Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי,הזמנתי כבר את המגבר.

עכשיו אני אבנה את התיבות - וישירות אזמין את הסאב:)

*הסאב הוא Kicker CVR והתרשמתי ממנו המון היום אחרי ששמעתי אותו ב"עדי התקנות".

אז,אני מעוניין לעשות שתי תיבות-פתוחה ואטומה.

למה שתי תיבות?כי יש לי מספיק אספקת MDF :)

אני מחפש לקבל את המקסימום ביצועים שאפשר לקבל מבחינת דיוק(הכי מדויק שאפשר)בתיבה האטומה.

ואני מחפש לקבל את המקסימום ביצועים שאפשר לקבל מבחינת מריחה ופיצוצים(באסים חזקים מאוד)בתיבה פתוחה.

 

כמובן,שאני נוטה יותר ללבנות את התיבות של היצרן משום שאני חושב שמה שהוא ממליץ-זה The Best .

אז יאלה,כל אוהבי הקיקר ובעלי הניסיון אתם

אתם מוכנים לעזור לי:)?

 

יום טוב:)

פורסם

לא ציינת אם הוא 10" או 12". בהנחה שהוא 12, קיקר ממליצים על נפח תיבה מינימלי של 28 ליטר ומקסימלי 130 ליטר, או תיבה פתוחה בנפח 50 ליטר ועד 64 ליטר.

 

זה המניואל, בפנים גם יש מידות לפלטות לבניית תיבה מלבנית.

http://www.kicker.com/06/tech-support/manuals/manuals/2007/2007%20CompVR%20Sub%20c01%20Web.pdf

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

האם ניתן להשיג סאב קיקר CVR של 10'' בארץ?

אם כן,תשאיר לינק.

ואכן-התכוונתי ל12''.

בכל מקרה,אתה מוכן לתת לי את המידות(שלחתי לך בפרטי תשובה שלא ממש הבנתי את כל הנתונים שם:D)אפשר בשפה פשוטה כמה צריך ?

תיבה פתוחה,60 ליטר זה בסדר?זה יוציא מקסימום מהסאב?אפשר מידות (רוחב אורך ..)

תיבה אטומה,הבנתי שככל שיותר קטן זה יותר מדויק לא?

28 ליטר?כמה זה אמור להיות במידות?

 

ובקשה אחרונה,תקן אותי אם אני טועה במה שרשמתי למעלה:)

פורסם

בגלל שאמרת שלא הבנת את המידות גרמת לי להיכנס למניואל מיתוך סקרנות כדי ליראות מה לא הבנת.

 

בעמוד 2, איפה שרשום CVR12 רשום בפירוש את המידות עם סירטוט של התיבה.

בא נגיד שחוץ מלאמר לך שהמידות בסוגריים זה ס'מ אני לא מבין איך אפשר לפשט את הצגת המידות שהם תיארו שם.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הממ,זאת הבעיה אני מתרגם את המשפט הזה זה יוצא לי הפוך מאוזן לאוזן,אז אם למישהו יש שתי דקות ויכול לעשות לי טובה ו"לתרגם"לי את זה,אשמח מאוד.

חוץ מזה,לא רשום שם כלום על תיבה אטומה ולא רשמו גם על החור שצריך לעשות בתיבה.

פורסם

לא הבנתי מה הבעיה כאן:

תיבה אטומה, 1CF שזה 28.3 ליטר, רשום לך כל פלטה מה הגודל שלה בס"מ:

A היא בגודל 36.8X36.8

B היא בגודל 36.8X27.9

C היא בגודל 33X27.9

עובי העץ הוא 19 מ"מ

עליך לעשות כמובן שתי פלטות A, שתי פלטות B, שתי פלטות C.

 

פשוט מאוד.

החור לסאב הוא בגודל 28.3 ס"מ קוטר. (לא לעשות גדול יותר כי אז... הוא לא יתפוס)

 

זהו, פשוט.

פורסם
לא הבנתי מה הבעיה כאן:

תיבה אטומה, 1CF שזה 28.3 ליטר, רשום לך כל פלטה מה הגודל שלה בס"מ:

A היא בגודל 36.8X36.8

B היא בגודל 36.8X27.9

C היא בגודל 33X27.9

עובי העץ הוא 19 מ"מ

עליך לעשות כמובן שתי פלטות A, שתי פלטות B, שתי פלטות C.

 

פשוט מאוד.

החור לסאב הוא בגודל 28.3 ס"מ קוטר. (לא לעשות גדול יותר כי אז... הוא לא יתפוס)

 

זהו, פשוט.

 

בזה אני אוציא צורה מלבנית?

והXים שרשמת לי,זה שאלה צריכים להידבק זה לזה?

פורסם

דוגמא: פלטה של 2X2 זו פלטה של 2 ס"מ על 2 ס"מ.

פלטה של 2X4 זו פלטה של 2 ס"מ על 4 ס"מ.

צד אחד שלה (2 צלעות) בגודל 2 ס"מ, וצד אחד (2 צלעות) בגודל 4 ס"מ.

פורסם

A היא בגודל 36.8X36.8

B היא בגודל 36.8X27.9

C היא בגודל 33X27.9

עובי העץ הוא 19 מ"מ

 

נגיד ורכשתי את כל החלקים האלה,איזה לכל צד אמור להיות?

וה"על"הזאת שאתה מדבר עליה,הכוונה היא רוחב כפול גובה ב"כאילו"?

אם יש מצב שאתה מסרטט לי את זה אני אשמח.

 

*עריכה:גל ,לגבי הפלטות הבנתי.."זה על זה" אבל במה הכוונה,לזה אני מתכוון - שאני אבין יותר את זה..

פורסם

כן, רוחב על אורך - נכון מאוד.

אין מה לשרטט - כי זה כבר משורטט לך במסמך של קיקר.

איזה לכל צד? כמו שרשום בשרטוט.

לא הסתכלת עליו יותר משניה?

רשום שם במפורש אות אנגלית על כל צד :idea:

פורסם

עריכה:

מצאתי,תודה על כל העזרה.

טוב שאלה אחרונה,

במספרים-איזה מיוחס לרוחב,ואיזה מיוחס לאורך?

B היא בגודל 36.8X27.9

 

27.9 הוא הרוחב?

וה36.8 הוא האורך?

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...