Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור, זה לא נכון לדעתי, הרי שיפורי רכב נועדו במקור של המקור כדי להפוך רכבים שהם לא ספורטיביים לספורטיביים.

עובדה - שוק השיפורים פורח סביב הסיוויקים, הסנטרות, הקורולות, מה לא.

תשים לב שיש מכוניות שכן שווה לשפר אותן - למשל 106XS, שממש לא נכנסת לך לקטגוריות.

ולמה דווקא 94+? כל הקטע בשיפורים שאפשר לשפר כל רכב! למה להגביל כניסה?

זה כמו להגביל מהירות ל120 קמ"ש!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רועי, וגם ymalool

 

כל מה שאמרתי נכון !

כתבתי שכדי להיכנס לקטגוריה מספיק לעמוד ב3 מבין ארבעת התנאים.

ולכן VTS וVTR נכנסות, כנ"ל סילביה או 911 אוט', וכנ"ל ZX וולקן או 325 ישנות.

קפיש ? מקובל ?

 

ליאור

 

לא

עדיין ההצעה הזו לוקה.

למה? כי אם מישהו בא עם המון נסיון ונוסע על ברלינגו אוטומטית אתה שם אותו בחוץ.

למה? כי אם מישהו על קטנוע ועדיין יש לו נסיון שיכול למלא כמה עמודים פה בפורום לבד אתה שם אותו בחוץ

למה? כי אם אני ילד-פג שקנה סיאט לאון טורבו עם שלדה יד 12 אתה נותן לי לגטימציה להרגיש מורם-מעם. [אני סתם מקניט, אבל אני משוכנע שאתה מבין את הכוונה שלי]

 

בקיצור - בפורום שעוסק בשיפורים סביר להניח שתמצא הרבה ילדודס.

 

ועוד משהו - איך אתה מתכוון לבדוק את מי שיספר לך שיש לו את הרכבים שציינת? תבקש מס' רישוי? אולי צילום של הרשיון?

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
רועי, וגם ymalool

 

כל מה שאמרתי נכון !

כתבתי שכדי להיכנס לקטגוריה מספיק לעמוד ב3 מבין ארבעת התנאים.

ולכן VTS וVTR נכנסות, כנ"ל סילביה או 911 אוט', וכנ"ל ZX וולקן או 325 ישנות.

קפיש ? מקובל ?

 

ליאור

 

ההצעה הזו לא ממש טובה... יש בחור עם פיאט ישנה .. קצת מוזרה.. שנת 70 ומשהו או 80 ומשהו ... קצת מקרקשת .. במקור יש עליה .. 60-70 כ"ס (לא ידוע כמה היה באותו הזמן) .. ככה שהיא ממש נפלה ביותר מ 2 האופציות שלך ...

 

אבל עדיין ... היא יותר משופרת מכל רכב שיש בפורום הזה .. והיא כנראה אחת החזקות שיש לנו בארץ ... רק חבל ..

 

מומי - אתה מחוץ לפורום .. והפיאט X1/9 שלך לא עומדת בקריטריונים של רכב משופר. צר לנו.

פורסם

נראה לי שליאור הבין את הנקודה.

לא צריך לעקוץ יותר מדי.

 

ד"א.

ככל שיותר אנשים עם רכבים סטנדרטיים יתחילו לשפר, המחירים ירדו, המודעות תעלה וכולנו רק נרוויח.

פעם לעשות טורבו בארץ עלה 60-80K. ברצינות.

היום זה רבע.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

נראה לי שבמקום שנקלל בפורום ונתעצבן - אם זה באמת מפריע למישהו, הוא מוזמן לקום ולעשות מעשה. אנחנו (המנהלים) בהחלט נברך על כך.

 

הרעיון פשוט:

 

1. שיקום משתמש פורום בעל ידע טוב מאוד בשיפורים ויכולת כתיבה.

2. שאותו משתמש יצור כתבה או סדרת כתבות על שיפורים שתכסה את הנושאים המשמעותיים והחוזרים ביותר בפורום. דוגמאות? פילטרים, צמיגים, אגזוזים (לא אגזוזנים יאשה!), טורבואים, פורקים, בולמים, קפיצים וכולי.

3. מומלץ כי אותו משתמש ייעזר במבינים אחרים ליצירת בסיס רעיוני כמה שיותר גדול ולכיסוי רב ככל הניתן של הנושאים. (אפשר ליצור חלוקת כוחות - כל אחד יכסה נושא אחר. אני אשמח לרכז את הפונים, שמוזמנים להרשם למוטורי דרך הבאנר/הכרזה שבראש הפורום).

4. אנחנו, המנהלים, נדאג כי לכתבה/סדרת הכתבות תהיה חשיפה מתאימה (גם בפורום וגם בפורטל החדש מוטורי שיצא בקרוב).

5. כך, כל מי שישאל שאלה שיש עליה תשובה בסדרת הכתבות, הודעתו תינעל והוא יופנה אליהן. problem solved.

 

עכשיו רק נותרה שאלת השאלות - מי מרים את הכפפה? (שוב, יאשה, לא את הסבון)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סליחה שאני מתערב.

