Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. יש לי 2 מכוניות בבית... באחת (שלי) המערכת מותקת : הדיוניט קנווד

מגבר. רמקולים אחוריים.

העברתי את הרמקולים האחוריים ואת המגבר לאוטו השני.. (דלקן)...

העברתי + מהמצבר לבאגז מצד ימין. העברתי רימוט מהקנווד ואר סי אי מצד שמאל

לקחתי הערקה מאחד החורים בדפנות של הבאגז

חיברתי את הכל ..

המגבר עובד- יש "אור".. אני מחבר את הרמקולים ואני שומע המון רעשי רקע. ובמאוד חלש

את מה שמנגן ההדיוניט ..

רציתי לשאול ...... איפה יכולה הבעיה להיות ? זה יכול להיות בעיה בחשמל ? בעיה בערקה ?

 

שומעים ממש ממש ממש חלש את השיר וכימעט ולא שומעים.. ועם המון רעשים

אם למישהו יש רעיונות איפה בעיה מסוג זה יכולה להיות .... אשמח מאוד לקבל עזרה.. תודה !

פורסם

כניראה הוא מקבל את האות מהמינוס או השמגעים לא מחוברים טוב.

תעבור על החיבורים ברדיו דיסק, תבדוק שהRCA מחובר טוב גם ברדיו דיסק וגם במגבר.

תנסה לכוון את הGAIN במגבר.

 

אמרתה שהעברתה את הרמקולים והמגבר, הרדיו דסיק לא העברתה, נכון?

אם כך, יכול להיות שברדיו דיסק השני יש בעיה ביציאה, אולי נתק.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

תודה על העזרה. אכן הבעיה היתה כניראה בהד יוניט.. האר סי אי כניראה לא ישב הכי טוב שבעולם

עכשיו יש בעיה אחרת .. שומעים את מה שהדיסק מוציא. אבל בהתחלה כשמפעילים אותו

שני הרמקולים דופקים "בום" אתם יודעים .. מסוג הבום הזה שיש כשמחברים בטריה גדולה לפלוס ומינוס ?

וכשממשיכים להשמיע שירים בפול ווליום.. זה שוב עושה באמצע השיר בום בוב םובם בום בובם

בחיבורים של המגבר אין שום תקלה למיטב מה שראיתי .. אבל אני מתחיל לחשוב שהחיווט שקניתי ממש מעפן וירוד. מישהו יכול לתת מילה על החיווט של INOX ? האר סי אי שלהם גורם לבעיות כאלה?

או שזה ההדיוניט פגום?

פורסם

עידכון לבעיה :

לקחתי את ההדיוניט שבאוטו שלי והחלפתי גם אותו באוטו של אבא... והבעיה נפתרה שומעים כמו שצריך .. החזרתי את ההד יוניט של אבא.. (שניהם קנווד.. רק של אבא זה 2014 שלי 2020...) אם למישהו יש פיתרון לבעיה כזאתי ? או שזה פאק בהדיוניט ונדפקתי ?

×
×
  • תוכן חדש...