Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי אקסנט שנת 96 ויש בעיה בנעילה של דלת ימן קידמית והסבירו לי מה לעשות .

פירקתי את הברגים והקליפסים מפלסטיק אבל איך מוציאים את ידית הדלת היא כאילו תקועה להוציא בכוח?

פורסם

לפעמים יש בורג או מכסה קטן שצריך להסיר ואז מתחתיו בורג. לפעמים פשוט צריך להחליק את הידית שמאלה ואז למשוך.

שום דבר לא עושים בכוח, במיוחד לא לקוריאנית בת 11. :lol:

 

תצלום קרוב של הדלת יכול לעזור.

פורסם
לפעמים יש בורג או מכסה קטן שצריך להסיר ואז מתחתיו בורג. לפעמים פשוט צריך להחליק את הידית שמאלה ואז למשוך.

שום דבר לא עושים בכוח, במיוחד לא לקוריאנית בת 11. :lol:

 

תצלום קרוב של הדלת יכול לעזור.

 

הורדתי את הבורג הימני של בית הידית מתרומם אבל הצד השמאלי קשה

חבר שלי הסביר לי שבדרך כלל מוציאים את כל בית הידית מסובבים אותו והוא נכנס פנימה .

אבל פה הצד השמאלי קשה .

העלתי תמונות.

PIC00445.JPG

PIC00446.jpg

פורסם

ניסיתי להרים את הידית לא עובד

וניסיתי להרים מצד ימיד ראיתי משהו מפלסטיק לבן בטעות פירקתי אבל זה לא עזר(מקווה שלא שברתי)

כאילו משהו תקוע הצד השמאלי לא רוצה להתרומם.

פורסם

דחוך ימינה את כל הידית(לא ליפתוח)

ניסיתי להרים את הידית לא עובד

 

וניסיתי להרים מצד ימיד ראיתי משהו מפלסטיק לבן בטעות פירקתי אבל זה לא עזר(מקווה שלא שברתי)

 

כאילו משהו תקוע הצד השמאלי לא רוצה להתרומם.

אולג

פורסם

לחבר שלום

דחוף את כל בית הידית בתנועה מקבילה לדלת , קדימה!

ולאחר מכן משוך את חלקה הקדמי של הידית כולה החוצה, ואז לשחרר את הריפוד לסובב את הידית לתוך החור בריפוד ולהעבירה לצידו השני של הריפוד

יגאל

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בהמשך לשאלה - מנסה לפרק כיסוי דלת אחורית ביונדאי אתוס ( אותן בעיות כמו של פותח הת'רד - חלק מכאני במנגנון נעילת דלת תקוע)

תודה על התשובה - הצלחתי לפרק את בית הידית הנ"ל

הבעיה עכשיו שאני לא מצליח לפרק את הידית של פתיחת סגירת החלון - וזה מונע ממני להוריד את כיסוי הדלת.

אין על הידית שום בורג מוחבא.

מישהו יכול לעזור בבקשה ?

פורסם

מאחורי הידית לשמשה יש קפיץ בצורת אומגה שמקם אותה לציר הפעלת מנגנון ההרמה, לצורך הוצאת הקפיץ יש כלי מיוחד ואפשר גם לבצע זאת עם מברג בעדינות:

 

panelremove.jpg

פורסם

תוקן

 

קודם כל תודה על העזרה

 

דבר שני עזרה לבאים אחרי

1. ביונדאי אתוס הקפיץ הזה נמצא בין דיסקה ספייסר לבין הפאנל של הדלת (לא בין הידית לדיסקה ספייסר)

2. השתמשתי בחתיכות אלומינים שטוחות של מחשב PC שיוצאות כאשר מתקינים כרטיס חדש במחשב - יותר נח ממברג דק - הייתי צריך רק ליישר אותם קודם מכל מיני כיפופים שהפריעו עם פלייר

3. כדי למנוע שריטות שמחתי בינן לבין פאנל הדלת חתיכות קרטון דקות בזמן נסיונות הפתיחה - זה עוזר

4. הסגירה קלה - להחזיר למקום את כל החלקים על הידית ולדחוף למקומה אבל שני דברים חשובים כאן: (1) לוודא שהחלק הפתוח של הקפיץ יהיה בכיוון הפוך לידית כדי שיהיה קל לפתוח בפעם הבאה אם צריך (2) כאשר דוחפים את הידית חזרה לעשות זאת כשהחלון סגור והיא מורה לשעה 1 בדלת שמאל כדי שלא תפריע ליושבים לידה (שעה 11 בדלת ימין)

 

בעקבות התמונה שהעליתם לכאן הבנתי איך קוראים לזה באנגלית ובעזרת גוגל מצאתי את זה - לינק שעזר לי מאוד:

http://www.hyundai-forums.com/index.php?showtopic=4067&st=0&p=12538#entry12538

×
×
  • תוכן חדש...