Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

מזה כעשרה ימים שאני משתמש באזעקת ביפר LS-635 של GUARD במכונית החדשה שלי - טויוטה פריוס.

האזעקה טובה, אך ריבוי הפונקציות מבלבל, מה עוד שחלק מהן לא ישים לגבי.

גם חוברת ההסברים באנגלית היא מתומצתת ואין בה פותר בעיות (troubleshooting) כך שצריך לנסות ואז לפעמים נתקעים.

 

להלן מספר שאלות:

1. פונקציית דריכה אוטומטית לא עובדת במכונית שלי - מדוע? נאמר לי ע"י מומחה החברה כי בגלל שיש במכונית שלי תאורת פנים עם השהייה, אז השלט לא יכול לבצע דריכה אוטומטית. כן נטען שבעיה זו קיימת במכוניות מתוצרת צרפתית. לפיכך, אין מה לעשות. האמנם אין מה לעשות?

2. האם יש בשלט זה מצב של כיוון בסיסי ע"י היצרן (לפונקציות הבסיסיות הקבועות) והאם ניתן לבצע reset ולהחזיר למצב זה? איך לבצע reset?

3. יש לי מצב בו אני מדומם ונשאר במכונית כחצי דקה נוספת. במצב זה מבוצעת דריכה (לאחר כ- 20-30 שניות) וזאת בטרם יצאתי מהרכב. כדי לצאת עלי לבצע ניטרול (לחצן "I" בשלט). מדוע זה קורה ואיך לנטרל ולמנוע שזה יקרה שוב?

4. כאשר יש חיווי על מכה (סימן הפטיש והסדן מהבהבים), האם ניתן לנטרל את החיווי הזה (לאחר בדיקה כמובן) או שזה מנוטרל רק לאחר ניטרול הדריכה (לחצן "I" בשלט)?

5. האם ניתן לתכנת את השלט כאשר הרכב במצב "דרוך" ואני מרוחק ממנו?

 

תודה מראש לכל העונים.

 

משה

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

פורסם

להלן מספר שאלות:

1. פונקציית דריכה אוטומטית לא עובדת במכונית שלי - מדוע? נאמר לי ע"י מומחה החברה כי בגלל שיש במכונית שלי תאורת פנים עם השהייה, אז השלט לא יכול לבצע דריכה אוטומטית. כן נטען שבעיה זו קיימת במכוניות מתוצרת צרפתית. לפיכך, אין מה לעשות. האמנם אין מה לעשות?

 

על ידי איזה מומחה? (ומתוך סקרנות בלבד, אינני טוען שלא, פשוט מי קבע שהוא מומחה?)

מאיזה חברה ?

מחברת גארד או מחברת טויוטה?

למה אתה קורא דריכה אוטומטי?

דע: דריכה אוטומטית נחשבת זו שאם בטעות נטרלת את האזעקה ולא שבת לאוטו, תוך פרק זמן קצר של עד כדקה , האוטו יזהה שלא נפתחה דלת , וינעל את הדלתות חזרה. האם לזה התכוונת?

 

יש לוודא שהאזעקה תקבל פקודה ראויה על אף בעיות שקיימות לעיתים במערכות האלקטרוניות לחיבור ברכב.

 

2. האם יש בשלט זה מצב של כיוון בסיסי ע"י היצרן (לפונקציות הבסיסיות הקבועות) והאם ניתן לבצע reset ולהחזיר למצב זה? איך לבצע reset?

 

אם אני זוכר נכון, הכפתור השלישי צורת כוכב , לחיצה ארוכה שמונה שניות. ישמעו סדרת ביפים.

 

3. יש לי מצב בו אני מדומם ונשאר במכונית כחצי דקה נוספת. במצב זה מבוצעת דריכה (לאחר כ- 20-30 שניות) וזאת בטרם יצאתי מהרכב. כדי לצאת עלי לבצע ניטרול (לחצן "I" בשלט). מדוע זה קורה ואיך לנטרל ולמנוע שזה יקרה שוב?

 

זוהי דריכה פאסיבית שלא צריכה להכנס לפעולה עד שאתה יוצא מהאוטו. נראה שיש לה קשר לשאלה הראשונה. האזעקה לא יודעת שלא יצאת מהאוטו, נראה שחוט פקודת הדלתות איננו מקבל את הסיגנל שהוא מצפה לקבלו, אם הוא בכלל מחובר.

 

4. כאשר יש חיווי על מכה (סימן הפטיש והסדן מהבהבים), האם ניתן לנטרל את החיווי הזה (לאחר בדיקה כמובן) או שזה מנוטרל רק לאחר ניטרול הדריכה (לחצן "I" בשלט)?

 

לחיצה במצב בו האזעקה מצפצפת/זועקת, על לחצן מס' 1 אינו פותח את הרכב אלא משתיק את האזעקה. לחיצה שנייה תפתח את הרכב. באם האזעקה לא מצפצפת ו"נרגעה" ,לחיצה אחת כבר תפתח את האוטו ויהיה חיווי מתאים (מנעול פתוח) בצג השלט

 

5. האם ניתן לתכנת את השלט כאשר הרכב במצב "דרוך" ואני מרוחק ממנו?

