Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

ברשותי קורסיקה 95' ויש לי בעיה קטנה: המצבר די חדש (שנה וחצי) ויש לי איתו בעיות הנעה. זה לא חשוב, אבל זה רקע. כשאני מנסה להניע את האוטו, המצבר לו נותן מספיק זרם לסטסטר כדי להניע, ואז משום מה הרכב ננעל לאט לאט, בלי שאני שם לב. קרה לי כמה פעמים שננעלתי מחוץ לאוטו :lol: וקראתי למישהו שיבוא יפתח לי אותו בלי לנפץ אף חלון. מישהו יכול לומר לי למה זה קורה?? תודה לעונים.

פורסם
..........כשאני מנסה להניע את האוטו, המצבר לו נותן מספיק זרם לסטסטר כדי להניע, ואז משום מה הרכב ננעל לאט לאט, בלי שאני שם לב. קרה לי כמה פעמים שננעלתי מחוץ לאוטו ..........

 

איך אתה מנסה להניע אותו, מבחוץ, כי אם לא, לא ברור.

 

מה? אתה מנסה להניע אותו, בורח החוצה ואז האוטו ננעל כשאתה בחוץ?

 

איך בדיוק הקשר לניסיון התנעת הרכב ונעילתו עקב כך, לבין כך שאתה בחוץ?

 

לא פלא שלא ענו לך.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני בתוך האוטו ואני מנסה להניע. בליש שאפשר לשים לב, המנעולים ננעלים, ולא ניתן לפתוח אותו מבחוץ!

 

סליחה, באמת, אני לא מבין. אנא האר את עיני (ומחשבתי) , אתה בתוך האוטו, מה העניין לפתוח אותו מבחוץ?? איך אתה מנסה לפתוח אותו מבחוץ ולמה? פתח אותו מבפנים.. הרי אתה בפנים.

 

ברור שאם המנעולים ננעלים, לא ניתן לפתוח אותו מבחוץ.

 

אם השאלה מדוע המנעולים ננעלים, יתכן ונפילת מתח גורמת לזה, גם אזעקת קליפורד בתוכנת הנעילה שלה לקוד 9 תבצע את אותה הנעילה.

 

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
סליחה, באמת, אני לא מבין. אנא האר את עיני (ומחשבתי) , אתה בתוך האוטו, מה העניין לפתוח אותו מבחוץ?? איך אתה מנסה לפתוח אותו מבחוץ ולמה? פתח אותו מבפנים.. הרי אתה בפנים.

 

ברור שאם המנעולים ננעלים, לא ניתן לפתוח אותו מבחוץ.

 

אם השאלה מדוע המנעולים ננעלים, יתכן ונפילת מתח גורמת לזה, גם אזעקת קליפורד בתוכנת הנעילה שלה לקוד 9 תבצע את אותה הנעילה.

 

 

.

 

או! אחלה תשובה! תודה רבה!!! ואיך מבטלים את הנעילה הזו?? זו גם הנעילה שקשורה לשילוב הילוך בהנעה?

×
×
  • תוכן חדש...