אבל נקודה למחשבה -

 

בן אדם.. סתם לדוגמא בעל סוזוקי סוויפט משנתון ישן יותר מ94 רוצה להוסיף קצת כוח לרכב.

 

לא כי הוא הולך לקרוע את המסלול על 240. אלא בשביל שיוכל להגיע לאילת על 100 קמ"ש כמו בן אדם. תפסלו את ההודעה שלו?

תפסלו את הזכות לשאול שאלה?

 

בנוגע לנושאים שנחרשו וממשיכים להפתח בזה אתם צודקים ב100 אחוז. אבל החוקים קצת מוקצנים לדעתי.

GS300.

פורסם

רוני, צודק, זאת דרך נכונה (חשבתי על זה).

אבל. כמה דברים.

 

דבר ראשון, זה כבר התחיל להיעשות, אולי לא בצורה כללית שמתאימה לכל הרכבים, אבל התחיל (הכתבה של ליאור והדביקים למעלה).

דבר שני, זה לא שמאוד קשה להבין כמה עולה פילטר ומה הוא מוסיף, בסה"כ צריך לקרוא שירשור אחד לפנייך.

זה משהו שסידרת כתבות לא תעזור לו, אולי מלקות וחינוך יותר טוב אצל ההורים יעזור.

למרות שסידרה כזאת, תעזור לנעול הרבה שירשורים מיותרים. יתרון.

 

מה זה מוטורי?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

מוטורי זה מגזין חדש מבית קארזפורום שיעלה בקרוב. ראה באנר/הכרזה בראש הפורום.

 

כתבה אחת זה נחמד אבל צריך עוד, וגם כמה שיותר כללי ולא מוכוון רכב ספציפי (כמו במקרה של הליאון או במקרה של המיאטה).

 

ת'רד דירוג צמיגים ספורטיביים - שלח אלי ה"פ עם תיאור מפורט של מה היה לך בראש, ונקדם את זה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ליאור, זה לא נכון לדעתי, הרי שיפורי רכב נועדו במקור של המקור כדי להפוך רכבים שהם לא ספורטיביים לספורטיביים.

עובדה - שוק השיפורים פורח סביב הסיוויקים, הסנטרות, הקורולות, מה לא.

תשים לב שיש מכוניות שכן שווה לשפר אותן - למשל 106XS, שממש לא נכנסת לך לקטגוריות.

ולמה דווקא 94+? כל הקטע בשיפורים שאפשר לשפר כל רכב! למה להגביל כניסה?

זה כמו להגביל מהירות ל120 קמ"ש!

 

 

השיפור היחיד ששווה לעשות ל106 XS הוא למכור ולקנות במקומה XSI או ראלי או GTI / S16.

לא הבנתי בדיוק איך זה מתקשר...

זה בדיוק כמו ללכת לשפר גולף 1.6 במקום לקנות GTI

או אולי רנו קליאו B רגילה במקום לקנות קליאו ספורט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
גם לרנו המקרקשת של ההוא.

 

 

2. רכב מעל שנת 1994

 

 

 

בסדר, בסדר הבנתי את הרמז :lol: , חוץ מזה שירשם בפרוטוקול שהחלפתי דשבורד והוא לא מקרקש.

פורסם

התועלת המקסימלית של הפורום הזה היא במתן עזרה לחברים שרוצים לשפר רכבים שאין להם רפליקות ספורטיביות בארץ. ויש דווקא המון כאלה. שהרי במדינה שלנו הכל שיקול של יבואנים אם להביא רכב כזה או אחר והמגבלות על יבוא אישי עצומות.

אז דווקא בשביל החברים הנ"ל זה המקום.

אפשר להפנות אותם לבעלי מקצוע, לתת להם טיפים על אופי השדרוג ועל התוצאות שניתן להשיג.

וחוצמזה, לפעמים הרבה יותר כיף ומאתגר לקחת כבשה תמימה ולהפוך אותה לזאב ערבות מהגיהנום.

:wink:

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
השיפור היחיד ששווה לעשות ל106 XS הוא למכור ולקנות במקומה XSI או ראלי או GTI / S16.

אני לא מסכים איתך.

מכיוון שמרבית הראלי עברו תאונה והדגמים הספורטיביים של ה106 נמכרים במחירים מטורפים,

לפעמים יותר משתלם לרכוש דגם לא ספורטיבי אך נקי מתאונות ולהסב אותו לראלי או GTI בדיוק כמו שעשו רבים וטובים.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

הנושא הזה צריך להיות בדביק. נקודה!

 

נמאס כבר שכל יום נכנס איזה זעטוט אחר ושואל את אותם השאלות כל הזמן( ותחשבו שאוטוטו החופש הגדול :shock:). זה פשוט מוריד את הרמה של הפורום לגמרי .

 

אנשים לא עושים חיפוש

לא קוראים כללים

מפתחים שיחות כמה האוטו של אבא שלהם מהיר

 

בקיצור נמאס :evil:

 

יוגב

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...