 

זאת לא ניסיתי מעולם, מצטער,לשאלה 5 אין תשובה , מה הבעיה, בדוק לבד.

 

תודה מראש לכל העונים.

 

משה

 

תעדכן בהמשך.

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
תעדכן בהמשך.

דני

 

ראשית, תודה לדני.

 

MGA כתב:להלן מספר שאלות:

1. פונקציית דריכה אוטומטית לא עובדת במכונית שלי - מדוע? נאמר לי ע"י מומחה החברה כי בגלל שיש במכונית שלי תאורת פנים עם השהייה, אז השלט לא יכול לבצע דריכה אוטומטית. כן נטען שבעיה זו קיימת במכוניות מתוצרת צרפתית. לפיכך, אין מה לעשות. האמנם אין מה לעשות?

 

על ידי איזה מומחה? (ומתוך סקרנות בלבד, אינני טוען שלא, פשוט מי קבע שהוא מומחה?)

מאיזה חברה ? נציג של חברת GUARD QL (נדמה לי ששמו רוני).

מחברת גארד או מחברת טויוטה?

למה אתה קורא דריכה אוטומטי?

דע: דריכה אוטומטית נחשבת זו שאם בטעות נטרלת את האזעקה ולא שבת לאוטו, תוך פרק זמן קצר של עד כדקה , האוטו יזהה שלא נפתחה דלת , וינעל את הדלתות חזרה. האם לזה התכוונת? זה בדיוק המצב.

 

יש לוודא שהאזעקה תקבל פקודה ראויה על אף בעיות שקיימות לעיתים במערכות האלקטרוניות לחיבור ברכב. גם לי לא נראה שאין אפשרות לפתור בעיה זו. האם ידוע לך מה צריך לעשות כדי שהדריכה האוטומטית תפעל אצלי ברכב? זוהי אחת הפונקציות החשובות ביותר ולכן אני מחפש תשובה בנידון.

 

2. האם יש בשלט זה מצב של כיוון בסיסי ע"י היצרן (לפונקציות הבסיסיות הקבועות) והאם ניתן לבצע reset ולהחזיר למצב זה? איך לבצע reset?

 

אם אני זוכר נכון, הכפתור השלישי צורת כוכב , לחיצה ארוכה שמונה שניות. ישמעו סדרת ביפים. האם זה יבטל את פעולת הדריכה הפסיבית (תכונה שהוספה ע"י המתקין)?

 

3. יש לי מצב בו אני מדומם ונשאר במכונית כחצי דקה נוספת. במצב זה מבוצעת דריכה (לאחר כ- 20-30 שניות) וזאת בטרם יצאתי מהרכב. כדי לצאת עלי לבצע ניטרול (לחצן "I" בשלט). מדוע זה קורה ואיך לנטרל ולמנוע שזה יקרה שוב?

 

זוהי דריכה פאסיבית שלא צריכה להכנס לפעולה עד שאתה יוצא מהאוטו. נראה שיש לה קשר לשאלה הראשונה. האזעקה לא יודעת שלא יצאת מהאוטו, נראה שחוט פקודת הדלתות איננו מקבל את הסיגנל שהוא מצפה לקבלו, אם הוא בכלל מחובר. פונקציית הדריכה הפאסיבית לא היתה בהתחלה (ולפיכך לא היתה לי בעיה כזו) אלא הוספה לאחר מכן ע"י המתקין. איך אני מבטל אותה?

 

4. כאשר יש חיווי על מכה (סימן הפטיש והסדן מהבהבים), האם ניתן לנטרל את החיווי הזה (לאחר בדיקה כמובן) או שזה מנוטרל רק לאחר ניטרול הדריכה (לחצן "I" בשלט)?

 

לחיצה במצב בו האזעקה מצפצפת/זועקת, על לחצן מס' 1 אינו פותח את הרכב אלא משתיק את האזעקה. לחיצה שנייה תפתח את הרכב. באם האזעקה לא מצפצפת ו"נרגעה" ,לחיצה אחת כבר תפתח את האוטו ויהיה חיווי מתאים (מנעול פתוח) בצג השלט. העניין הוא שאני מקבל חיווי על הצג ולא אזעקה קולית בפועל. אם אני מרוחק מהרכב אני לוחץ על לחצן מס' 1 ואז יש חיווי של מנעול פתוח ועלי ללחוץ שוב כדי לנעול. נראה לי כפעולה לא תקינה אבל אני אבדוק שוב ע"י ביצוע יזום (אם כי ראיתי כי בביצוע יזום יש אזעקה של הצופר והשתקתו היא בעזרת לחצן מס' 1).

 

5. האם ניתן לתכנת את השלט כאשר הרכב במצב "דרוך" ואני מרוחק ממנו?

 

זאת לא ניסיתי מעולם, מצטער,לשאלה 5 אין תשובה , מה הבעיה, בדוק לבד.

 

תודה מראש לכל העונים.

 

משה תעדכן בהמשך.

דני

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

×
×
  • תוכן חדש...