Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר MTX Thunder 302

הנתונים ב 12.5-14.4V הם:

120-75 Watts x 2 into a 4 Ohm load

150-212 Watts x 2 into a 2 Ohm load

300-425 Watts bridged into a 4 Ohm load

 

ניתן לראות שהוא יציב ב 2 אוהם, לגבי השורה האחרונה:

אם אני בבריד'ג מחבר סאב(400RMS@94DB) שההתנגדות הכוללת שלו הינה 2 OHM,

האם המגבר יהיה יציב ? וכמה יהיה בערך ההספק שלו ? (בקשה להתיחס לנתוני הסאב)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המגבר לא יציב ב 2 אוהם בגישור. בכלל מעטים המגברים שכן יציבים בגישור 2 אוהם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אוקי הבנתי שהוא לא יציב ב 2אוהם בגישור

 

אבל אני מהמתחכמים.

כלומר: ב 4 אוהם הוא מוציא הספק דיי גבוה ומתאים לדרישת הסאב, כמו כן הסאב מאוד נציל ככה שהמגבר לא ממש יתאמץ לסאב

(כרגע יש לי מגבר שיכול לתת 300, והגיין נימצא על פחות מרבע עם הסאב הזה)

השאלה שלי היא כמה אבסולוטי הוא לא יציב ? (האם גם אם הוא לא ממש יתאמץ הוא יכנס לפרוטקשיין או יראה אחוזי עיוות גדולים)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אוקי הבנתי שהוא לא יציב ב 2אוהם בגישור

אבל אני מהמתחכמים.אל תתחכם . אתה לא מבין בזה

השאלה שלי היא כמה אבסולוטי הוא לא יציב ? ממש מאוד לא יציב (האם גם אם הוא לא ממש יתאמץ הוא יכנס לפרוטקשיין או יראה אחוזי עיוות גדולים)

תעבוד רק על 4 אום , ואל תתחיל אפילו לחשוב על לשים אותו בשתי אום (אלא אם כן כמובן הגיין סגור לחלוטין :lol: שאז זה בטוח)

בברכה יהודה

פורסם

אמרת שאתה מתחכם - אז אין טעם לעזור לך... כי אתה תתחכם.

 

תהפוך את המגבר שלך למחבת - פז'לסטה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
גם כשהגיין סגור לחלוטין זה לא בטוח.תגיד את הסימן הזה :lol: אתה מכיר ? אתה מבין את משמעותו ?

אתה רוצה לנסות על המגבר שלך לפני שאתה ממליץ לאחרים?

אחד מהשניים או שלא הבנת או שיש לך משהו נגדי . אז אם יש אשמח לדעת גם בה"פ מה ?

 

עריכה

כשהגיין סגור לחלוטין והר"ד על כמעט 0 אתה מאמין שזה לא בטוח ?!!!

בברכה יהודה

פורסם

שום דבר נגדך, פשוט לא שמתי לב לסמיילי.

מה כבר יכול להיות נגדך?

זה לא בטוח לא משנה איך תתחכמו עם זה, בין אם זה 0 כאן או 0 שם.

אז מגבר אחד לא ישרף מיד כשתעשה את זה ואילו מגבר שני כן.

אז איך אפשר להגיד בטוח?

פורסם

אז ע'פ מה שהבנתי מכם זה שהחיבור בהיתנגדות שהמגבר לא מוכן אליה זה מה ששורף אותו ולא זה שהוא יתאמץ יותר מידי כי הגיין על 0 ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

למה שהמגבר ישרף?

בעבר חיברתי סאבים על מגברים בהתנגדויות לא מתאימות , והיו לי כמה תוצאות מעניינות [אף אחת מהן לא כללה שריפת המגבר או הסאב.]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
למה שהמגבר ישרף?

בעבר חיברתי סאבים על מגברים בהתנגדויות לא מתאימות , והיו לי כמה תוצאות מעניינות [אף אחת מהן לא כללה שריפת המגבר או הסאב.]

תוספת קטנה אלי מקסימום פרוטקשן.
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
×
×
  • תוכן חדש...