל אופן מנוע 2 ליטר, 16 שסתומים ו-4 צילנדרים.

138 כ"ס בגיר ידני 5 הילוכים.

היגוי ושלדה בהתאם לצרפתיות, אך לפי הביקורות היא לא מן הזן המשובח של הצרפתיות שקדמו לה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
ההערכה שלך לא נכונה,

אני יודע על חובה + מקיף ב 4400 עבור 206 GTI, כמה מאות שקלים יותר ממה שאני משלם עבור המגאן 1.6 ל' שלי.

 

כשאני בדקתי עלות מקיף על קליאו ספורט ועל 206GTI ההפרש היה 2000 ש"ח לטובת הקליאו ולא בחברה אחת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מעניין אותי לדעת אם כל מי ש"לא התלהב" מהרכב נהג בו איי פעם.

 

אני אומר לכם מנסיון, ההבדל בין ה 206 GTI לבין הקליאו לא כזה גדול מבחינת כוח.

בהאצות ביניים בחלק מהמקרים ה 206 תהיה מהירה מקליאו בגלל רצועת מומנט שטוחה יותר.

על הנייר ההבדל הוא של כ 40 כ"ס אבל תכלס ההבדל לא כזה מורגש.

.

 

WELL אני מצטער לבשר אבל נהגתי על שניהם והקליאו הרבה אבל הרבה יותר מהירה !

206 GTI מרגישה אנמית ומשעממת! רצועת הכוח שלה בסל"ד נומך ואין שום קצה..

על הניר ההבדל הוא 40 כ"ס ובתכלס ההבדל מאוד מורגש!!

מבחינת ההגה עצמו - קצת קשה לי לקבוע , אבל מבחינת אחיזה - הקליאו אוחזת ה206 רחוקה ממנה!

נהנתי הרבה יותר מהקליאו!

 

אני לא אוהב אף אחת מהם! אבל בשבילי הפעם זאת היתה הצרפתיה היותר מתפרקת העונה לשם 172!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

קודם כל מבחינת הביטוח הבעיה היא קצת יותר רצינית, כמה חברות וביניהן AIG אמרו לי שהן פשוט לא מבטחות את הGTI! :-(

 

 

האם לרכב הנ"ל יש מספר ליקוים ידועים שכדאי לשים לב אליהם במיוחד בזמן הבדיקה?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
אל תשכחו גם את נושא הביטוח, אני מעריך שהביטוח ב 206 GTI כמעט כפול מהביטוח של הקליאו ...

 

יש ביטח לקליאו (מקיף + חובה ) ב 1900 ש"ח איפה

 

אני סתם פרייר שמשלם פי 2 ??

 

כנראה שלא...

 

לגבי AIG ושאחר חברות הישיר למינהם - לא מוכנים לבטח. לא חסרים סוכנים פרטיים שכן מוכנים

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv


×
×
  • תוכן חדש...